Bekijk volle/desktop versie : Telefoontest



Pagina's : [1] 2 3

06-05-2011, 01:21

Citaat door Mohammed80:
Klopt het dat als je als man zijnde vraagt om in de telefoon van een wijf te kijken en zij daarop weigert, je kunt zeggen dat ze een sletje is? Waarom wel en waarom niet?
.

06-05-2011, 01:29



Citaat door Basque:
Waarom nee? En waarom geen ja?



daarom.

06-05-2011, 01:35
Dan heeft ze geheimpjes

06-05-2011, 01:35
het is niet dat ze weigert dat ze iets te verstoppen heeft sommige hebben gewoon niet graag dat er in hun gsm word gekeken, is ze drm een slet ik vind van niet

06-05-2011, 01:36


Ligt eraan.
Niet elke willegekeurig persoon mag in mijn telefoon lijst kijken, zo simpel als het is..
Het is niet eens dat ik wat te verbergen heb maar is persoonlijk.
En ja als het close wordt met shi boy en hij wilt mijn lijst zien, dan heb ik een probleem, dus dan zeg ik gewoon nee!

06-05-2011, 01:37

Citaat door PrinsesjeQueen:
nee.

klopt, bij sommigen kun je op een makkelijkere manier er achter komen.

06-05-2011, 01:38
Dan is er geen sprake van vertrouwen, dan kan je er net zo goed een punt achter zetten. Me ex keek ook in me gsm en dat liep slecht af, daarom is hij me ex nu weet je wel.

06-05-2011, 01:39
Dit slaat werkelijk waar nergens op...

ten eerste... het is geen wijf maar een dame
ten tweede.. je vertrouwd iemand of niet
ten derde..... iemand heeft recht op zijn prive
ten vierde.... iemand die daar naar vraagt is nog niet toe aan een volwassen relatie en heeft naar mijns inziens issues

Persoonlijk zou ik het als een belediging ervaren...
Ik zou het gevoel krijgen alsof de opvoeding van mijn ouders wordt afgekeurd en mijn partner door middel van zijn controle wil laten blijken dat ik een heropvoeding nodig ben.. Ik vindt het zelfs zo beledigend en kinderachtig dat ik per direct het contact zou verbreken... Iets te verbergen ABSOLUUT NIET. Is een kwestie van principes is mijn ogen.

06-05-2011, 01:45

Citaat door Basque:
Jij zegt dus dat het kijken in je telefoon voor problemen kan zorgen gezien je hoerigheid dan bekend bij hem wordt. Thank you.



Ligt eraan of het een probleem kan worden.
Ligt helemaal aan de situatie.
Als ik serieus met hem ben, tsjaaah dan tegrat 3liya ..
Maar als ik hem gewoon ook kan plaatsen onder één van de tjaps, dan zou ik het niet erg vinden.

06-05-2011, 01:50

Citaat door Basque:
Oke, een wijf dat weigert haar telefoon te overhandigen, is een bent nass.



nee, dat zie je mij toch niet zegen

06-05-2011, 01:51

Citaat door Ricky_3allal:
klopt, bij sommigen kun je op een makkelijkere manier er achter komen.



ohh en hoe dan

06-05-2011, 01:51
Als ze wat te verbergen heeft dan zal ze weigeren,, ligt eraan wat hij wil zien,, contacten en berichtjes,, kijk gerust,, fotos? Nee dat niet,,
Dit geld ook voor een jongen, als je niet in zijn tel mag kijken dan heeft hij ook dingen te verbergen

06-05-2011, 01:52


You guys crack me up. Dan kijk je in de telefoon en dan wat? Onnozelheid ten top. Denk jij werkelijk waar dat als een vrouw iets te verbergen zou hebben jij erachter komt door middel van het controleren van haar telefoon? Wat een belediging van haar intelligentie zeg! En een lachertje op de koop toe. Accepteer nu gewoon dat er deugdzame én ondeugdzame meisjes zijn. En mannen zullen niet altijd het verschil merken. Deal with it.

06-05-2011, 01:53

Citaat door PrinsesjeQueen:
ohh en hoe dan

Bijv. een foto die als ondertekening wordt gebruikt op een forum.

06-05-2011, 01:55

Citaat door Ricky_3allal:
Bijv. een foto die als ondertekening wordt gebruikt op een forum.



Oh, dus je wilt nou zegen dat ik een slet ben??
Door een foto in mijn ondertekening??

Pagina's : [1] 2 3