Bekijk volle/desktop versie : PSV klopt Willem II in 'geheime' oefenwedstrijd in Eindhoven ,Mokthar scoort



Pagina's : [1] 2 3 4

05-05-2011, 18:30
PSV en Willem II hebben elkaar donderdag in alle stilte ontmoet voor een oefenwedstrijd, meldt het Brabants Dagblad. De Eindhovenaren en Tilburgers streden in het Philips Stadion tegen elkaar, maar op verzoek van de autoriteiten was er geen ruchtbaarheid aan het onderonsje gegeven. Dankzij goals van Jeremain Lens, Orlando Engelaar en Younes Mokhtar won de thuisclub (3-0).

Afgelopen weekend viel voor zowel PSV als Willem II het doek op een bepaald terrein. Het team van Fred Rutten won weliswaar van Vitesse, maar doordat FC Twente en Ajax ook wisten te winnen, maakt het geen kans meer op de landstitel. Willem II op haar beurt ging met 4-0 ten onder in Enschede en degradeert daardoor direct naar de Jupiler League. Volgend weekend spelen de clubs tegen FC Groningen (uit) en NAC Breda (thuis).

Lens' doelpunt was het hoogtepunt in Eindhoven. De vleugelaanvaller, die de laatste duels geregeld in de punt van de aanval werd geposteerd, scoorde met een fraaie stift. Rutten deed geen beroep op Balázs Dzsudzsák en Ola Toivonen en had nog niet de beschikking over het Nigeriaanse talent Rabiu Ibrahim.

05-05-2011, 18:37


mokhtar moet volgend jaar doorbreken bij psv die man speelt altijd goed bij jong psv & nu ook weer een goaltje meegepikt

05-05-2011, 18:44

Citaat door Marocpower:
mokhtar moet volgend jaar doorbreken bij psv die man speelt altijd goed bij jong psv & nu ook weer een goaltje meegepikt

volgend seizoen insallah, als balasz weg gaat zou ik aissadi halen en mokthar op de bank zou wel ghatar zijn

05-05-2011, 18:54
mooi voor mokhtar ik ken die matie van hem najah speelt ook in jong psv hji vertelde mij dat mokthar volgend seizoen kans gaat krijgen in de selectie

05-05-2011, 18:58



Citaat door vickevakker:
mooi voor mokhtar ik ken die matie van hem najah speelt ook in jong psv hji vertelde mij dat mokthar volgend seizoen kans gaat krijgen in de selectie

JA DAT HEB IK OOK GELEZEN

05-05-2011, 21:07

Citaat door Marocpower:
JA DAT HEB IK OOK GELEZEN

waar dan IK HEB HET GEHOORD Hbalhaar

05-05-2011, 23:01
http://www.youtube.com/watch?v=U4uq5zbIvv0&feature=feedu

de samenvatting met goal van mokhtar

05-05-2011, 23:10
die goal van lens was lekker haha moktah ook mooie goal en engelaar scoort alleen in oefenwedstrijden

05-05-2011, 23:14

Citaat door psvamazigh:
die goal van lens was lekker haha moktah ook mooie goal en engelaar scoort alleen in oefenwedstrijden

hhaha precies

hoop dat mokhtar al tegen groningen mag debuteren ofzo zou gruwelijk zijn

05-05-2011, 23:17
yeh onzinmensen, ik ken mokhtar heel goed en die heeft het er nooit over gehad dat hij in selectie gaat spelen

05-05-2011, 23:19

Citaat door marmita-lover:
yeh onzinmensen, ik ken mokhtar heel goed en die heeft het er nooit over gehad dat hij in selectie gaat spelen

jij doet hier alsof jij alles weet en iedereen kent

05-05-2011, 23:19

Citaat door Marocpower:
hhaha precies

hoop dat mokhtar al tegen groningen mag debuteren ofzo zou gruwelijk zijn

zal rutten wel niet doen kijk wanneer hij labyad een kans heeft gegeven laatste paar wedstrijden ,cenk dat hij volgend seizoen met een nieuwe trainer bij de selectie zit insallah

05-05-2011, 23:20



Citaat door Marocpower:
jij doet hier alsof jij alles weet en iedereen kent


05-05-2011, 23:20

Citaat door Marocpower:
jij doet hier alsof jij alles weet en iedereen kent


younes ken ik heel goed zelfs

05-05-2011, 23:22
marmita kent iedereen haha



Citaat door marmita-lover:
Mensen geloof het of niet khalid rende gewoon van Utrecht naar Amsterdam, dat is minimaal 35km.
Zo sterk is hij conditioneel!
Ik weet het want het was mijn oude trainer




Pagina's : [1] 2 3 4