Bekijk volle/desktop versie : wat denken jullie...



03-05-2011, 19:03
ik ken iemand die getrouwd was met een meid en ze wou hem niet meer en is naar de gemeente gegaan en heeft hem aangeklagen dat hij haar alleen wilt voor papieren, dus nu zijn ze gescheiden, nu is mijn vraag die man gaat hertrouwen zouden ze moeilijk doen om papieren te geven door SCHIJNHUWELIJKING

03-05-2011, 19:06


Denk ik wel

03-05-2011, 19:07
Denk het niet hoor is haar woord tegen het zijne tenzij; heeft die meid aangifte gedaan en is hij daarvoor opgepakt?

03-05-2011, 19:11
Allahou alam, misschien dat ze wel hun twijfels erover hebben.. Maar ik vind het wel te ver gaan wat die meid heeft gedaan.. Dit soort problemen hoor je onderling op te losen..

03-05-2011, 19:20


nee ze wou alles laten stoppen omdat ze MOEST trouwen van haar vader

03-05-2011, 19:21

Citaat door sokara:
nee ze wou alles laten stoppen omdat ze MOEST trouwen van haar vader


Soebhan Allah

03-05-2011, 19:22

Citaat door sokara:
ik ken iemand die getrouwd was met een meid en ze wou hem niet meer en is naar de gemeente gegaan en heeft hem aangeklagen dat hij haar alleen wilt voor papieren, dus nu zijn ze gescheiden, nu is mijn vraag die man gaat hertrouwen zouden ze moeilijk doen om papieren te geven door SCHIJNHUWELIJKING


Allereerst een vraag.. die man heeft dus geen papieren?
Dan zal als hij straks wil hij hertrouwen met iemand hier in NL een onderzoek worden ingesteld of het niet weer gaat om een schijnhuwelijk aangezien hij nu die aantekening heeft dankzij zijn ex.
Het beste was geweest dat hij en zij dit beiden als volwassen oplosten, maar goed als je gefrustreerd of gedwongen bent, maak je rare sprongen.

03-05-2011, 19:24
ja haar vader zei als je ja woord hebt gezegd MOET je gewoon verder haar vader was heel streng heel zielig en ja zij dacht aan haar toekomst en dat was de enige oplossing

03-05-2011, 19:27
nee hij heeft geen papieren is van marokko

03-05-2011, 19:40
Heftig idd. Snap ook die vader niet, hoe kan hij zijn eigen dochter zo dwingen met iemand te trouwen die zij niet wilt. Ook niet juist volgens de Islam. Echt heel triest.
Hoop wel die vader haar accepteert anders heeft ze er nog een probleem erbij meskiena.