Bekijk volle/desktop versie : Weg van hier



30-04-2011, 17:09
Lijkt me geweldig. Ik ben de mensen uit mijn omgeving zat. Al zit je thuis voel je ze nog om je heen. Mensen praten veel, gunnen je niks, zijn achterbaks en hopen dat jij het slechtste van het slechtste krijgt. Ik kan niemand meer aanzien. Als je op bezoek gaat roddelt de ene over de ander. Als je met problemen zit vinden ze het helemaal geweldig. De een doet hoger dan de ander. Voor je neus acteren ze maar achter de rug lachen ze je uit. Zelfs familie gunt je niks.

VERSCHRIKKELIJK GEWOON WOLLAH.

Waarom kunnen mensen gewoon niet leuk en gezellig doen en ook echt vanuit het hart. Waarom als de een iets beter heeft dan de ander worden ze jaloers of gaan ze haten.

Ik vind dat zo erg!!

30-04-2011, 17:10



Citaat door maghrabia__:
Lijkt me geweldig. Ik ben de mensen uit mijn omgeving zat. Al zit je thuis voel je ze nog om je heen. Mensen praten veel, gunnen je niks, zijn achterbaks en hopen dat jij het slechtste van het slechtste krijgt. Ik kan niemand meer aanzien. Als je op bezoek gaat roddelt de ene over de ander. Als je met problemen zit vinden ze het helemaal geweldig. De een doet hoger dan de ander. Voor je neus acteren ze maar achter de rug lachen ze je uit. Zelfs familie gunt je niks.

VERSCHRIKKELIJK GEWOON WOLLAH.

Waarom kunnen mensen gewoon niet leuk en gezellig doen en ook echt vanuit het hart. Waarom als de een iets beter heeft dan de ander worden ze jaloers of gaan ze haten.

Ik vind dat zo erg!!


En daarom moet je ook altijd zeggen dat het barslecht met je gaat, dat je geen rotte cent hebt, dat alles tegenslaat...Ewa al-hamdollilah.

Dan laat iedereen je met rust, want dan denken ze dat je men7oos bent.

30-04-2011, 17:17

Citaat door Sharpy:
En daarom moet je ook altijd zeggen dat het barslecht met je gaat, dat je geen rotte cent hebt, dat alles tegenslaat...Ewa al-hamdollilah.

Dan laat iedereen je met rust, want dan denken ze dat je men7oos bent.



Ja, je moet je altijd sterk houden tegenover anderen. Je moet altijd laten zien dat het goed met je gaat, want anders lachen ze je vierkant uit en hebben ze wat ze wilden hebben.

Altijd maar roddelen roddelen en haten. Zelfs familie. Dan denk ik waarom is dat nodig. Ik hou juist van gezelligheid, samen eten, samen lachen, maar nee de een let op de ander, zodat ze kunnen roddelen.

Al geef je het duurste feest ooit is nog niet goed. Ze zullen altijd wel negatief praten.