Bekijk volle/desktop versie : NAVO-bombardement doodt 12 Libische rebellen



29-04-2011, 11:05

Citaat door BroodjeIzan9:
Bij NAVO-bombardementen in de buurt van de Libische stad Misurata zijn gisteren twaalf opstandelingen om het leven gekomen. Dat melden de rebellen vandaag.

In tegenstelling tot eerdere incidenten nemen ze het de geallieerden echter niet kwalijk. "In de oorlog gebeuren soms vergissingen die moeilijk te voorkomen zijn", reageerde woordvoerder van de nationale transitieraad Shams el-din Abdulmullah.

De NAVO kan het bericht voorlopig niet bevestigen, maar "betreurt elk verlies van levens". Het Kadhafi-regime claimt dan weer dat het niet om opstandelingen maar om burgerslachtoffers ging.

Het is al de derde keer dat rebellen omkomen bij luchtaanvallen door de internationale alliantie. Volgens de opstandelingen zelf raakten dit keer ook veertig mensen gewond. Bij een aanval van Kadhafi-getrouwen zouden vannacht nog eens zeven rebellen zijn omgekomen in de buurt van Misurata.

De controle over de stad zou intussen weer zijn overgenomen door de rebellen. De regimetroepen zijn verdreven, maar hebben de luchthaven wel nog steeds in handen, aldus de opstandelingen.

Ook om de controle over de zeehaven zou nog gevochten worden. "Ondanks het beloofde staakt-het-vuren blijft Kadhafi Misurata bestoken", sneert de nationale transitieraad.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1256950/2011/04/28/NAVO-bombardement-doodt-12-Libische-rebellen.dhtml
.

29-04-2011, 11:06


We hebben weer een 'Zuigetje' topic

29-04-2011, 11:11
Kan voorkomen, dat weten de rebellen ook. Ze willen juist dit ingrijpen en weten dat dit soort fouten kunnen voorkomen.

29-04-2011, 14:25

Citaat door BroodjeIzan9:
Als nederland wordt aangevallen, en je hele familie per ongeluk wordt uitgemoord.

Ahjoh dat ken toch gebeuren of niet fries26?
Twee ooms van mijn vader werden in de oorlog geëxecuteerd omdat zij de moffen van die tijd dwarszaten in hun streven de joden uit te moorden. En tocg ging mijn opa er wel mee door.

En in het geval van Libië is het zo dat de rebellen om bombardementen van de NAVO hebben gevraagd.

29-04-2011, 14:26



Citaat door fries26:
Twee ooms van mijn vader werden in de oorlog geëxecuteerd omdat zij de moffen van die tijd dwarszaten in hun streven de joden uit te moorden. En tocg ging mijn opa er wel mee door.

En in het geval van Libië is het zo dat de rebellen om bombardementen van de NAVO hebben gevraagd.



doe normaal man. waarom noem jij ze moffen ?

29-04-2011, 14:54

Citaat door Billetjes:
Broodjeizan doet net of zijn dode broeders hem wat kan schelen. We weten allemaal dat hij dit soort dingen gebruikt om zijn extreme haat tegen het westen te kunnen uitten. Achterbaks ventje.

Aaaaaajôhhh...., Broodje, Pizatiee, Taliban en noggun paar hiero leven naast de werkelijkheid, gewoon lullen laten dus. Let maar op, niet deze pagina...maar het gaat er op uit draaien dat de Joden en/Pedo's de schuld krijgen.................Broodje die wekt de schijn wel heel erg gek te zijn op Pedo-storry's en Pizatiee zit momenteel in groep 3 basis school

29-04-2011, 16:36
Israel heeft hier brood mee verdient . en de navo misbruik dit om libiers te vermoorden. hier weten ze meer van .

29-04-2011, 16:38

Citaat door Billetjes:
Ik vraag me af wanneer hij uit het westen gaat vertrekken. Iemand die dag en nacht bezig is om zijn afschuw te tonen tegen de plek waar hij woont...je zou toch verwachten dat diegene het eerste vliegtuig naar een prachtig moslimlandje pakt?

ik vind het wel leuk hier. hier krijgje teminste een uitkering en de gemeente helpt je met huis spullen te kopen. de zorg is goed geregeld . ik mag over 2 maanden een nieuwe pc uitkiezen! moet wel zo een formulier invullen. maar daar helt de buurvouw mee. staan ingewiekelde vragen in .

29-04-2011, 16:40

Citaat door Bladerdeeg:
Aaaaaajôhhh...., Broodje, Pizatiee, Taliban en noggun paar hiero leven naast de werkelijkheid, gewoon lullen laten dus. Let maar op, niet deze pagina...maar het gaat er op uit draaien dat de Joden en/Pedo's de schuld krijgen.................Broodje die wekt de schijn wel heel erg gek te zijn op Pedo-storry's en Pizatiee zit momenteel in groep 3 basis school




29-04-2011, 16:41

Citaat door pizatiee:
Israel heeft hier brood mee verdient . en de navo misbruik dit om libiers te vermoorden. hier weten ze meer van .



Israel stopt ze tussen de broodjes..wist je dat nog niet.

29-04-2011, 16:42

Citaat door pizatiee:
ik vind het wel leuk hier. hier krijgje teminste een uitkering en de gemeente helpt je met huis spullen te kopen. de zorg is goed geregeld . ik mag over 2 maanden een nieuwe pc uitkiezen! moet wel zo een formulier invullen. maar daar helt de buurvouw mee. staan ingewiekelde vragen in .




29-04-2011, 16:43

Citaat door tostimarok:
Israel stopt ze tussen de broodjes..wist je dat nog niet.



tuurlijk jodenzuiger.

29-04-2011, 17:43



Citaat door Bladerdeeg:
Aaaaaajôhhh...., Broodje, Pizatiee, Taliban en noggun paar hiero leven naast de werkelijkheid, gewoon lullen laten dus. Let maar op, niet deze pagina...maar het gaat er op uit draaien dat de Joden en/Pedo's de schuld krijgen.................Broodje die wekt de schijn wel heel erg gek te zijn op Pedo-storry's en Pizatiee zit momenteel in groep 3 basis school


Voor de 4e keer wel te verstaan!

29-04-2011, 17:58

Citaat door Peej:
Voor de 4e keer wel te verstaan!


Jij moet er nog aan beginnen...

29-04-2011, 18:46

Citaat door Peej:
Voor de 4e keer wel te verstaan!

dit zal ik melden bij jeugd zorg . want ik laat mij niet beledigen door rijke mensen als jou .die denken dat arme mensen geen waarde hebben of niet mee tellen .