Bekijk volle/desktop versie : het lot...



03-05-2011, 14:44
hallo,
ik ga een verhaal beginnen ik hoop dat het bij jullie in de smaak valt..

het verhaal gaat over Dina ze heeft veel problemen overal en wordt geplaats in een internaat.



daar zat ik dan. op weg naar dat .... internaat.... waarom begrijpen mensen mij nooit waarom altijd ik. die vragen gingen steeds door me hoofd..
Leider: daarzijn we dan uitstappe.
ik stapte met veel tegen zin uit liep naar binnen en daar begon het gezijk al jaa blijf maar staan ik wil eerst kijken of je geen verbode goederen bij u heeft daar gingen ze dan alsof ik zo dom ben om wapens ofzo mee te nemen...

de leider nam me mee om me voortestelle aan de groep daar keek ik best tegen op ..

leidernou mensen dit is Dina ze komt hier de komende tijd bij jullie intrekken geen ruzie maken en hou een beetje rekening met elkaar
ik zat een bank en nam plaats daar zag ik die vieze hoeren op me afkomen hoe ze der uitzagen omggg...

en waarom zit jij hier ? zij er 1 tegen mij..
gaat jou tog niks aan of wel
soooww nieuwelingetje gaat stoer doen, hahaha denk maar niet dat ik bang ben jo vuile ho'r

en even later lagen we opelkaar op me eerste dag eerste minuut was het gelijk weer raak.
waarom moeten ze altijd mij hebben..
ik werd uitelkaargehaalt door de begeleiders en toen viel me opeens iemand op wat was die breed en knap ... ikkeek snel weg want ik merkte dat ik zat te staren,...

we werde alebij meegenomen naar de koelcell






upppp als k verder moet

03-05-2011, 15:06


daar zat ik dan in die koude koelcel..
en dat allemaal door zo vieze wijf die gelijk stoer moest doen..
ik zal ze laten zien wie ik ben.. me gedachtens dwaalde steeds af naar die ene jongen wie zou hij zijn had hij een vriendin .... opeens hoorde ik de duur open gaan zo mevrouw dina kan je weer normaal gedragen jahaaaa nou goed dan kom maar mee daar liep ik dan terug naar de groep.
lijder; zou eriemand zo vriendelijk willen zijn om dina een rondleiding te geven en tot mij verbazin riep die jongen dat hij het wou doen..
me hard ging steeds sneller kloppen wat moest ik doen ...
ik ben achmed zij hij ik ben dina aangenaam stotterde ik... en keek verlegen naar de grond .. kommaar mee dan laat ik je je kamer zien..
daar liepen we dan samen door het huis ,...

en waarom zit jij hier zo knappe dame hoort hier togniet
kutt... wat moest ik zeggen..
uhmm , lang verhaaal..
haha als je niet wilt vertelle ook goed ik zit hier wegens slecht gedrag en een slechte naam bij de popo

dit is je kamer...
ikliep naar binne legte me spullen neer en ging op me bed zitte ik zag hem naar me toe lopen wat moest k doen..
hij kwam naast me zitten en zij:

03-05-2011, 16:58
moet ik verder???