Bekijk volle/desktop versie : opgerekt oorgat...



Pagina's : [1] 2

06-05-2011, 21:51
was net x factor aan het kijken en zag dat rochelle dat heeft...

ik vind dat er altijd zo eng uitzien

ik weet niet waarom maar ik krijg er altijd rillingen van over mijn rug gewoon



06-05-2011, 21:51


vreselijk...

06-05-2011, 21:52
wat vind men daar uberhaupt mooi aan vraag ik me af?

Het heeft iets alienachtigs, daarom vind je het eng

06-05-2011, 21:53
Mijn halfzus wilde dat..

06-05-2011, 21:55


zo creapy vindt ik dat

06-05-2011, 21:56
Ik vind het ook maar raar... Die mensen doen dan elke week/maand net een groter oorbelletje in, net zolang er een wieldop in hun oor past.

06-05-2011, 21:56

Citaat door maaltje:
wat vind men daar uberhaupt mooi aan vraag ik me af?

Het heeft iets alienachtigs, daarom vind je het eng


ja smaken verschillen he...ik vind het ook niet mooi

ja ik weet niet of het alienachtig is...het is gewoon kweenie..



Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:
Mijn halfzus wilde dat..


ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe ze dat doen? het ziet er zooooooooooooooooooooooooooooo pijnlijk uit

haha ik denk dat het is omdat ik altijd het gevoel heb dat ze met een grote soort van perforator een mooi rondje uit je oorlel halen

hoe doen ze dat oprekken dan...vraag even aan je halfzus

06-05-2011, 21:58

Citaat door Singelette:
Ik vind het ook maar raar... Die mensen doen dan elke week/maand net een groter oorbelletje in, net zolang er een wieldop in hun oor past.



ik heb het opgezocht...

Oren stretchen. Oftewel je oorlellen oprekken.

Wat is het eigenlijk?
Het stretchen van je oor betekent gewoon simpelweg dat je je gepierct oorlel uitrekt. Mensen, voornamelijk jongeren, doen dit omdat ze het mooi vinden. Tijdens het stretchen maak je kleine scheurtjes in het weefsel. Dit moet erg zorgvuldig gedaan worden, want dan bestaat er een grote kans dat het schadelijk wordt. Zorg ervoor dat de proces goed verloopt en bij elk vergroting voldoende tijd in beslag neemt om het te helen.

Per maat moet je ongeveer rekenen op één maand. Dit verschilt natuurlijk per persoon, want ieders genezingstijd is verschillend.

06-05-2011, 21:58

Citaat door Malayka23:
ja smaken verschillen he...ik vind het ook niet mooi

ja ik weet niet of het alienachtig is...het is gewoon kweenie..




ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe ze dat doen? het ziet er zooooooooooooooooooooooooooooo pijnlijk uit

haha ik denk dat het is omdat ik altijd het gevoel heb dat ze met een grote soort van perforator een mooi rondje uit je oorlel halen

hoe doen ze dat oprekken dan...vraag even aan je halfzus



Ja smaken verschillen idd.

ok.

nee is het niet zo dat ze net als bij een oorbel er eerst een gaatje in schieten en dan streeds iets groters erin duwen dat het wordt opgerekt?

06-05-2011, 21:59

Citaat door Malayka23:
ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe ze dat doen? het ziet er zooooooooooooooooooooooooooooo pijnlijk uit

haha ik denk dat het is omdat ik altijd het gevoel heb dat ze met een grote soort van perforator een mooi rondje uit je oorlel halen

hoe doen ze dat oprekken dan...vraag even aan je halfzus


Nou.. Ze stoppen er een steeds grotere in, in dat gat.. Dus eerst een normale oorbel.. Dan een wat dikkere.. Dan een nog wat dikkere.. En constant zo door..

Iegh, krijg er kriebels in mijn tenen van als ik erbij nadenk!

06-05-2011, 22:02

Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:
Nou.. Ze stoppen er een steeds grotere in, in dat gat.. Dus eerst een normale oorbel.. Dan een wat dikkere.. Dan een nog wat dikkere.. En constant zo door..

Iegh, krijg er kriebels in mijn tenen van als ik erbij nadenk!



ja dat bedoel ik...haha die kriebels eng

06-05-2011, 22:03

Citaat door Malayka23:
ja dat bedoel ik...haha die kriebels eng



Het ergste was nog.. Ik moest 't elke dag aanzien.. Gelukkig zit ze nu in Spanje

06-05-2011, 22:04



Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:
Nou.. Ze stoppen er een steeds grotere in, in dat gat.. Dus eerst een normale oorbel.. Dan een wat dikkere.. Dan een nog wat dikkere.. En constant zo door..

Iegh, krijg er kriebels in mijn tenen van als ik erbij nadenk!


Haha, ja dus!

Kijk dit dan:

06-05-2011, 22:04

Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:

Het ergste was nog.. Ik moest 't elke dag aanzien.. Gelukkig zit ze nu in Spanje


arme jij...

06-05-2011, 22:05

Citaat door Singelette:
Haha, ja dus!

Kijk dit dan:



maar een normaal oorgaatje...is echt heeeel klein..daarom eng

Pagina's : [1] 2