Bekijk volle/desktop versie : Beatrix en Mohammed 6



Pagina's : [1] 2

30-04-2011, 10:51
Ik wilde net ontbijt gaan klaarzetten, maar werd in verleiding gebracht om eerst heel even, met nadruk op heel even, tv aan te zetten om een blik te nemen hoe het gaat met de Oranjes. Ik moet natuurlijk mezelf bewijzen dat ik geïntegreerd ben hè

ik ga dit verhaal heel kort houden, want ik wil heel graag heel snel de keuken in want ontbijt op een vrije zonnige dag als deze is voor mij zeer heilig, het wordt een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan, verdere detailles bespaar ik jullie voordat jullie toetsenborden smerig raken door het gekwijl dat uit jullie vieze ochtendmondjes stroomt, stelletje saaie verslaafden.

Oké, nu de kern van mijn verhaal, tv aan, en daar loopt de koningin en de familie en alles er om heen. Maar wat valt me op? De stilte en de rust van de toeschouwers achter de hekken. Weten jullie hoe het er aan toe gaat als Mohammed 6 langs toeschouwers loopt handje te geven, of als hij gewoon met de auto langs rijdt? Al dat geschreeuw en gejuich en massa mensen verpletteringen?

Waarom zijn Marokkanen zo? Waarom geen rust en stilte? Waarom gewoon niet alle ontspanning de boel volgen?

Wat dat betreft vind ik Hollanders eigenlijk een gewoon simpel volk, lekker normaal, bescheiden, gewoon gewoon

en nu ga ik aan het ontbijt
jammie jammie
wie wilt er mee ontbijten?

30-04-2011, 10:53


Dat vind ik wel meevallen hoor... Hier zitten ze ook te juichen. en heb je gister de bruiloft van William en Kate gezien? Die engelse gaan ook uit hun dak.

30-04-2011, 11:02

Citaat door casaOuiiatje:
Dat vind ik wel meevallen hoor... Hier zitten ze ook te juichen. en heb je gister de bruiloft van William en Kate gezien? Die engelse gaan ook uit hun dak.


Nou, wat ik nu op NED1 zie en wat ik zie bij mohammed6 is een zeeën verschil

gisteren was het een uitzondering, bovendien waren het vaak dames die schreeuwen en juichen gisteren, je weet wel, pubers

in markko schreeuwt iedereen zijn longen uit, vrouwen al helemaal, ouderen in alle soorten en maten

ontbijt ruikt verrrrrrukkelijk hmmmm jammmmmmie

30-04-2011, 11:04
Wat ga je Ontbijten?

30-04-2011, 11:07



Citaat door veelste-lief:
Wat ga je Ontbijten?



Is mijn ultiem intiem geheim

30-04-2011, 11:08
Mohammed VI geeft zijn volk taxivergunningen inclusief een splinternieuwe taxi.

30-04-2011, 11:09
Een ontbijtje zou er nu best wel in gaan. Goed idee.

30-04-2011, 11:09

Citaat door ELmotchou:
Is mijn ultiem intiem geheim



En ga helemaal alleen ontbijten?? Zoo uitgebreid?

Yeah Right!!!

30-04-2011, 11:10
ELMOTCHU ik vind je echt leuk, je laat me altijd lachen je kunt het altijd goed beschrijven

30-04-2011, 11:12

Citaat door ELmotchou:
Nou, wat ik nu op NED1 zie en wat ik zie bij mohammed6 is een zeeën verschil

gisteren was het een uitzondering, bovendien waren het vaak dames die schreeuwen en juichen gisteren, je weet wel, pubers

in markko schreeuwt iedereen zijn longen uit, vrouwen al helemaal, ouderen in alle soorten en maten

ontbijt ruikt verrrrrrukkelijk hmmmm jammmmmmie


Ik weet niet waar jij trouwens geschreeuw ziet bij mohammed 6 bij hem zijn er juist zeeën van security

en helemaal niet hoor, waren ouderen jongeren pubers alles doorelkaar gingen helemaal uit hun dak..

eetsmakelijk!

30-04-2011, 11:19
hahahhaha lol

30-04-2011, 11:22
Bsa7tek.

30-04-2011, 11:35



Citaat door veelste-lief:
En ga helemaal alleen ontbijten?? Zoo uitgebreid?

Yeah Right!!!
gewoon in me uppie
uitgebreid, maar kleine porties
jaloers?

Citaat door soemm:
ELMOTCHU ik vind je echt leuk, je laat me altijd lachen je kunt het altijd goed beschrijven
jij verdient groen


Citaat door casaOuiiatje:
Ik weet niet waar jij trouwens geschreeuw ziet bij mohammed 6 bij hem zijn er juist zeeën van security

en helemaal niet hoor, waren ouderen jongeren pubers alles doorelkaar gingen helemaal uit hun dak..

eetsmakelijk!
haha die security, zie je wat voor oorlog aangaan als mohamed6 de toeschouwers de hand geeft?

Dank je

Citaat door Liefdevol.:
Bsa7tek.



Allah i3tik sa7a

30-04-2011, 11:38

Citaat door Afriqiyah.:
Mohammed VI geeft zijn volk taxivergunningen inclusief een splinternieuwe taxi.
heb er niks van gemerkt
het is bij een fiets gebleven


Citaat door PaRaSoNiCa:
Een ontbijtje zou er nu best wel in gaan. Goed idee.


Nou en of paranoia
echt wel

30-04-2011, 11:39
Ben heel erg jaloers...... Mag ik ook wat?

Pagina's : [1] 2