Bekijk volle/desktop versie : Mijn gevoel



Pagina's : [1] 2

04-05-2011, 14:00
Ik hoop dat ik dit in de juiste rubriek zet, zo niet dan mijn excuses.
Wat ik nu ga vertellen zal misschien bij sommige mensen op dit forum nogal pijnlijk zijn of woede opwekken maar ik ga het toch doen, maar aller eerst wil ik zeggen dat ik niemand wil kwetsen maar alleen graag mijn verhaal wil doen.

Toen ik een jaar of 6 was werd ik ontzettend gepest op school, dit waren altijd Marokkaanse meiden en jongens en dit werd mijn eerste ervaring met de Marokkaanse bevolking dat begon dus al niet goed.
Toen ik een keer op mijn kleedje zat op koninginnedag (toen was ik dus ook nog klein) werd ik beroofd van de 2 gulden die ik had verdient, ook door een Marokkaans meisje..
Daarbij heb ik altijd als kind veel in mijn omgeving gehoord dat veel Marokkanen slecht zijn, uitkering trekkers, belasting ontduikers, illegalen en criminelen zijn, dus zo heb ik ook mijn mening gevormd.
Toen ik wat ouder werd waren het ook weer vaak de Marokkaanse jongens die moesten roepen:"hey schatje! xxxxxx?! of met een beetje pech:"Hey xxxx!".

Ik heb een tijdje in Amsterdam gewoond en heb daar de straten gezien waar bijna alleen maar Marokkanen wonen, zelfs al de winkels zijn Marokkaans en dat vind ik best intimideren als ik eerlijk ben.

En nu.. en nu kom ik op een gevoeliger stukje denk ik...
Als ik bijvoorbeeld naar opsporing verzocht kijk dan zie ik dat bijna 80% van de gezochte mannen van Marokkaanse afkomst zijn, en dat maakt mij boos.
En dan nog de aanslagen, en de extremistische moslims.
En zo heb ik steeds meer rottige gevoelens tegenover de Islam ontwikkeld.

Waarom plaats ik dit bericht nu?
Ik ben nu eigenlijk bozer dan ooit, en dat zal ik voorzichtig uit proberen te leggen.
Ergens in de afgelopen tijd kwam een vriend van mij op bezoek samen met een andere jongen die van Marokkaanse komaf is.
We kwamen op het onderwerp of hij moslim is en hij zei dat te zijn.
Dus we kwamen een beetje in discussie over 11 september waarvan hij zegt dat deze aanslagen allemaal fabeltjes zijn maar dat de Amerikanen dat zelf doen, waarom dan?? vroeg ik hem maar daar wist hij geen antwoord op.
Hij vertelde mij dan de Islam gewoon het enige geloof is en niks anders.
Want je hebt het Christendom, en dat eindigt op dom dus die zijn dom...
Daarbij zat hij nog wel een half uur de praten over waarom de Islam het perfecte geloof is. (met een biertje in zijn hand trouwens)
Vervolgens... vraagt hij mij of ik misschien nog mensen weet voor zijn lijntje.. Dus ik vraag lijntje? wat voor lijntje?
Waarop hij uitlegde dat hij .... had (dat ga ik niet op het forum vertellen maar je begrijpt het wel) en trekt me toch een pak geld uit ze broekzak en gaat daar een beetje stoer mee zitten zwaaien.
Op dat moment zei ik er niks van maar later zat ik er nog over na te denken en ik werd weer zo ontzettend boos!

En waarom plaats ik dit op dit forum omdat ik die haat gevoelens niet wil hebben, ik zit zo helemaal niet elkaar maar steeds als het gaat over de Islam dan word ik zo ontzettend boos en daar wil ik vanaf!

04-05-2011, 14:35


Eerlijk het geloof Islam is vrij van fouten, maar de moslims begaan de fouten.

- Het stelen van de iets wat hem niet toebehoort is strafbaar in de Islam en dit dien je retour te geven voordat de doodsrochel start;
- het drinken van alcohol is ook streng verboden;
- het gebruiken van coke, het verkopen hiervan en leven van de inkomsten hieruit idem.

04-05-2011, 14:41
indien uw engels goed is, raad ik je aan om dit boek eens volledig te lezen:

http://d1.islamhouse.com/data/en/ih_books/single/en_Have_you_discovered_its_real_beauty.pdf

04-05-2011, 14:42
Dat weet ik wel, maar ik heb dit soort ervaringen steeds meer Marokkaanse mensen, of dan vooral de jongere generatie.

