Bekijk volle/desktop versie : Brabanders doen poging tot aangifte van dood Bin Laden



Pagina's : [1] 2 3 4

03-05-2011, 16:19
AMSTERDAM - Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben dinsdag in Tilburg geprobeerd aangifte te doen van de moord op Osama bin Laden en enkele van zijn medestanders.


© Novum Nieuws

Volgens de Brabanders is de terroristenleider gedood in een vuurgevecht en gaat het dus om een liquidatie.

"Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij", aldus de mannen tegenover het Brabants Dagblad.

De aangifte is door de politie niet opgenomen. "Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie", aldus een woordvoerder tegenover Omroep Brabant. "Daar gaan wij verder geen politiecapaciteit aan besteden."

Wel is er 'na enig aandringen' een interne melding van gemaakt. De Brabanders zijn doorverwezen naar het Internationaal Strafhof in Den Haag.

Bin Laden werd zondagnacht gedood door Amerikaanse troepen in een villa in Pakistan. Er kwamen nog drie mannen om, onder wie een van Bin Ladens zonen.


Bron: http://www.nu.nl/dood-bin-laden/2506595/brabanders-doen-poging-aangifte-van-dood-bin-laden.html


03-05-2011, 16:28



Citaat door GeenRacist:
Deden ze ook aangifte toen Osama zijn vrome broeders in opdracht van hem 3000 mensen vermoorden 10 jaar geleden?



Nooit bewezen dat Osama dat heeft gedaan

03-05-2011, 16:31
kijk recht is recht! iedereen heeft recht op een eerlijke proces!!! je lullen wat je wil maar deze mannen hebben gelijk!

03-05-2011, 16:31

Citaat door GeenRacist:
Deden ze ook aangifte toen Osama zijn vrome broeders in opdracht van hem 3000 mensen vermoorden 10 jaar geleden?

volgens mij zijn de daders van die twee torens zelf ook omgekomen.

03-05-2011, 16:35



Citaat door Bokitoo_:
kijk recht is recht! iedereen heeft recht op een eerlijke proces!!! je lullen wat je wil maar deze mannen hebben gelijk!




Nooit gehoord van een vuurgevecht bij aanhouding.

03-05-2011, 16:35
Tilburg? is dat niet Suhail de handweigerend imam

03-05-2011, 16:38
Dit soort "mensen" moet je serieus nemen .

03-05-2011, 16:39
kijk ik ben geen fan van binladin maar vind dat men met 5 maten meet! ik vind bush een nog grote asshol dan binladin met meer bloed aan zijn handen.en zo zijn er nog meer

03-05-2011, 16:47

Citaat door GeenRacist:
Oh ja tuurlijk, het waren de zionisten toch?



Goed lezen, ik zeg dat er geen bewijs is dat Osama het heeft gedaan....ik zeg niet dat ik weet wie het heeft gedaan...

Niet insinueren aub......

03-05-2011, 16:57

Citaat door GeenRacist:
Deden ze ook aangifte toen Osama zijn vrome broeders in opdracht van hem 3000 mensen vermoorden 10 jaar geleden?

geen humor

03-05-2011, 16:57

Citaat door GeenRacist:
Deden ze ook aangifte toen Osama zijn vrome broeders in opdracht van hem 3000 mensen vermoorden 10 jaar geleden?

waren dat mensen ?

03-05-2011, 17:11
hahahaa ''GeenRacist'' wordt gewoon op z'n plaats gezet, hij kan gewoon geen antwoord geven op de vraag.

03-05-2011, 17:19


LOL heel misschien hebben ze nog gelijk ook.

03-05-2011, 17:30

Citaat door Donvito:
Goed lezen, ik zeg dat er geen bewijs is dat Osama het heeft gedaan....ik zeg niet dat ik weet wie het heeft gedaan...

Niet insinueren aub......



wel bewijs voor kenia en de uss cole

03-05-2011, 17:56

Citaat door marocmeid86:
AMSTERDAM - Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben dinsdag in Tilburg geprobeerd aangifte te doen van de moord op Osama bin Laden en enkele van zijn medestanders.


© Novum Nieuws

Volgens de Brabanders is de terroristenleider gedood in een vuurgevecht en gaat het dus om een liquidatie.

"Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij", aldus de mannen tegenover het Brabants Dagblad.

De aangifte is door de politie niet opgenomen. "Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie", aldus een woordvoerder tegenover Omroep Brabant. "Daar gaan wij verder geen politiecapaciteit aan besteden."

Wel is er 'na enig aandringen' een interne melding van gemaakt. De Brabanders zijn doorverwezen naar het Internationaal Strafhof in Den Haag.

Bin Laden werd zondagnacht gedood door Amerikaanse troepen in een villa in Pakistan. Er kwamen nog drie mannen om, onder wie een van Bin Ladens zonen.


Bron: http://www.nu.nl/dood-bin-laden/2506595/brabanders-doen-poging-aangifte-van-dood-bin-laden.html



Origineel idee. Maar natuurlijk volstrekt kansloos.

Maar goed, de naievelingen die dit geprobeerd hebben, hebben nu in ieder geval hun "15 minutes of fame".

Gevalletje: "Hoe zet ik mezelf totaal voor paal".

Pagina's : [1] 2 3 4