Bekijk volle/desktop versie : wat neemt de man mee bij de verloving feest..



Pagina's : [1] 2

02-05-2011, 18:37
dames wat nam je man bij de verloving mee of wat moet hij normaal zowiezo meenemen???

02-05-2011, 19:11


bloemen, takchita/jeleba parfum, suiker etc..

voor verlovings jurk neem een kijkje op http://www.yedelhenna.webs.com

02-05-2011, 19:11
Het ligt eraan wat je onderling allemaal afspreekt. Maar bij mij heel veel koekjes, dadels, snoepjes, en verlovingsjurk en wat daarbij hoort, boeket bloemen voor mij, suiker pff vanalles eigenlijk

02-05-2011, 19:12
waarom vraag je dat meid? iedereen gaat zeggen dat ze zovéél heeft gekregen maar geloof me, als je minder krijgt of niets dan is dat omdat hij er niet veel van kent. neem hem dat niet kwalijk. je moet niet gaan vergelijken met cadeautjes want gelukkig zijn in het huwelijk is vééél meer waard.

02-05-2011, 19:15



Citaat door BruidjeToBe:
waarom vraag je dat meid? iedereen gaat zeggen dat ze zovéél heeft gekregen maar geloof me, als je minder krijgt of niets dan is dat omdat hij er niet veel van kent. neem hem dat niet kwalijk. je moet niet gaan vergelijken met cadeautjes want gelukkig zijn in het huwelijk is vééél meer waard.


Daar heb je inderdaad gelijk in, maar misschien heeft ze een broer die gaat verloven of is ze gewoon nieuwsgierig?

02-05-2011, 19:16

Citaat door THELADYY_:
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar misschien heeft ze een broer die gaat verloven of is ze gewoon nieuwsgierig?

Ja das waar, had er niet aan gedacht

In dat geval, als mijn broer de hand zou vragen nemen we bij de handaanvraag gewoon taart en bloemen. Bij het jawoord of verloving nemen we een dag vooraf een schaap en boodschappen zoals drank en fruit. Op de dag zelf van het etentje nemen we cadeautjes in sinia, taart en brood en een verlovingsring.

Ik heb dat zelf allemaal niet gehad hoor maar dat kan me geen bal schelen, ben blij dat ik een goede man heb.

02-05-2011, 19:35

Citaat door BruidjeToBe:
Ja das waar, had er niet aan gedacht

In dat geval, als mijn broer de hand zou vragen nemen we bij de handaanvraag gewoon taart en bloemen. Bij het jawoord of verloving nemen we een dag vooraf een schaap en boodschappen zoals drank en fruit. Op de dag zelf van het etentje nemen we cadeautjes in sinia, taart en brood en een verlovingsring.

Ik heb dat zelf allemaal niet gehad hoor maar dat kan me geen bal schelen, ben blij dat ik een goede man heb.


Agh meid, jij hebt zelf de wijze woorden verteld. Spullen gaan stuk, raakt op.
Het gaat of je man en je schoonfamilie goed voor jou is. Alles wat ik heb gekregen is op of ligt helemaal achterin de kast, en het enige wat ik wil is mijn mannetje. En dat telt

02-05-2011, 20:13
Ja ligt eraan wat ook bij hun 3adie (gewoonte) is. Ik kreeg best wel veel.. een beet te naar mijn mening. Een hele grote schaal met allerlei verzorgingsproducten, make up, parfum, lingeriesetjes, takchita, schoenen (maat 40, terwijl ik 36 heb ) uhm snoep, koekjes, bloemen. Zoiets.. helft heb ik weggegeven aan me zusjes haha..

03-05-2011, 11:15

Citaat door BruidjeToBe:
waarom vraag je dat meid? iedereen gaat zeggen dat ze zovéél heeft gekregen maar geloof me, als je minder krijgt of niets dan is dat omdat hij er niet veel van kent. neem hem dat niet kwalijk. je moet niet gaan vergelijken met cadeautjes want gelukkig zijn in het huwelijk is vééél meer waard.

ik vraag het omdat me vriend(binnenkort verloofde) niet weet wat hij moet meenemen en ik ook niet daarom vroeg ik het hier

03-05-2011, 11:58

Citaat door n1995:
ik vraag het omdat me vriend(binnenkort verloofde) niet weet wat hij moet meenemen en ik ook niet daarom vroeg ik het hier



Ben jij 16j?

03-05-2011, 12:15

Citaat door NoID:
Ja ligt eraan wat ook bij hun 3adie (gewoonte) is. Ik kreeg best wel veel.. een beet te naar mijn mening. Een hele grote schaal met allerlei verzorgingsproducten, make up, parfum, lingeriesetjes, takchita, schoenen (maat 40, terwijl ik 36 heb ) uhm snoep, koekjes, bloemen. Zoiets.. helft heb ik weggegeven aan me zusjes haha..



schoenen (maat 40, terwijl ik 36 heb )

ik moest er ff om lachen sorry:$

03-05-2011, 12:22

Citaat door sarahke:
Ben jij 16j?

3 GEBRUIKERSS!!!!!!

06-05-2011, 10:27



Citaat door hafsa1:
schoenen (maat 40, terwijl ik 36 heb )

ik moest er ff om lachen sorry:$



hahahaha lol . die is idd goed.
ik moet altijd lache in marokko ik kijk stiekem wat er op die borden liggen. echt van die souk schoentjes die niet eens lekker lopen en zo een lelijke kaftan en van die goedkope rode make up lipstift shit.hahahah
wejo ik eet mij verloofde als hij met zo iets komt aankakken. hahah hij kan beste op die schaal een kadobon van shooballoo leggen hahahaahah

06-05-2011, 10:31

Citaat door Queen_Sousiia:
hahahaha lol . die is idd goed.
ik moet altijd lache in marokko ik kijk stiekem wat er op die borden liggen. echt van die souk schoentjes die niet eens lekker lopen en zo een lelijke kaftan en van die goedkope rode make up lipstift shit.hahahah
wejo ik eet mij verloofde als hij met zo iets komt aankakken. hahah hij kan beste op die schaal een kadobon van shooballoo leggen hahahaahah




hahahha hamka..

Zijn liefde en jouw gelukkig maken en vooral dat jullie de rest bij elkaar blijven is meeeeeeeeeeeer waard dan al die spullen en kado's wat we krijgen..

06-05-2011, 10:39

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
hahahha hamka..

Zijn liefde en jouw gelukkig maken en vooral dat jullie de rest bij elkaar blijven is meeeeeeeeeeeer waard dan al die spullen en kado's wat we krijgen..



ahahah ja or da klopt. al komt hij met lege handen. ik weet wat ik waard ben bij hem\. en ik weet als man met niets komt dan is het gewoon gebrek aan info want dan weet hij dat gewoon niet.
maar wel spannend or allemaal.

Pagina's : [1] 2