04-05-2011, 14:47


En ik heb geen hekel aan de Islam want dat is in vele opzichten een mooi geloof maar ik heb een hekel aan de moslims die denken dat ze in Nederland alles maar kunnen maken, en ons Nederlanders nog voor stront uitmaken ook.
De moslims die zeggen dat ze Nederland gaan overnemen en dat Nederlanders alleen maar dom zijn.
De moslims die ik zie bij opsporing verzocht, bij overval zaken of verkrachtingen, de drugsdealers en de uitkering trekkers, de financieel vluchtelingen enz.
En dat zijn er behoorlijk wat naar mijn inziens.
Sorry nu zeg ik het weer verkeerd, ik bedoel eigenlijk geen moslims maar Marokkanen.
Want een goede Moslim pleegt alle bovenstaande feiten niet.

Sorry dat ik het nu even grof zeg maar dan komt maar dan is het duidelijker denk ik

04-05-2011, 14:49
En bijvoorbeeld die aanslagen, dat zijn toch wel Moslims die dat doen?

04-05-2011, 14:49

Citaat door .Dutchie.:
Ik hoop dat ik dit in de juiste rubriek zet, zo niet dan mijn excuses.
Wat ik nu ga vertellen zal misschien bij sommige mensen op dit forum nogal pijnlijk zijn of woede opwekken maar ik ga het toch doen, maar aller eerst wil ik zeggen dat ik niemand wil kwetsen maar alleen graag mijn verhaal wil doen.

Toen ik een jaar of 6 was werd ik ontzettend gepest op school, dit waren altijd Marokkaanse meiden en jongens en dit werd mijn eerste ervaring met de Marokkaanse bevolking dat begon dus al niet goed.
Toen ik een keer op mijn kleedje zat op koninginnedag (toen was ik dus ook nog klein) werd ik beroofd van de 2 gulden die ik had verdient, ook door een Marokkaans meisje..
Daarbij heb ik altijd als kind veel in mijn omgeving gehoord dat veel Marokkanen slecht zijn, uitkering trekkers, belasting ontduikers, illegalen en criminelen zijn, dus zo heb ik ook mijn mening gevormd.
Toen ik wat ouder werd waren het ook weer vaak de Marokkaanse jongens die moesten roepen:"hey schatje! xxxxxx?! of met een beetje pech:"Hey xxxx!".

Ik heb een tijdje in Amsterdam gewoond en heb daar de straten gezien waar bijna alleen maar Marokkanen wonen, zelfs al de winkels zijn Marokkaans en dat vind ik best intimideren als ik eerlijk ben.

En nu.. en nu kom ik op een gevoeliger stukje denk ik...
Als ik bijvoorbeeld naar opsporing verzocht kijk dan zie ik dat bijna 80% van de gezochte mannen van Marokkaanse afkomst zijn, en dat maakt mij boos.
En dan nog de aanslagen, en de extremistische moslims.
En zo heb ik steeds meer rottige gevoelens tegenover de Islam ontwikkeld.

Waarom plaats ik dit bericht nu?
Ik ben nu eigenlijk bozer dan ooit, en dat zal ik voorzichtig uit proberen te leggen.
Ergens in de afgelopen tijd kwam een vriend van mij op bezoek samen met een andere jongen die van Marokkaanse komaf is.
We kwamen op het onderwerp of hij moslim is en hij zei dat te zijn.
Dus we kwamen een beetje in discussie over 11 september waarvan hij zegt dat deze aanslagen allemaal fabeltjes zijn maar dat de Amerikanen dat zelf doen, waarom dan?? vroeg ik hem maar daar wist hij geen antwoord op.
Hij vertelde mij dan de Islam gewoon het enige geloof is en niks anders.
Want je hebt het Christendom, en dat eindigt op dom dus die zijn dom...Daarbij zat hij nog wel een half uur de praten over waarom de Islam het perfecte geloof is. (met een biertje in zijn hand trouwens)
Vervolgens... vraagt hij mij of ik misschien nog mensen weet voor zijn lijntje.. Dus ik vraag lijntje? wat voor lijntje?
Waarop hij uitlegde dat hij .... had (dat ga ik niet op het forum vertellen maar je begrijpt het wel) en trekt me toch een pak geld uit ze broekzak en gaat daar een beetje stoer mee zitten zwaaien.
Op dat moment zei ik er niks van maar later zat ik er nog over na te denken en ik werd weer zo ontzettend boos!

