Bekijk volle/desktop versie : woede



Pagina's : [1] 2

29-04-2011, 15:43
Er worden altijd topics geopend over de diensten die de klanten laten zitten of flashen of wat dan ook, maar het tegenovergestelde.
Als een bruidje 1 dag voor haar bruiloft per sms een dienst bij haar geannuleerd wordt, dan wordt ze meteen gek, en wij moeten maar rustig blijven en beleefd ook wel.
Ik was vandaag een bruidje voor morgen aan het bellen, ze neemt niet op en belt niet terug, vervolgens kreeg een sms met sorry mijn zussen hebben als verassing een band geregeld.
Ze heeft niet eens het lef gehad om zelf te bellen. Ik ben woedend op deze persoon, zij is ook lid hier dus hoop voor haar dat ze dit leest.
Allah iegalsak

Nou dames dit moest even uit

29-04-2011, 15:48


Owee als jij dat bruidje had laten zitten... Dan zat marokko.nl vol met haat topics over jouw...

Hsoema a3liha....

29-04-2011, 15:49

Citaat door SaidaBejja:
Owee als jij dat bruidje had laten zitten... Dan zat marokko.nl vol met haat topics over jouw...

Hsoema a3liha....



inderdaad, dan was ik weer een afrader omdat haar heb laten zitten..

29-04-2011, 15:58
heeft ze borg betaald?

29-04-2011, 15:59


ja ik begrijp je al te goed meid. altijd klagen ze andersom.. maar vergeten zelf ook diensten af te bellen. ging dit om de bruiloft van m&b

29-04-2011, 16:02
Per sms, baz.

29-04-2011, 16:09
Dat is inderdaad heel erg vervelend. Maar ik denk altijd: Dat is het risico van het vak.

30-04-2011, 11:33
wat een trut zeg rotwijf

30-04-2011, 11:35
Je moest eens weten hoe vaak ik dat als hennaya heb gehad!!!!!!!! Dat ik uit goede intentie datum voor mensen vastzet zonder aanbetaling en vervolgens verdwijnen ze van de aardbodem!

30-04-2011, 11:38
Je moest haar vooraf al een deel laten betalen..

30-04-2011, 12:05
Omg dit is zoo irritant laatste moment af smsen ook nog! Wollah echt minder gewoon!

30-04-2011, 12:22
Hopelijk zullen bruidjes voor de volgende eerst 10 keer nadenken voordat ze een topic gaat openen om een dienst zwart te maken.

30-04-2011, 12:27


ik heb dat vorige week ook gehad. ik had de datum voor haar vast gezet ik had haar woensdag gebeld van wil je mij het adres sturen waar ik moet zijn ze vertelde dat ze nu in een winkel is dat ze niet kan praten maar ze zou mij vanavond een sms sturen met het adres.. rond twaalf uur in de nacht krijg ik een sms met de mededeling dat ze een dj hadden geregeld zonder de toestemming van haar vader en haar vader is er achter gekomen en heeft gezworen dat er geen dj in de zaal mag komen.

einde verhaal!!

30-04-2011, 12:31
Wat erg zeg! ik begrijp niet dat bruidjes het zo aanpakken.. dj regelen enzo en pas achteraf er achter komen dat het niet kan wegens ouders ofzo... ze zien niet in dat trouwen een serieuze zaak is waar je 100 procent voor moet gaan voordat je stappen gaat ondernemen zoals organiseren etc..!
BAzzz!

30-04-2011, 13:16
Echt marokkanen !!

Altijd lopen ze hier te klagen over diensten die hun in de steek laten maar er zijn heeeeeel veel bruidjes die het vice versa ook doen.

Ken genoeg mensen die als dj, catering ,ziana enz werken en dan last minute worden gebeld met sorry gaat niet meer door.
Je zou haar gewoon het hele bedrag moeten laten betalen !

Pagina's : [1] 2