Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouw VS Marokkaanse man



Pagina's : [1] 2

30-04-2011, 20:11
Komt hier ooit nog vrede tussen? Een generatie wat in oorlog is met elkaar..elkaar bedriegt, beledigd, belachelijk maakt, vernederd, de grond in boort, uitscheld....en dit moeten mensen zijn die ooit met elkaar gaan trouwen?

30-04-2011, 20:13


Er is een dunne lijn tussen liefde en haat.

30-04-2011, 20:14

Citaat door Euphrosyne:
Er is een dunne lijn tussen liefde en haat.


Geloof me, de haat die ik hier zie overtreft alles...

30-04-2011, 20:17
Nou beste meneer,

Als je je daar ook mee bezig gaat houden of ermee druk om gaat maken, dan zet je geen stap verder..


Just let it go and..... have peace in this world and love the brothers and sisters.

(L)

30-04-2011, 20:17


Das jammer, maar ik denk zelf dat het groeit.
De generatie die hierna komt, neemt het al over.

30-04-2011, 20:20

Citaat door Degever:
Geloof me, de haat die ik hier zie overtreft alles...


Vooralsnog verklaart dat de stijging van het huwelijkscijfers binnen de tweede Marokkaanse generatie hier in Nederland niet of wel? :/

30-04-2011, 20:20
Zorgwekkend...

30-04-2011, 20:22

Citaat door Euphrosyne:
Vooralsnog verklaart dat de stijging van het huwelijkscijfers binnen de tweede Marokkaanse generatie hier in Nederland niet of wel? :/


Cijfers komen voort uit een onderzoek, als je cijfers aanhaalt..dan gelieve met bronvermelding dus refereren naar bron. Want ook op jou stelling kan worden gezegd dat scheidingen veelvoudig voorkomen bij jongen generatie Marokkanen...

30-04-2011, 20:26

Citaat door Degever:
Cijfers komen voort uit een onderzoek, als je cijfers aanhaalt..dan gelieve met bronvermelding dus refereren naar bron. Want ook op jou stelling kan worden gezegd dat scheidingen veelvoudig voorkomen bij jongen generatie Marokkanen...


Hiervoor hoef ik niet op zoek te gaan naar cijfers. Praktijk leert ons al meer dan genoeg. Wat betreft de scheidingen ben ik het met je eens. Maar zoals de meeste Marokkanen, ben jij ook maar al te goed in het overdrijven van bepaalde dingen. :/

30-04-2011, 20:28

Citaat door Degever:
Komt hier ooit nog vrede tussen? Een generatie wat in oorlog is met elkaar..elkaar bedriegt, beledigd, belachelijk maakt, vernederd, de grond in boort, uitscheld....en dit moeten mensen zijn die ooit met elkaar gaan trouwen?


Gewoon op jezelf gefocust zijn, niet iedereen is zo..

Ghair'insha allah

!

30-04-2011, 20:29

Citaat door Euphrosyne:
Hiervoor hoef ik niet op zoek te gaan naar cijfers. Praktijk leert ons al meer dan genoeg. Wat betreft de scheidingen ben ik het met je eens. Maar zoals de meeste Marokkanen, ben jij ook maar al te goed in het overdrijven van bepaalde dingen. :/


Check hoek.

30-04-2011, 20:31

Citaat door Euphrosyne:
Hiervoor hoef ik niet op zoek te gaan naar cijfers. Praktijk leert ons al meer dan genoeg. Wat betreft de scheidingen ben ik het met je eens. Maar zoals de meeste Marokkanen, ben jij ook maar al te goed in het overdrijven van bepaalde dingen. :/



Je spreekt jezelf wel erg tegen...je zegt huwelijkcijfers, dus beargumenteerd weliswaar hiermee..vervolgens zeg je hiervoor hoef ik niet op zoek te gaan naar cijfers..De praktijk leert ons wat je hier leest op marokko.nl en de vele echtscheidingen die er zijn..daar is niets overdreven aan..ik heb je reactie maar even zitten analyseren....Je zegt het met mij eens te zijn, vervolgens zeg je dat ik dingen overdrijf..dus met andere woorden je onderstreept de 'overdreven' dingen die ik zeg?

30-04-2011, 20:34


Het is net joden tegen de moslims.


Niet echte ''joden'', maar je weet wat ik bedoel..

30-04-2011, 20:39

Citaat door Degever:
Je spreekt jezelf wel erg tegen...je zegt huwelijkcijfers, dus beargumenteerd weliswaar hiermee..vervolgens zeg je hiervoor hoef ik niet op zoek te gaan naar cijfers..De praktijk leert ons wat je hier leest op marokko.nl en de vele echtscheidingen die er zijn..daar is niets overdreven aan..ik heb je reactie maar even zitten analyseren....Je zegt het met mij eens te zijn, vervolgens zeg je dat ik dingen overdrijf..dus met andere woorden je onderstreept de 'overdreven' dingen die ik zeg?


http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/F03BA3D4-B5E3-4068-B087-EA5BD7B5D889/0/2007k4b15p25art.pdf

Veel leesplezier zou ik zeggen.

Inderdaad. Je overdrijft. De meesten, die hier haat zaaien zijn jongetjes en meisjes met puberaal gedrag, die niets van het leven weten. Dat jij dat als een gegeven/feit aanneemt, is voor mij een stommiteit. :/

30-04-2011, 20:46

Citaat door Euphrosyne:
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/F03BA3D4-B5E3-4068-B087-EA5BD7B5D889/0/2007k4b15p25art.pdf

Veel leesplezier zou ik zeggen.

Inderdaad. Je overdrijft. De meesten, die hier haat zaaien zijn jongetjes en meisjes met puberaal gedrag, die niets van het leven weten. Dat jij dat als een gegeven/feit aanneemt, is voor jou een stommiteit. :/



Wellicht ben je blijven haken...de link die je hierop hebt geplaatst is niet actueel. Je begeeft je wel tussen puberale jongens en meisjes..grappig dat je het wel eens was met mijn reactie en het nu bestempeld als stommiteit..zegt wat over je manier van discussieren..Overigens het grappige is wel..dat je over dingen heen leest...

Dat je dit schaalt onder puber gedrag zegt wat over je inzicht..want ook zullen deze pubers ooit volwassen worden, het gevaar is wel dat ze haat jegens vrouwen of mannen nog steeds zullen bezitten..

Pagina's : [1] 2