En waarom plaats ik dit op dit forum omdat ik die haat gevoelens niet wil hebben, ik zit zo helemaal niet elkaar maar steeds als het gaat over de Islam dan word ik zo ontzettend boos en daar wil ik vanaf!


daliel ala batata, HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

04-05-2011, 14:54
je verhaal is begrijpelijk en wat je zegt over deze marokkanen kan zeker kloppen, das geen nieuwtje, maar het zegt in dit geval veel over jou, je bekritiseert de islam en hebt er een slecht gevoel over omdat een aantal marokkanen niet leven volgens de islam en een slecht voorbeeld geven? wie is hier verantwoordelijk voor, deze zondaars of de islam?

04-05-2011, 15:01
Ik bedoel niet dat ik een hekel heb aan moslims die de Islam niet volgen, eigenlijk heeft het geloof hier zelfs helemaal niks mee te maken, maar het valt mij gewoon op dat veel van de criminaliteit en overlast word veroorzaakt door de Marokkaanse jongeren, ik maak me daar boos over.

04-05-2011, 15:05

Citaat:
Want je hebt het Christendom, en dat eindigt op dom dus die zijn dom..

Citaat:
daliel ala batata, HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Citaat door -AMAZIGH-:
Vond 'm ook sterk


Kan ik ook zeggen Islamieten eindigt op mieten dus zijn het allemaal mieten.

04-05-2011, 15:13
oh pardon..

Is trouwens een grapje van Najib Amhali.. het islamietje..

04-05-2011, 15:16

Citaat door .Dutchie.:
Kan ik ook zeggen Islamieten eindigt op mieten dus zijn het allemaal mieten.



HAHAHAHAHAH

- zo ken ie wel weer

04-05-2011, 15:19



Citaat door -AMAZIGH-:
Ik maak me ook boos over Marokkaanse raddraaiers en ook over de media die er maar al te graag met het vergrootglas op zit, ik maak me boos over liquidaties in Amsterdam en omgeving op klaarlichte dag door oerhollandse criminelen, ik maak me boos over Wilders die zijn woord klaar heeft over Islam maar het vertikt met een moslimgeleerde het debat aan te gaan enz.

Het leven is geen feest.


Die liquidaties gaan meestal over miljoenen, het zijn de verraders of de dieven die geliquideerd worden omdat je moeilijk naar de politie kan gaan als iemand voor 8 ton coke van je heeft gestolen of je gehele klanten kring heeft afgepakt.

Maar het blijft een feit dat 98% (dit zijn ware cijfers) van de criminaliteit in Rotterdam gepleegd word door allochtonen, en dat zijn natuurlijk niet helemaal Marokkanen maar er ze hebben zeker een flinke vinger in de pap.
Het zijn niet eens echt criminelen maar gewoon mensen die overal schijt aan hebben en denken dat ze alles kunnen maken.
Misschien komt dat wel omdat je in Marokko dat soort dingen niet hoeft te flikken omdat ze daar een normaal rechtssysteem hebben en in Nederland je voor moord een jaar de bak in de gaat.
Laat staan voor verkrachting of een overval dan sta je met 2 maanden weer buiten.

04-05-2011, 15:24
Wat ik wel nog wil zeggen is dat het meestal de jongere generatie is, de oudere generatie zijn vaak ontzettend lief en gastvrij.
Ik heb wel is langs de weg gestaan met mijn auto omdat de auto een lekke band had en alle Nederlanders rijden door maar een oudere Marokkaanse man kwam me helpen.
De postbode die op me werk altijd de post komt halen is ook een ontzettend lieve man, met het suikerfeest bracht hij Baklava voor me mee, en hij leerde me Marokkaanse woordjes.
Ook de Marokkaanse ouders van de kinderen uit me klas waren altijd super lief, daarom begrijp ik niet waarom de veel van de jongere generatie Marokkanen zo zijn zoals ze zijn, terwijl ze zulke lieve ouders hebben.

04-05-2011, 15:44
ok, niemand ontkent dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren, maar kan iemand mij dan uitleggen hoe dat komt?
Ik geloof dat niemand slecht word geboren, of denkt als kleuter ik ga later crimineel worden.
Hoe kan het dan dat vaak de Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden?

Pagina's : [1] 2