Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen??



29-04-2011, 21:25
Nou, kijk een vriendin van mij zat 2 jaar geleden bij een jongen op school. Hij vond haar leuk enzo, maar hij maakte er vaak grappen over. Dit was een jaar aan de gang. Ze wist niet of het serieus was, maar ze dacht omdat hij er zo n grappen over maakte dat hij maar dolde. Na een tijd had hij haar op msn toegevoegd en hij vertelde dat hij haar echt leuk vond en hij zei wollah enzo, maar zij had toen niet echt interesse. Dus toen was hij opgehouden.

Na een lange tijd kwam ze hem een keer tegen en was ze helemaal in Hij was veranderd en zag er volwassen en goed uit. Dus op msn sprak ze hem aan en hij zei dat hij haar nog steeds leuk vond en dat als hij serieus is ook echt serieus is, maar dat hij er nog niet klaar voor is om te trouwen en zijn studie moet afmaken, maar hij doet totaal geen moeite voor haar. Ze had hem een paar keer verwijderd van msn en toen weer teruggevoegd, maar ja hij doet geen moeite. Waarom zegt hij dan zoiets. Hij is zowiezo echt een goede jongen. Hoogopgeleid, maar snap er ook niets van.

Ik heb gezegd laat hem maar gaan. Als hij je wilt zou hij moeite doen toch.

29-04-2011, 21:34


Hoe bedoel je geen moeite heeft ze dan een relatie met hem of is het geen moeite doen om te kunnen trouwen?

29-04-2011, 21:43

Citaat door hafaf:
Hoe bedoel je geen moeite heeft ze dan een relatie met hem of is het geen moeite doen om te kunnen trouwen?



Nee, zij heeft geen relatie met hem. Hij zegt zelf dat hij haar beter wilt leren kennen, maar trouwen is hij nu nog niet aan toe, omdat hij studeert. Hij zegt dat hij haar leuk vind. Na een gesprek op msn te hebben gehad, doet hij geen moeite meer. Hij zegt dan ook niets meer.

Echt zo verwarrend allemaal voor haar

29-04-2011, 21:44
Ze hebben toch niks met elkaar hij heeft duidelijk gezegd ik wil eerst school afmaken enzo
Sjeeszus hoe oud zijn jullie eigenlijk!

29-04-2011, 21:46



Citaat door tanger_lover:
Ze hebben toch niks met elkaar hij heeft duidelijk gezegd ik wil eerst school afmaken enzo
Sjeeszus hoe oud zijn jullie eigenlijk!



Ze zijn allebei 23
Hij heeft dat wel gezegd, maar hij doet totaal geen moeite voor haar snap je!

29-04-2011, 21:49
Ik snap het probleem niet,

hij zij tog dat hij haar leuk vond en dat hij nog niet klaar is om te trouwen?

29-04-2011, 21:49
Waarom gebruikt iedereen 'Mijn vriendin'

29-04-2011, 21:49
Blijkbaar is hij toch niet meer zo geinteresseerd, en zo wel dan merkt ze dat vanzelf wel.

29-04-2011, 21:49

Citaat door maghrabia__:
Ze zijn allebei 23
Hij heeft dat wel gezegd, maar hij doet totaal geen moeite voor haar snap je!



Pfff jongens van 23 zijn hun luiers niet eens ontgroeit.
Als ze slim is zal ze gewoon haar eigen gang gaan.

29-04-2011, 21:57

Citaat door weird:
Ik snap het probleem niet,

hij zij tog dat hij haar leuk vond en dat hij nog niet klaar is om te trouwen?



Ja, hij zegt dat hij er nu niet klaar voor is. Als het aan haar lag wilt ze wel wachten op hem. Ze vind hem nu wel leuk, maar hij laat niet veel horen van zijn kant. Als je iemand leuk vind is het moeilijk om los te laten. Maar goed

29-04-2011, 21:58

Citaat door casaOuiiatje:
Waarom gebruikt iedereen 'Mijn vriendin'



Ze zit hier naast me hoor

waarom zou ik liegen

29-04-2011, 22:00

Citaat door tanger_lover:
Pfff jongens van 23 zijn hun luiers niet eens ontgroeit.
Als ze slim is zal ze gewoon haar eigen gang gaan.



ja, ze heeft geen duidelijkheid. Het moet steeds van haar kant komen. Elke dag hoopt ze stiekem dat hij haar op msn zal aanspreken, maar doet hij niet. Ik heb gezegd verwijder hem. Hij is wel een goede jongen, maar dan heeft hij denk ik gewoon geen interesse meer. Hij weet zelf dat ze serieus is en geen relaties neemt. Hij denkt nog niet aan trouwen en zij wel.

Ik vind dat ze hem gewoon moet verwijderen. Echt een klootzak.

29-04-2011, 22:01



Citaat door Loveyou20:
Blijkbaar is hij toch niet meer zo geinteresseerd, en zo wel dan merkt ze dat vanzelf wel.



Ja, inderdaad.

30-04-2011, 10:40

Citaat door maghrabia__:
Ze zit hier naast me hoor

waarom zou ik liegen


Uhu