Bekijk volle/desktop versie : De Huwelijksnacht, Meteen Na Bruiloft?

Pagina's : [1] 2 3

07-10-2004, 18:42
Een vraagje, ik vraag me namelijk heeel erg af wat er nou precies gebeurt na je bruiloft. Ik bedoel je man haalt je op, je gaat naar je huis of hotel enz. maar dan. Wat doe je. Ik bedoel ga je eeerst douchen, want ik neem aan dat je een beetje gezweet hebt of ga je meten hoppakee?????????????????????????
Rare vraag ik weet maar vraag t me wel af

07-10-2004, 18:48

nou.. ik denk dat we maar lekker gaan relexen naar zo'n prachtige dag.. !!! ik denk dat ieder een lekkere douche neemt en wat makkelijks aan Ik bedoel met heel die bruidjurk.. en wat je al zelf zegt je gaat dan inderdaad wat zweten van de zenu en zo!.. maar dan trek je wat makkelijks aan iets sexy natuurlijk.. en dan ff lekker samen in de woonkamer ff zitten en praten DAT is belangrijk praten en veeeeeeeeeeeel praten ACTIE komt tog maar de belangrijkste geduld.. ewa... wat eten of drinken.. samen misschien nog schie dvdtje kijken.... en alles gaat van zelf... je lichaam trekt dan mee.. maar goed...

ik denk zo ongeveer!!.. en als je een romantische man hebt zo hij het hij mooi versierd hebben.. met kaartjes heel romantische.. dan denk ik dat de dag echt preffect afloopt!

maar goed...

xx sellie

07-10-2004, 18:57
Insha'allah meid! Ik hoop echt dat de mijne t later mooi gaat versieren. Maar schat je zegt praten en eten of wat drinken maar lieverd. Ik neem aaan dat zo'n bruiloft best laat afgelopen is 3 uur ofzo
of heb ik t mis

07-10-2004, 18:59
ieuuuww ik krijg kriebels in mijn buikje in wil trouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07-10-2004, 19:14

Hhahaha, blij dat k nie de enige ben

07-10-2004, 19:16

Citaat door omaimaaa:
Insha'allah meid! Ik hoop echt dat de mijne t later mooi gaat versieren. Maar schat je zegt praten en eten of wat drinken maar lieverd. Ik neem aaan dat zo'n bruiloft best laat afgelopen is 3 uur ofzo
of heb ik t mis
Gelijk heb je... maar je moet wel ff bezig zijn ?? als je weet wat ik bedoel.. ja naar elkaar kijken ik denk dat we dan verlegen voelen.. je moet wel ff bezig zijn.. fftjes aan elkaar wennen ik bedoel.. je gaat voor het eerst samen met elkaar slapen ..
waar jullie alletwee heel lang op gingen wachten!.. maar komt goed inschallah.. geloof me je zal er niet aan merken voor je het weet is het gebeurd.. en zal het reuzen mee vallen...
Ik ben nog niet getrouwd en ben maagd al 7amdouillah.. maar me nicht is pas geleden getrouwd en ze vertelde me als je relex bent dan..
hoef je nergens zorgen voor te maken.. dus heb haar info hierzo
goed opgelet dus hihihihi

maar goed...

niet al te veel zorgen maken is nergens voor nodig.. je zal alleen meer
en meer willen en vooral als je een mannetjuh hebt die romatische is
en xxxxing lekker.. hahahahhaha maar goedd
doei doei
xx sellie

07-10-2004, 19:32
phoeeee, shokran hbiba!
Ik hoop t zeker

08-10-2004, 17:43
Die avond nog..... We gaan de neerwaardse spiraal nietr doorbreken... De geschiedenis heeft ons geleerd dat het die avond moet gebeuren.... dus doen we dat dan ook

En niet douchen...... geen tijd voor.... je likt elkaars zweet maar lekker op

08-10-2004, 17:50
jah ik wil het ook zo snel mee maken....spannend volgens mij

08-10-2004, 19:37
Ik spring gelijk op hem.

08-10-2004, 19:48
Als het een lekkerding is wel ja

08-10-2004, 19:50
Wow ela ela alles opt gemakske ja. Hij moet zich wel eerst douchen dan ikke En hij moet et zich nie riskeren om mij direkt aan te vallen ja Daarna ikke rustig douchen 2 uren ofzo dan ja gewoon iets sexy aanzetten Zachte muziek aandoen, licht dimmen, Beetje stout dansen hem uitdagen enzo je weet wel ...en de rest komt vanzelf

Citaat door omaimaaa:
Een vraagje, ik vraag me namelijk heeel erg af wat er nou precies gebeurt na je bruiloft. Ik bedoel je man haalt je op, je gaat naar je huis of hotel enz. maar dan. Wat doe je. Ik bedoel ga je eeerst douchen, want ik neem aan dat je een beetje gezweet hebt of ga je meten hoppakee?????????????????????????
Rare vraag ik weet maar vraag t me wel af

08-10-2004, 20:02

Citaat door Tranquille:
Wow ela ela alles opt gemakske ja. Hij moet zich wel eerst douchen dan ikke En hij moet et zich nie riskeren om mij direkt aan te vallen ja Daarna ikke rustig douchen 2 uren ofzo dan ja gewoon iets sexy aanzetten Zachte muziek aandoen, licht dimmen, Beetje stout dansen hem uitdagen enzo je weet wel ...en de rest komt vanzelf

Jij hebt t helemaal uitgedacht

08-10-2004, 20:05
Zo hoort da toch?

08-10-2004, 20:31
meiden jullie zijn egt grappig

Pagina's : [1] 2 3