Bekijk volle/desktop versie : tijdelijk fult.huisvrouw



02-05-2011, 13:45
Heb 2 kids van bijna 2 jaar en één van 3 maanden.

heb tot mijn 31 gewerkt en nu heb ik bewust de keuze gemaakt om, totdat ze naar school gaan. thuis te blijven. en daarna weer wat te gaan doen.

hamdollah gaat het wel goed, de oudste gaat binnenkort incha allah naar de voorschool.

nu merk ik, doordat ik alsmaar thuis zit een hoop mis, ik ben druk met de kinderen, huishouden enz. maar het is elke dag hetzelfde liedje, het is net of ik in een cirkel zit.

en als mijn man dan thuis komt, heeft hij een hoop te vertellen. en ik eigenlijk weinig tot niets.

nu vraag ik mij af zijn er vrouwen die er ook voor gekozen hebben om thuis te zijn voor de kinderen totdat ze naar school gaan.

hoe ervaren jullie dat?
wat doen jullie b.v over de hele dag?

02-05-2011, 14:27


ik ben ook thuis, maar ik werk 2 dagen per week als gastouder
zo heb ik toch een beetje me eigen inkomen en ben ik er voor mijn dochtertje

tjaa ik verveel me soms wel eens, maar niet heel erg
als ik dan geen oppaskindjes krijg ga ik naar de winkel of naar het park/speeltuin. veder ben ik gewoon thuis bezig met het huishouden en internet

02-05-2011, 18:55
jij ben in elk geval eens weg effe wat voor je zelf.

is zo belangrijk. ik ben destijds niet gaan afbouwen, maar plots gestopt, misschien dat het daarom zo tegenvalt.

02-05-2011, 19:15
ik heb ook niet echt tijd voor me zelf hoor, als ik werk komt het kindje hier thuis, dus dan heb ik er 2 en soms 3 van 1 jaar rondhupelen
en als ik naar de winkel ga, gaat mijn dochtertje altijd mee want ik zelf heb geen oppas

02-05-2011, 22:01