Bekijk volle/desktop versie : "Zitten jij en je aanstaande ook op elkaars lip tijdens...



04-05-2011, 08:42
"Het organiseren van de bruiloft??"

Dan is het weer niet goed dan is dit dat zus en zo..en dan denk je later..weet je wat? fak it maar doe lekker alles zelf maar..en vooral als andere er mee gaan bemoeien...

04-05-2011, 08:44



Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
"Het organiseren van de bruiloft??"

Dan is het weer niet goed dan is dit dat zus en zo..en dan denk je later..weet je wat? fak it maar doe lekker alles zelf maar..en vooral als andere er mee gaan bemoeien...


Ik ben gelukkig klaar Maar komt me bekend voor.

04-05-2011, 09:00
Wel een beetje herkenbaar. Hebben afgesproken dat we geen ruzie gaan maken of discussie gaan voeren over bruiloft. Zijn tot conclusie gekomen dat het niet om ons gaat zo'n dag, maar meer om anderen, wij kijken verder. Naar ons huwelijksreis, verbouwen van het huis en gewoon het samen zijn.

04-05-2011, 09:04

Citaat door Dame49:
Wel een beetje herkenbaar. Hebben afgesproken dat we geen ruzie gaan maken of discussie gaan voeren over bruiloft. Zijn tot conclusie gekomen dat het niet om ons gaat zo'n dag, maar meer om anderen, wij kijken verder. Naar ons huwelijksreis, verbouwen van het huis en gewoon het samen zijn.



Ja precies...heb het ook zo duidelijk gemaakt en hamdolah begrijpen we elkaar...we trekken niemand erbij...punt

04-05-2011, 09:26


Nee bij ons eigenlijk helemaal niet. Niet echt ruzie gemaakt om de bruiloft, nu ik er zo over nadenk. Misschien 1 keertje gewoon. Maar dat lag niet aan hem, dus ik was niet echt kwaad op hem, maar meer om de situatie, en ik werkte dat uit op hem!

Verder, mag ik zelf onze bruiloft regelen. Ik laat hem wel weten als ik iets of wat geregeld heb. Maar voor de rest moeit hij zich niet, hij vraagt soms wel of hij mee moet. Maar hij gaat liever niet! .

Zolang ik binnen het budget blijf, mag ik doen wat ik wil! . Gelukkig maar, moet geen vent, die mij gaat zeggen welke band ik moet nemen, welke decoratie etc.. Dat zijn vrouwendingen allemaal.