Bekijk volle/desktop versie : Marokko - Algerije [04-06-2011]



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-05-2011, 00:43
Nog iets langer dan een maandje. Dit is de officiele topic. Marokko moet deze wedstrijd willen wij nog met opgeheven hoofd over straat kunnen lopen.

Dat geldt ook voor jou Mister-Riffie.

Alle nieuwtjes zullen incha'allah worden geplaatst in deze topic.


02-05-2011, 00:54


Waarom kom je m'n topic vervuilen? Je bent toch geen mongool of wel?

02-05-2011, 00:54

Citaat door MounEB:
Nog iets langer dan een maandje. Dit is de officiele topic. Marokko moet deze wedstrijd willen wij nog met opgeheven hoofd over straat kunnen lopen.

Dat geldt ook voor jou Mister-Riffie.

Alle nieuwtjes zullen incha'allah worden geplaatst in deze topic.



serieus? niemand ligt er wakker van als marokko verliest behalve jij

02-05-2011, 00:55

Citaat door _Mister_Riffi:
serieus? niemand ligt er wakker van als marokko verliest behalve jij


Jij bent gek vriend. Iedereen, en jij ook. Al die Nederlanders die je kent gaan je uitlachen, dat weet je ook.

02-05-2011, 00:56



Citaat door MounEB:
Jij bent gek vriend. Iedereen, en jij ook. Al die Nederlanders die je kent gaan je uitlachen, dat weet je ook.


Hahahaha ze weten niet eens waar Marokko ligt, laat staan dat ze zo'n dooie africa cup kwalificatie wedstrijd spelen

02-05-2011, 00:57

Citaat door _Mister_Riffi:
Hahahaha ze weten niet eens waar Marokko ligt, laat staan dat ze zo'n dooie africa cup kwalificatie wedstrijd spelen


Nee, maar ze gaan het wel lezen natuurlijk. En dan gaan ze je uitlachen, doe niet alsof je dat niet kent MR.

02-05-2011, 00:59

Citaat door MounEB:
Nee, maar ze gaan het wel lezen natuurlijk. En dan gaan ze je uitlachen, doe niet alsof je dat niet kent MR.


Welke nlse site schenkt nou aandacht aan zo'n dooie wedstrijd
ze lachen ons uit om andere dingen, kom jij met dooie ploeg van marokko

02-05-2011, 00:59
nou als marokko , afrika-cup speelt dan zijn er best wel veel nederlanders die kijken ...... ik weet nog toen alloudi 3keer had gescoord .. volgende dag kwam iedereen op school wie is alloudi , en waar speelt hij en toen moest ik zeggen ja hij speelt bij Al-ain

02-05-2011, 01:01

Citaat door _Mister_Riffi:
Welke nlse site schenkt nou aandacht aan zo'n dooie wedstrijd
ze lachen ons uit om andere dingen, kom jij met dooie ploeg van marokko


Voetbalzone mafkees. En zelfs VI meldde dat Marokko verloor van Algerije.

02-05-2011, 01:01
Je hebt nog geen een keer gezegd dat het niet zo is. Je weet zelf dat het zo is.

02-05-2011, 01:02

Citaat door MounEB:
Voetbalzone mafkees. En zelfs VI meldde dat Marokko verloor van Algerije.


zo'n stom artikeltje wat elke hollander overslaat, z3ma het boeit hun zodat ze marokkanen kunnen uitlachen

jankerd

02-05-2011, 01:03

Citaat door Les-far-rabat:
nou als marokko , afrika-cup speelt dan zijn er best wel veel nederlanders die kijken ...... ik weet nog toen alloudi 3keer had gescoord .. volgende dag kwam iedereen op school wie is alloudi , en waar speelt hij en toen moest ik zeggen ja hij speelt bij Al-ain


Ik niet, want ik wist uiteindelijk als 1 van de weinige dat Alloudi een flop zou worden

02-05-2011, 01:03


Erbate ook, ik wist gelijk zo'n dooie speler gaat het hier niet redden en je zag

02-05-2011, 01:07

Citaat door _Mister_Riffi:
Erbate ook, ik wist gelijk zo'n dooie speler gaat het hier niet redden en je zag


en wie nog meer?

02-05-2011, 01:09
Even serieus MounEB, zelfs het Wk in Zuid-Afrika kreeg niet eens rond deze tijd aandacht.

Pagina's : [1] 2 3 4 5