Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat heb jij gekocht op koningendag?!



Pagina's : [1] 2

30-04-2011, 12:14
Hallo dames,

Aangezien het vandaag koninginnendag is heb je vast en zeker iets leuks gevonden voor een spotprijsje. Maak er een foto van en vermeld erbij voor hoeveel je het gekocht hebt!

Ik ben nog niet naar buiten gegaan. Ik ga straks rond 1en met mijn aanstaande touren door Amsterdam. Uiteraard zal ik foto´s plaatsen van mijn aankoopjes!

Maak er een leuke topic van. Haatzaaier en topicverpesters mogen op het kruisje drukken!

Groetjes, Djenna.

30-04-2011, 16:16


Ik heb helaas niks kunnen vinden deze jaar ..
normaal vind je altijd tussen die rotzooi iets bezonders maar neehoor alleen boeken speelgoed en cds ..

kwam met lege handen thuis ( nou niet echt leeg ben ff langs de kruidvat geweest)

30-04-2011, 17:03
Niets gekocht, was echt niets pff...

30-04-2011, 17:03
Beltegoed

30-04-2011, 20:10


hoeslakens..nieuw uiteraard! haha het zou wat zijn..ieuww oke stop!

30-04-2011, 20:17

Citaat door Just-a-Female:
hoeslakens..nieuw uiteraard! haha het zou wat zijn..ieuww oke stop!




Ja ik ook, maar dat was buiten bij de Hema

2 setjes voor 8 euro

30-04-2011, 20:20
inderdaad dit jaar was echt zielig, helemaal niets te vinden, behalve speelgoed en kleding. Heb het nooit zo erg meegemaakt, de crisis treft zelfs de vrije markt.

30-04-2011, 20:22
lig al 2 weken plat op bed. Vandaag heb ik maar via sms mensen zitten stalken dat ze op de rommelmarkt voor lingerie en een galajurk voor me moesten kijken.
Tot nu toe is manlief niet geslaagd. Zusje kon ook al geen avondjurk vinden in mijn maat voor 5 euro.

heel erg jammer..............


hahhaa is maar n grap.
Sommige dachten dat ik zo ziek was en dat ik aan t ijlen was dat ik 2e hands kleding wilde. Heb wel gelachen om ze.

30-04-2011, 20:47
Ik heb ook niets leuks kunnen vinden tussen alle zooi. Dit jaar VIEL HEEL ERG TEGEN! Normaal zitten hier altijd kraampjes met nieuwe dingen...

Heb alleen een ring gekocht voor mams.

30-04-2011, 21:02

Citaat door shitana83:
lig al 2 weken plat op bed. Vandaag heb ik maar via sms mensen zitten stalken dat ze op de rommelmarkt voor lingerie en een galajurk voor me moesten kijken.
Tot nu toe is manlief niet geslaagd. Zusje kon ook al geen avondjurk vinden in mijn maat voor 5 euro.

heel erg jammer..............


hahhaa is maar n grap.
Sommige dachten dat ik zo ziek was en dat ik aan t ijlen was dat ik 2e hands kleding wilde. Heb wel gelachen om ze.





30-04-2011, 21:06
heb wel wat leuks gekocht.

kheb een hele leuke oudgroene portemonne van sacha gekocht nog in zeer goede staat voor 1 euro.

3 kleine fotoalbums in een bakje voor 50 cent.

en wat ps2 spellen maar die vallen wat tegen als je met de xbox nu gewend bent.

dat was het wel.
en natuurlijk pokemon kaarten voor mijn broertje.

wasalam

30-04-2011, 21:13
Normaal doe ik niet aan rommelmarkt dingen.
Maar aangezien ik vroeg wakker was -6.00-
(het wordt in mn straat gehouden) ging ik maar op pad
Ik heb
-Iphone case
-Iphone hoes
-Iphone oplader+usb.kabel
-Sony ericsson headset (ben er al een jaar naar opzoek)
Allemaal voor €10 & nieuwe staat !!!!! (dus samen!!)

-4 leuke paarse waxinelichtjes glazen = €0.50
-Setje van 3 mandjes = Gratis (hoefde niet te betalen :/)
-Haarband (in verpakking)= Gratis (hoefde ook niet voor te betalen)

30-04-2011, 21:23


Shallm, dat klinkt inderdaad erg leuk! Vooral omdat je er niet voor had moeten betalen

Ik heb helaas ook niets leuks weten te kopen.

30-04-2011, 21:25

Citaat door lovely_islam:
heb wel wat leuks gekocht.

kheb een hele leuke oudgroene portemonne van sacha gekocht nog in zeer goede staat voor 1 euro.

3 kleine fotoalbums in een bakje voor 50 cent.

en wat ps2 spellen maar die vallen wat tegen als je met de xbox nu gewend bent.

dat was het wel.
en natuurlijk pokemon kaarten voor mijn broertje.

wasalam


Mijn man heeft super veel ps2 spelletjes voor zijn broertje gehaald. Die waren 10 voor 10 euro, helemaal nieuw!

Heb je een foto van de sacha portemonnee?

30-04-2011, 21:27
Niet betalen? Mensen hebben geluk! Die rommelverkopers hier gooiden alleen met prijzen van 5 euro! 10 euro, 25 euro! ik dacht wtf!...Wil je je spullen kwijt of niet?? Mensen zijn me toch iets TE trots op hun zooi die al jaren ligt te verrotten op de zolder

Pagina's : [1] 2