Bekijk volle/desktop versie : bultjes kind op romp en beentjes..



Pagina's : [1] 2

05-05-2011, 22:49
wie van de dames kan mij helpen..
mijn zoontje heeft sinds maandag kleine bultjes op zijn rompje.. sinds vandaag heeft hij ze ook op zijn beentjes.. heb maandag contact opgenomen met mijn arts maar hij kon er verder niks over zeggen.. omdat mijn zoontje ook geen koorts heeft en niet ziek is..
hij heeft nergens last van ondanks de bultjes..
na mijn vraag of t schadelijk is bij een eventuele zwangerschap.. zei hij ik denk t niet omdat je zoontje er ook niet egt ziek van is..
kheb net online alles kinderziektes ff een beetje gelezen en t lijkt er ook niet egt op..
kmaak me eigenlijk wel zorgen voor mijn ongeboren kindje.. vooral omdat ik sinds gister jeukende bultjes op mijn onder been bij de enkels heb..

heeft iemand miss n idee wat t kan zijn?

05-05-2011, 23:11


waterpokken misschien?

05-05-2011, 23:14
bedankt voor je reactie sila..

waterpokken heeft hij echter al gehad.. en t zijn ook geen blaasjes maar egt kleine bultjes/pukkeltjes.. kheb egt geen idee wat t kan zijn maak me wel zorgen om mijn zw.schap eerlijk gezegd heb net contact opgenomen met hap en zei konden niet veel zeggen.. alleen afwachten en morgen ff contact opnemen met huisarts
kheb zelf nu jeuk op mn voet en bij mn enkels.. en als ik jeuk krijg ik bultjes.. ook geen idee wat dat kan zijn.. ghayr inshallah..

06-05-2011, 00:30
het kunnen ook warmtebultjes zijn. die had ik ook tijdens de zwangerschap en mijn kleintje had er ook last van tijdens mijn zwangerschap.

06-05-2011, 09:41


kd8 ook aan warmtebultjes.. maar tis niet eens egt warm de afgelopen week.. plus daarbij hebben de bultjes zich ineens uitgebreid naar zijn beentjes.. weet niet of warmtebultjes dit ook doen..

06-05-2011, 09:46
allergie? heb ook last van kleine bultjes van het moment dat goed weer wordt, vroeger had ik het extremer.

06-05-2011, 09:49

Citaat door MoesCH:
bedankt voor je reactie sila..

waterpokken heeft hij echter al gehad.. en t zijn ook geen blaasjes maar egt kleine bultjes/pukkeltjes.. kheb egt geen idee wat t kan zijn maak me wel zorgen om mijn zw.schap eerlijk gezegd heb net contact opgenomen met hap en zei konden niet veel zeggen.. alleen afwachten en morgen ff contact opnemen met huisarts
kheb zelf nu jeuk op mn voet en bij mn enkels.. en als ik jeuk krijg ik bultjes.. ook geen idee wat dat kan zijn.. ghayr inshallah..

selamoe aliakoum zuster,

zijn het rode bultjes die jij weg kan drukken met je hand? Dus wanneer je erop drukt word het wit en dan komt het meteen terug?

Ga google en lees even over roodvonk.

06-05-2011, 10:09
qali.. geen idee of t allergie kan zijn.. kzit al dagen te denken of ik m iets nieuws heb gegeven wat ie nooit heeft gehad. maar kan nergens op komen..

@voorbruidjes.. ja je kunt ze wegdrukken!

06-05-2011, 10:11
heb ff gegoogled over roodvonk en daar lijkt t niet op! ook heeft hij geen koorts gehad en is ook niet ziek!

06-05-2011, 10:41

Citaat door MoesCH:
heb ff gegoogled over roodvonk en daar lijkt t niet op! ook heeft hij geen koorts gehad en is ook niet ziek!

Koorts hoeft niet altijd zuster en frambozen tongetjes hoeft ook niet altijd.

06-05-2011, 10:59
ok.. maar roodvonk dan is de uitslag tog egt vuurrood??

mijn zoontje heeft rood/roze bultjes en t zijn er ook niet egt extreem veel.. t zit ook niet op heel zijn lichaam...

mocht t eventueel roondvonk zijn.. is dat gevaarlijk tijdens een zwangerschap?

06-05-2011, 11:02
hij heeft sinds vandaag trouwens ook een ontstoken oogje..

06-05-2011, 11:07


Selaam meid,

Mijn dochterje had er ook last van kleine bultjes op haar bui rug en op de benen,

en het scheen na een tijdje, dat allergisch is voor alles schampoo, bodywash en bodylotion met parfum, ik heb letterlijk alles geprobeerd,
van goedkoop naar zwitsal,

maar de enige die nu wel helpt is neutral en weleda deze hebben gelukkig goed geholpen,
ze zijn inderdaad wel een beetje prijzig, maar je gaat er lang mee,

succes meid!

06-05-2011, 11:29

Citaat door Hoezodat:
Selaam meid,

Mijn dochterje had er ook last van kleine bultjes op haar bui rug en op de benen,

en het scheen na een tijdje, dat allergisch is voor alles schampoo, bodywash en bodylotion met parfum, ik heb letterlijk alles geprobeerd,
van goedkoop naar zwitsal,

maar de enige die nu wel helpt is neutral en weleda deze hebben gelukkig goed geholpen,
ze zijn inderdaad wel een beetje prijzig, maar je gaat er lang mee,

succes meid!


bedankt voor je reactie!
wneer kreeg je dochtertje er last van?
mijn zoontje douche ik altijd met zwitsal en heeft nooit ergens last van gehad.. behalve nu ineens dan de bultjes..

ik zal zo ff een foto plaatsen hoe t er uit ziet!

06-05-2011, 11:31

Citaat door MoesCH:
ok.. maar roodvonk dan is de uitslag tog egt vuurrood??

mijn zoontje heeft rood/roze bultjes en t zijn er ook niet egt extreem veel.. t zit ook niet op heel zijn lichaam...

mocht t eventueel roondvonk zijn.. is dat gevaarlijk tijdens een zwangerschap?

Lieverd, dat hoeven geen vuurrode pukkels te zijn. Mijn dochtertje heeft het onlangs gehad en ik flipte hem helemaal om zo maar even te zeggen.

Zuster wees niet bang voor je ongeboren kind, allahswt heeft alles uitgestippelt voor je kind.

Pagina's : [1] 2