Bekijk volle/desktop versie : JEUGDD VAN TEGENWORDIG, denkt te snel aan trouwen..



29-04-2011, 12:30
Hoe komt dat?

.

We hebben allemaal een ideaal beeld over trouwen vooral wij vrouwen. Maar volgensmij klopt dat beeld niet helemaal


UITLEG???


Oowh het is tegenwoordig

29-04-2011, 12:32



Citaat door NACHTLAMPJE:
Hoe komt dat?

.

We hebben allemaal een ideaal beeld over trouwen vooral wij vrouwen. Maar volgensmij klopt dat beeld niet helemaal


UITLEG???


Oowh het is tegenwoordig



Wat men in de jeugd wenst, heeft men in de ouderdom volop.

29-04-2011, 12:39
Jaaa dat zal je denken, maar er vinden tegewoordig echt veel echtscheidingen plaats Lahfedd, lijkt me vreselijk

29-04-2011, 12:43
Seks, geld en vrijheid.

29-04-2011, 12:46


Trouwen is belangrijk in de islam

29-04-2011, 12:56

Citaat door Blue_eyesmoker:
Ze mogen denken wat ze willen denken. Denk niet niet dat er nog veel marokkaanse jongens met marokkaanse zullen trouwen. Marokkaanse wijven zijn verloren. Die wil je nou echt niet als de moeder van je kinderen met zo een verleden. De jongen die dat zou doen moet echt desperate zijn. Nadat al die negers, turken en weet ik veel was ze zijn uitgekotst.
Nou dank je wel.



denk gewoon aan de goede zijn voor de goede en de slechte voor de slechte. Klopt veeeel zijn er verloren maar neem maar van mij aan de goede meisjes zijn de wereld nog niet uit.

29-04-2011, 13:01

Citaat door Blue_eyesmoker:
Geloof me. Ik heb ze niet hoog staan. Denk niet dat dat ooit zou veranderen.


haha slechte ervaringen? ja dat is omdat jullie er naar opzoek gaan naar die slechte meisjes en uiteindelijk klagen. ik hoop voor je dat het zal veranderen eerlijk liever iemand van eigen soort