Bekijk volle/desktop versie : Prachtige bruidsjurk te huur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

31-12-2002, 13:20
Hoi meiden ,

Ik ben onlangs getrouwd en het waren de mooiste dagen van mijn leven.
Ik heb zelf een bruidsjurk gekocht omdat ik die van de z.i.a.n.a.'s te boerig vind.

Het is van een spaans gerenomeerd couture merk: pronovias...

De jurk is uniek...er is er maar een van in nederland.....

Ik ga niet omschrijven hoe het eruit ziet....maar iedereen's mond viel open op de bruiloft....zo oogverblindend is de jurk. Zelf mijn schatje werd emotioneel toen hij mij erin zag.
Ik heb na mijn bruiloft via mond op mondreclame veel verzoeken gehad hem te verhuren. En dat doe ik nu ook met succes.

De jurk zelf heb ik aangeschaft voor 1795,- euro.
En ik verhuur hem voor 300 euro.

Ben je geinteresseerd....reageer dan op dit mailtje.
Ik kan foto's opsturen.....en als je hem wilt bekijken ben je van harte welkom bij mij thuis in Den Haag, in de buurt van de zuiderpark.

Ik beloof je dat het je bezoekje waard is.....het heeft mijn bruiloft tot een succes gemaakt...en wellicht ook die van jouw.

wil je de jurk zien, ga dan naar: http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/jurken/31368.htm

mischien tot gauw.

01-01-2003, 18:56

jah zou ook graag willen weten wat voor maat en welke kleur, alvast bedankt...

Xxx Angel

01-01-2003, 21:53
Klinkt inderdaad veelbelovend. Ben ook benieuwd naar de maat. Mocht het 38/40 zijn dan wil ik graag een afspraak met je maken..

groetjes,
Saloua

02-01-2003, 00:42
Als ik trouwplannen had dan was ik zeker langs gekomen
maar strekte met je verhuur actie

Boussa Sam.

02-01-2003, 21:34

Ik heb je een PM gestuurd....zou je me willen antwoorden..

groetjes!

06-01-2003, 11:48
Hoi meiden,

de jurk is trouwens champagnekleurig, en maat 36/38.

Mochten jullie nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.

groetjes
OUidad

08-01-2003, 12:44
ik ben momenteel bezig foto's te ontwikkelen van de jurk.
En waarschijnlijk kan ik ook over enkele weken jullie foto's opsturen.

doeoeoeoeg

15-01-2003, 09:31
Gisteren is een yasminalid met haar vriendin bij mij thuis geweest voor de jurk en inderdaad hun mond viel open....ze vonden hem oogverblindend......ze vond hem zo mooi dat ze hem niet eens uit wilde doen.

het was dus hun bezoekje waard geweest ondanks het feit dat geen foto's van tevoren hadden gezien.

Hiermee wil ik aangeven dat ik dus geen onzinpraatjes houdt.....

misschien tot gauw.

gr

15-01-2003, 10:25
hoi,

als ik heel eerlijk ben, vind ik het zelf nogal link om hem mee te geven voor 6 weken. Indien het wel mogelijk zou zijn, dan hangt daar natuurlijk een prijskaartje aan. Want naast het feit dat je hem voor zolang meeneemt, loop ik natuurlijk ook inkomsten mis.

Je weet zelf ook wel dat de zomer de drukste periode is voor trouwen,dus dat betekent dat ik de jurk voor ruim 6 weken niet kan verhuren.......ehmmm 6 x 250 euro....begrijp je nu wat ik bedoel. Maar lieverd, wat een goed idee is : je kan beter in marokko een jurk nemen.daar zijn ze heel goedkoop. Maar of ze ook zo mooi zijn?

en ik verhuur ook mijn sieraden erbij voor 25 euro. en schoen verhuur ik ook, maar ik heb een kleine maat 36, dus ik weet niet of die je passen. En met jouw lengte en kledingmaat moet je heel goed passen..we hebben ongeveer dezelfde maten.

En als je gewoon meer uitgebreide info wil.....kom dan gerust langs bij mij...je bentvan harte welkom.

beslama

16-01-2003, 15:50
al die meiden dieme prive hebben gemaild...heb ik niet smeer van gehoord....?

16-01-2003, 16:02
hey zou je als je een foto ervan kan maken mij eentje kunnen opsturen naar najlae5@dolfijn.nl
alvast bedankt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16-01-2003, 16:08
indien ik dat kan, dan stuur ik jullie eentje.

16-01-2003, 16:09

indien ik dat kan, dan stuur ik je eentje.

beslama

18-01-2003, 19:04
HE OUIDAD

ZO TE HOREN IS HET DUS ECHT EEN MOOIE TROUWJURK. MIJN ZUS GAAT IN APRIL TROUWEN EN IS DUS OOK OPZOEK NAAR EEN JURK. ZE WIL GRAAG KOMEN KIJKEN BIJ JOUW THUIS. DUS MAIL ME \ASTEBLIEFT EFFE PRIVE DAN KAN IK JE ADRES WETEN EN KUNNEN WE EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR VOLGENDE WEEK.

ALVAST BEDANKT!!!!!!! LIEFS SAADA

19-01-2003, 21:11
Hoi ouidad
Ten eerste wil ik je nog van harte feliciteren met je huwelijk...........
Binnenkort is het inshallah mijn beurt, ik zou graag een afspraak met je willen maken om de jurk te bezichtigen kun je me jou telnr mailen aub. alvast bedankt liefs jamila.
jamielboun@yahoo.com

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6