Bekijk volle/desktop versie : xxxxxxxxx

08-10-2004, 16:55
hallo allemal

ik ben dringend opzoek naar xxxxxxxxx(inpakwerk)
hoe kom ik aan dit soort werk?
heeft jemand van jullie dit werk ooit gedaan,of doet het jemand nog ,of kennen jullie mensen die xxxxxxxxx doen/
alle information over xxxxxxxxx zijn welkom.

09-10-2004, 13:06

is ku.t werk...
mijn moeder heeft dat gedaan...

13-10-2004, 16:11
bedankt voor je reactie maar zou ik het nummer kunnen krijgen, wil het zelf proberen
alvast bedankt

ps: wat heeft je ma percies gedaan?

13-10-2004, 20:29
nou meid ben ook op zoek naar xxxxxxxxx heb genoeg nummers voor je maar allemaal 0900 nummers...heb wel een ander nummer voor je, maar het ligt helemaal aan het werk dat je wilt doen.

13-10-2004, 23:00

maak niet uit wat vor werk het is,welke nummers heb je nog ?

14-10-2004, 17:08

Citaat door nagetina:
maak niet uit wat vor werk het is,welke nummers heb je nog ?
Nooit 0900 nummers bellen voor zogenaamd xxxxxxxxx of huurbemiddeling!!! Allemaal oplichters, je eindigt met een rekening van hier tot Tokio.

15-10-2004, 23:13
Precies, en je moet al helemaal geen zogenaamde administratiekosten betalen, want dan zijn het 100% oplichters.

Mensen die echt xxxxxxxxx aanbieden vragen geen administratiekosten. Let wel erop dat je goed leest wat er in een advertentie staat wat betreft xxxxxxxxx.

Zo heb ik een keer gereageerd op eentje waar ze vroegen naar dames voor telefoonwerk. Bijna had ik me ingeschreven totdat die meneer aan de telefoon zei dat het ging om het voeren van erotische geprekken. Ik kreeg werkelijk waar een hartverazakking

Goed opletten dus en vraag aan mensen in je omgeving naar betrouwbare nummers en bedrijven.

Een gewaarschuwd mens telt voor tien.

24-10-2004, 20:32

Citaat door FoubuMedia:
Als je een beetje handig bent met photoshop, dreamweaver of php.

Heb ik een perfecte thuis baantje voor je.

Ma3a salama,
FoubuMedia
http://www.foubumedia.nl
Ik ben wel geinterreseerd en kan goed met photoshop werken, laat je me weten hoe en wat?

groetjess

18-12-2004, 01:29
Hi,

Euphony verkoopt niets maar helpt haar klanten besparen ! Wil je de diensten van Euphony ook aanbevelen en daarmee geld verdienen?
Besparen= Geld Verdienen

Als je enthousiast bent en doelgericht wil werken, kan je een hoge inkomen opbouwen.

Wil je meer info ivm verdiensten,neem contact met ons aub.

Mvg
ErdaL
email: erdalg@pandora.be

04-03-2008, 20:24
Hi,

Euphony verkoopt niets maar helpt haar klanten besparen ! Wil je de diensten van Euphony ook aanbevelen en daarmee geld verdienen?
Besparen= Geld Verdienen

Als je enthousiast bent en doelgericht wil werken, kan je een hoge inkomen opbouwen.

Wil je meer info ivm verdiensten,neem contact met ons aub.

Mvg
ErdaL
email: erdalg@pandora.be

he maar wat voor werk is dat dan?

24-02-2012, 06:25
Beoordeel reclame spotjes en verdien 9,- per reclame spotje

http://mixsurv.com?=1150811