Bekijk volle/desktop versie : HAHAHAHAHA gisteren ben ik genakt.



Pagina's : [1] 2 3 4

02-05-2011, 22:26
Had me aangemeld op een site om testjes te maken, omdat ik me verveelde. Blijkt het een fockin datingsite te zijn.. http://Www.okcupid.com Nu krijg ik allemaal berichtjes van dudes over de hele wereld .

Meld je aan .. Misschien komen we elkaar tegen op die dating site .

02-05-2011, 22:28


wat voor testjes?

02-05-2011, 22:28
hahah door mij haha:$ ik zei toch niet aanmelden(A)

02-05-2011, 22:29

02-05-2011, 22:36



Citaat door LeaTje:
wat voor testjes?




Hele leuke testjes, van alles en nog wat.

02-05-2011, 22:37

Citaat door reflow:
hahah door mij haha:$ ik zei toch niet aanmelden(A)





Ik dacht dat het moest en dat ik zonder een profiel geen testjes kon maken .. Maar ik zie nu dat er ook moslims zijn van over de hele wereld... Pakistan, Indonesie en Turkije .. Maar iedereen is lelijk of kort daar .

02-05-2011, 22:42

Citaat door Satisfashion:
Ik dacht dat het moest en dat ik zonder een profiel geen testjes kon maken .. Maar ik zie nu dat er ook moslims zijn van over de hele wereld... Pakistan, Indonesie en Turkije .. Maar iedereen is lelijk of kort daar .



duuh... wrm denkje dat mensen zich aanmelden

haha lullig.. grapje hoor

02-05-2011, 22:46

Citaat door Satisfashion:
Ik dacht dat het moest en dat ik zonder een profiel geen testjes kon maken .. Maar ik zie nu dat er ook moslims zijn van over de hele wereld... Pakistan, Indonesie en Turkije .. Maar iedereen is lelijk of kort daar .



Citaat door LeaTje:
duuh... wrm denkje dat mensen zich aanmelden

haha lullig.. grapje hoor

Beiden oppervlakkig.. beiden jammer..

02-05-2011, 22:46

Citaat door LeaTje:
duuh... wrm denkje dat mensen zich aanmelden

haha lullig.. grapje hoor




Misschien waren ze ook gewoon genakt, net als ik .. Er moet toch wel een datingsite bestaan voor aantrekkelijke Islamitische mensen bestaan ?

02-05-2011, 22:47

Citaat door reflow:
Beiden oppervlakkig.. beiden jammer..





Ik wil geen man die korter is dan ik .. Lelijkheid is niet zo erg.. Tis sowieso moeilijk om een man te vinden die mooier is dan ik ...

02-05-2011, 22:48

Citaat door Satisfashion:
Ik wil geen man die korter is dan ik .. Lelijkheid is niet zo erg.. Tis sowieso moeilijk om een man te vinden die mooier is dan ik ...


02-05-2011, 22:49

Citaat door reflow:
Beiden oppervlakkig.. beiden jammer..


Iehl enge ot heb je

02-05-2011, 22:49



Citaat door Satisfashion:
Ik wil geen man die korter is dan ik .. Lelijkheid is niet zo erg.. Tis sowieso moeilijk om een man te vinden die mooier is dan ik ...

Ik twijfel of je zo mooi bent.. tegenwoordig elke meisje vindt zichzelf de nieuwe topmodel.. maar geloof me.. jullie allemaal zijn er nog ver van.. dus gedraag je..

02-05-2011, 22:51

Citaat door Riffijnse_050:
Iehl enge ot heb je

Dankje

02-05-2011, 22:51

Citaat door reflow:
Ik twijfel of je zo mooi bent.. tegenwoordig elke meisje vindt zichzelf de nieuwe topmodel.. maar geloof me.. jullie allemaal zijn er nog ver van.. dus gedraag je..




Vergelijk mij niet met andere meisjes .. Als je nou een profiel had aangemaakt gisteren en me je profiel gaf dan had je zelf kunnen kijken of ik een goede beoordelingsvermogen over mezelf heb of niet.

Pagina's : [1] 2 3 4