OUIDAD1
31-12-2002, 13:20
Hoi meiden ,
Ik ben onlangs getrouwd en het waren de mooiste dagen van mijn leven.
Ik heb zelf een bruidsjurk gekocht omdat ik die van de z.i.a.n.a.'s te boerig vind.
Het is van een spaans gerenomeerd couture merk: pronovias...
De jurk is uniek...er is er maar een van in nederland.....
Ik ga niet omschrijven hoe het eruit ziet....maar iedereen's mond viel open op de bruiloft....zo oogverblindend is de jurk. Zelf mijn schatje werd emotioneel toen hij mij erin zag.
Ik heb na mijn bruiloft via mond op mondreclame veel verzoeken gehad hem te verhuren. En dat doe ik nu ook met succes.
De jurk zelf heb ik aangeschaft voor 1795,- euro.
En ik verhuur hem voor 300 euro.
Ben je geinteresseerd....reageer dan op dit mailtje.
Ik kan foto's opsturen.....en als je hem wilt bekijken ben je van harte welkom bij mij thuis in Den Haag, in de buurt van de zuiderpark.
Ik beloof je dat het je bezoekje waard is.....het heeft mijn bruiloft tot een succes gemaakt...en wellicht ook die van jouw.
wil je de jurk zien, ga dan naar: http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/jurken/31368.htm
mischien tot gauw.
Ik ben onlangs getrouwd en het waren de mooiste dagen van mijn leven.
Ik heb zelf een bruidsjurk gekocht omdat ik die van de z.i.a.n.a.'s te boerig vind.
Het is van een spaans gerenomeerd couture merk: pronovias...
De jurk is uniek...er is er maar een van in nederland.....
Ik ga niet omschrijven hoe het eruit ziet....maar iedereen's mond viel open op de bruiloft....zo oogverblindend is de jurk. Zelf mijn schatje werd emotioneel toen hij mij erin zag.
Ik heb na mijn bruiloft via mond op mondreclame veel verzoeken gehad hem te verhuren. En dat doe ik nu ook met succes.
De jurk zelf heb ik aangeschaft voor 1795,- euro.
En ik verhuur hem voor 300 euro.
Ben je geinteresseerd....reageer dan op dit mailtje.
Ik kan foto's opsturen.....en als je hem wilt bekijken ben je van harte welkom bij mij thuis in Den Haag, in de buurt van de zuiderpark.
Ik beloof je dat het je bezoekje waard is.....het heeft mijn bruiloft tot een succes gemaakt...en wellicht ook die van jouw.
wil je de jurk zien, ga dan naar: http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/jurken/31368.htm
mischien tot gauw.