Bekijk volle/desktop versie : bruidsjurk verstellen waar?



Pagina's : [1] 2

03-05-2011, 15:21
Hoi dames,

wie kent iemand die mijn bruidsjurk kan verstellen

07-05-2011, 20:05


juhoee niemand?

07-05-2011, 20:10
hey meid,
ik wil het ook graag weten ik ben te dik geworden me bruidsjurk past niet meer kan wel huilen.

07-05-2011, 20:13

Citaat door love-a:
hey meid,
ik wil het ook graag weten ik ben te dik geworden me bruidsjurk past niet meer kan wel huilen.



Aaah meis,

is het geen optie om iets te lijnen om hem weer aan te kunnen...?

Bij mij vind ik hem bij de borst niet zo mooi vallen, hij kan mooier (ben perfectionistisch) dus ik zoek met spoedddd iemand die hem kan vermaken...!!

07-05-2011, 20:16


Hallo dames,

onze coupeuse kan de bruidsjurk voor je innemen.
Indien een jurk niet past omdat je bent bij gekomen, dan dien je stof te kopen om dit aan te kunnen passen of als er een rits op zit, dan zou je er een vetersluiting op kunnen zetten om de jurk te laten passen.

Gr.

07-05-2011, 20:16
hey meid
ik ben niet zo dik mijn bruidsjurk is een maatje 32/34 en nu heb ik maatje 36 en ben nu juist heel tevreden wil dus miet aan de lijn hahaha als een adresje weet laat het je me dan weten a.u.b

07-05-2011, 20:17

Citaat door Honesty_:
Hallo dames,

onze coupeuse kan de bruidsjurk voor je innemen.
Indien een jurk niet past omdat je bent bij gekomen, dan dien je stof te kopen om dit aan te kunnen passen of als er een rits op zit, dan zou je er een vetersluiting op kunnen zetten om de jurk te laten passen.

Gr.


hey en waar kan ik zulke stof halen????????

07-05-2011, 20:19

Citaat door love-a:
hey en waar kan ik zulke stof halen????????


en waar kan ik dit doen dan??????

07-05-2011, 20:19

Citaat door love-a:
hey en waar kan ik zulke stof halen????????


Hoe ziet je bruidsjurk eruit? Van welke stoffen en waar past hij niet? Wij zouden de stoffen ook goedkoper voor in kunnen kopen.

Heb je de jurk bij een bruidswinkel gekocht? Dan zou deze het ook voor je kunnen aanpassen?

07-05-2011, 20:21

Citaat door Honesty_:
Hoe ziet je bruidsjurk eruit? Van welke stoffen en waar past hij niet? Wij zouden de stoffen ook goedkoper voor in kunnen kopen.

Heb je de jurk bij een bruidswinkel gekocht? Dan zou deze het ook voor je kunnen aanpassen?


ik had hem in parijs gekocht en de rits wil niet dicht me rug is te breed geworden maar ik weet niet welke stof.

07-05-2011, 20:22

Citaat door love-a:
ik had hem in parijs gekocht en de rits wil niet dicht me rug is te breed geworden maar ik weet niet welke stof.


Heb je vaak gezwommen de laatste tijd?

Heb je een foto van de jurk? Dan kan ik kijken of het haalbaar is.

07-05-2011, 20:25

Citaat door Honesty_:
Heb je vaak gezwommen de laatste tijd?

Heb je een foto van de jurk? Dan kan ik kijken of het haalbaar is.


hahah nee dat niet maar ben van maatje 32/34 naar 36 gegaan erg he sory schat heb geen foto waar kom jij vandaag heb je een winkel??

07-05-2011, 20:27



Citaat door love-a:
hahah nee dat niet maar ben van maatje 32/34 naar 36 gegaan erg he sory schat heb geen foto waar kom jij vandaag heb je een winkel??


Dat kan gebeuren. Ik kom uit Amsterdam, momenteel wordt mijn showroom verbouwd

07-05-2011, 20:27

Citaat door love-a:
hahah nee dat niet maar ben van maatje 32/34 naar 36 gegaan erg he sory schat heb geen foto waar kom jij vandaag heb je een winkel??


Haha van 32/34 naar 36 is mooooooi het enige wat balen is dat je jurk niet meer past....
Maar vast en zeker dat iemand dat wel kan verstellen...Is je jurk gewoon van bruidsjurkenstof... en ivoor...dan denk ik dat het niet zo'n probleem is..Maar ik ben geen kenner hè

07-05-2011, 20:28

Citaat door Honesty_:
Dat kan gebeuren. Ik kom uit Amsterdam, momenteel wordt mijn showroom verbouwd



ooh oke thanx alvast als ik je nodig heb pm ik je oke

Pagina's : [1] 2