Bekijk volle/desktop versie : haarverf



30-04-2011, 11:13
Ik heb een paar grijze haartje ontdekt en ik wil graag mijn haartjes vandaag verven.

Wat is nu de beste merk?

Ik heb nu heel donker bruin haar wat voor kleur zou mooi pakken op mijn haarkleur? Dames dit is de eerste keer datik mijn haar wil kleuren heb dus helemaal geen ervaring met de merken die verkocht worden.

30-04-2011, 11:22


Had ik laatst ook, ik schrok paar grijze haartjes eruit geplukt heb het geprobeerd te verdoezelen met highlights maar je kon het zien en vooral met dit weer, en bij ons donkerharige zie je het beter als bij blondines.
Dus ik ga binnenkort een permanente haarkleuring halen bij de natuurwinkel of tuinen.
En dan 1 tot 2 tinten lichter donker of mocca bruin, heb nog nooit mijn eigen haar geverfd meestal bij de kapper maar daar zit meestal chemie troep in.
En dit klinkt wel een stuk veiliger...dus ben benieuwd.

30-04-2011, 11:31

Citaat door puissancee:
Had ik laatst ook, ik schrok paar grijze haartjes eruit geplukt heb het geprobeerd te verdoezelen met highlights maar je kon het zien en vooral met dit weer, en bij ons donkerharige zie je het beter als bij blondines.
Dus ik ga binnenkort een permanente haarkleuring halen bij de natuurwinkel of tuinen.
En dan 1 tot 2 tinten lichter donker of mocca bruin, heb nog nooit mijn eigen haar geverfd meestal bij de kapper maar daar zit meestal chemie troep in.
En dit klinkt wel een stuk veiliger...dus ben benieuwd.



Ik had ze er ook uitgetrokken maar kreeg er een stuk of 6 op dezelfde plek

Ik heb gehoord dat henna plus de grijze haartjes ook goed dekt iemand ervaring met henna plus?

01-05-2011, 10:46
up voor jou meis. misschien een optie om kleurspoeling te gebruiken ipv verf. ligt er ook wel aan hoeveel grijze haren je ong hebt..

01-05-2011, 16:32


Ik heb gisteren die van Syoss gebruikt.
Dekt de grijze haartjes heel goed ben er echt tevreden over.

01-05-2011, 16:40
je moet juist nooit grijze haren er af plukken krijg je dubbele terug

01-05-2011, 17:28
sinds ik Meron heb gezien met dr ogen van de verf wayoow

01-05-2011, 17:35

Citaat door Latifa_Moslima:
je moet juist nooit grijze haren er af plukken krijg je dubbele terug

Juist! Ik weet niet oud je bent Topicstarter maar ik denk rond de 20.
Kinderen van 13 tot 20 jaar hebben a grijze haren ivm stress./

01-05-2011, 17:38
die pakken die te koop zijn bij de drogisten zijn niet goed hoor. je kunt beter bij een goede kapper je haar verfen. die gebruiken betere echt kappers verf.