Bekijk volle/desktop versie : Wat ben ik dankbaar..



Pagina's : [1] 2 3 4

29-04-2011, 11:08
Dat mijn man niet behaard is . Hij heeft wel lekker mannelijk beenhaar waar ik van hou.. Maar gelukkig geen enge borsthaar en schaamhaar.. heel weinig okselhaar en bijna geen armhaar.. HMDL..

Ik knap echt af van behaarde mannen :$.

29-04-2011, 11:09


Ik knapte ook af van haar maar mijn man is wel behaard....

29-04-2011, 11:11

Citaat door 3rossaTetouania:
Ik knapte ook af van haar maar mijn man is wel behaard....


29-04-2011, 11:11
bestaat hamdl nog scheerapperat ey

29-04-2011, 11:13



Citaat door b_karima:
bestaat hamdl nog scheerapperat ey

Is te veel moeite joh. Van nature is beter.

29-04-2011, 11:15
Ik vind alles oké, behalve borsthaar,... Ik kan echt over mijn nek gaan......

En verder jah schaamhaar en okselhaar gaat er tog altijd af, walakin BORSTHAAR... Ieuwwwww

29-04-2011, 11:15
Ik zal nooit 1x vergeten in het zwembad, word spontaan misselijk wanneer ik eraan denk.

Kwam een man het water in, hij had overal haar, je weet wel dat zwarte gekrulde haar, gatver. Echt overal, zijn nek, rug, armen, benen, overal behalve op zijn hoofd niet want dat was wel netjes geschoren. Ik werd kotsmisselijk en wilde bijna het water uitrennen.

29-04-2011, 11:17
En toen dacht je dat gaan ik effe met de rest delen?

Sommige topics slaan echt nergens op!

29-04-2011, 11:18

Citaat door missy_chanel:
Ik zal nooit 1x vergeten in het zwembad, word spontaan misselijk wanneer ik eraan denk.

Kwam een man het water in, hij had overal haar, je weet wel dat zwarte gekrulde haar, gatver. Echt overal, zijn nek, rug, armen, benen, overal behalve op zijn hoofd niet want dat was wel netjes geschoren. Ik werd kotsmisselijk en wilde bijna het water uitrennen.



Doet me denken, aan een turkse bakker hier.
Die man die heel de dag pizza's aan het maken is, die nog de knopen van zijn blouse open knoopt van kijk mij. En zijn handen meskiene, echt een overdosis overbeharing meskine.

29-04-2011, 11:21

Citaat door san_rayane:
Doet me denken, aan een turkse bakker hier.
Die man die heel de dag pizza's aan het maken is, die nog de knopen van zijn blouse open knoopt van kijk mij. En zijn handen meskiene, echt een overdosis overbeharing meskine.





hihihihihi nu je het over blousen hebt.

Was een keer op een bruiloft, die bruidegom zag er echt goed uit, ineens zat hij naast de bruid en kreeg hij het warm, en opende meneer 2 knoopjes, ik zag wahd oerwoud eruit springen, gatverdamme!

van die kleine zwarte krulletjes en omdat zijn overhemd wit was was het nog duidelijker te zien, my dear lord, zoiets moet maar bovenop je gaan liggen

29-04-2011, 11:22

Citaat door KENZOAMOUR:


Ik vind het nu niet meer erg. Haar kun je ook harsen en dan is het weg!


Citaat door Jamila_K8:
Ik vind alles oké, behalve borsthaar,... Ik kan echt over mijn nek gaan......

En verder jah schaamhaar en okselhaar gaat er tog altijd af, walakin BORSTHAAR... Ieuwwwww

Borsthaar kun je ook harsen.

29-04-2011, 11:24

Citaat door Sfinks:
Je lijkt wel geobsedeerd door je man, elke topic van je gaat er (indirect) over.
Lief dat je het bijhoudt.

Citaat door Jamila_K8:
Ik vind alles oké, behalve borsthaar,... Ik kan echt over mijn nek gaan......

En verder jah schaamhaar en okselhaar gaat er tog altijd af, walakin BORSTHAAR... Ieuwwwww
Hahah, ja.. same her. Kan me nog goed een gesprek herinneren. Ik zei dat ik borsthaar haatte. Hij schrok gelijk.. Hij heeft plaatselijk van die kleine dunne haartjes.

Citaat door missy_chanel:
Ik zal nooit 1x vergeten in het zwembad, word spontaan misselijk wanneer ik eraan denk.

Kwam een man het water in, hij had overal haar, je weet wel dat zwarte gekrulde haar, gatver. Echt overal, zijn nek, rug, armen, benen, overal behalve op zijn hoofd niet want dat was wel netjes geschoren. Ik werd kotsmisselijk en wilde bijna het water uitrennen.
Yaaa33333.. Ik had dat een keer in Marokko op het strand.. Was een vent mij aan het stalken.. Ik keek straal langs hem heen continu.. Tot hij me zwaar irriteerde en voor mn neus mijn weg begon te blokkeren. Ik keek rechhhtttt in zijn melkwitte borst vol met zwarte dikke gekrulde haren. Leek net schaamhaar. Ik zei nog, schaam je je niet, zo behaard en nog versieren. Hij schold me wel uit. Maja.

Citaat door smurfin25:
En toen dacht je dat gaan ik effe met de rest delen?

Sommige topics slaan echt nergens op!

Ja toch?

29-04-2011, 11:25



Citaat door missy_chanel:
hihihihihi nu je het over blousen hebt.

Was een keer op een bruiloft, die bruidegom zag er echt goed uit, ineens zat hij naast de bruid en kreeg hij het warm, en opende meneer 2 knoopjes, ik zag wahd oerwoud eruit springen, gatverdamme!

van die kleine zwarte krulletjes en omdat zijn overhemd wit was was het nog duidelijker te zien, my dear lord, zoiets moet maar bovenop je gaan liggen


hihihihiihihihi, bah een vachtje nog wel.. Lijkt dan net zo een schaap..


Nog op zijn bruiloft zijn blouse open knopen,hahahahahaha

29-04-2011, 11:25

Citaat door 3rossaTetouania:
Ik vind het nu niet meer erg. Haar kun je ook harsen en dan is het weg!


Borsthaar kun je ook harsen.

Harsen... een man toch niet? ....

Maja, ik praat wel maar als je echt van iemand gaat houden vergeet je de buitenkant .

29-04-2011, 11:28

Citaat door Jamila_K8:
Ik vind alles oké, behalve borsthaar,... Ik kan echt over mijn nek gaan......

En verder jah schaamhaar en okselhaar gaat er tog altijd af, walakin BORSTHAAR... Ieuwwwww



Hello.....het is toch een man.....dus nogal logisch dat ze dan borsthaar hebben....


Ik zou eerder afknappen van een man die gebieden onthaart hij eigenlijk niet behoort te ontharen zoals borsthaar, arm en beenhaar.....ieuwww.....

Pagina's : [1] 2 3 4