Bekijk volle/desktop versie : Dames.. MELDUHH!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-04-2011, 18:33

Citaat:
Wat voor kapsel heb jij en/of kan je mij aanraden om te laten knippen..



28-04-2011, 18:34


Ik heb gewoon saai lang haar.

28-04-2011, 18:37

Citaat door __Nora__:
Ik heb gewoon saai lang haar.


Dat is niet saai!! Ik vind lang haar juist heel mooi.


Citaat door inlovewithyou:
kaal


Dat zou dan de laatste keer zijn dat ik mijn haar mag knippen bij een kapster van mijn ma..

28-04-2011, 18:41

Citaat door Inerzaf:
Afro


Nope, dat wordt het zeker niet..

28-04-2011, 18:48


Uhm gewoon von die normale zusiie, half lang, nooit geverfd, altijd henna! Moest van yemma weet je nog. Ps: yemma maakt je af.

28-04-2011, 18:52

Citaat door Romy_:
Uhm gewoon von die normale zusiie, half lang, nooit geverfd, altijd henna! Moest van yemma weet je nog. Ps: yemma maakt je af.


Laa, yemma weet.. Ik mag wel gaan knippen..

Het is al een tijdje geleden dat ik Henna in mijn haar heb gedaan.. Toen had mijn ma er knoflook bij gedaan.. Ik rook zo lekker..

28-04-2011, 18:53
Lang haar.. Knip vooral geen bob of iets in die richting, ik vind kort haar namelijk mannenlijk staan bij vrouwen.

Eindconclusie.. Behou je lange lokken als je die hebt uiteraard..

28-04-2011, 18:54
Ik heb het nu zo;



Maar nu wil ik het zo laten knippen;


28-04-2011, 18:55

Citaat door Misz_Eendje:
Laa, yemma weet.. Ik mag wel gaan knippen..

Het is al een tijdje geleden dat ik Henna in mijn haar heb gedaan.. Toen had mijn ma er knoflook bij gedaan.. Ik rook zo lekker..

Zo gemeen, jij mag altijd! Haha. Nee man geen knoflook erin, wilde afgelopen weekend doen maar niet van gekomen.

28-04-2011, 18:56

Citaat door Huis-vrouw:
Lang haar.. Knip vooral geen bob of iets in die richting, ik vind kort haar namelijk mannenlijk staan bij vrouwen.

Eindconclusie.. Behou je lange lokken als je die hebt uiteraard..


Het is nu redelijk lang (naar mijn gevoel).. Ik wil het niet kort gaan knippen.. doe juist mijn best om voor de verandering een lang kapsel te hebben.

Maar.. kort haar is mannelijk? Ik heb als klein kind niets anders gehad dan zo'n korte bob..

28-04-2011, 18:56
Ik heb lang half stijl/ half krullend haar, ik word er gek van dus geen optie.. Kijk anders op google voor leuke kapsels

28-04-2011, 18:56

Citaat door Misz_Eendje:
Laa, yemma weet.. Ik mag wel gaan knippen..

Het is al een tijdje geleden dat ik Henna in mijn haar heb gedaan.. Toen had mijn ma er knoflook bij gedaan.. Ik rook zo lekker..



Helpt dat echt tegen kale plekken en haaruitval??

28-04-2011, 18:58



Citaat door Kleine-Ster:
Ik heb het nu zo;



Maar nu wil ik het zo laten knippen;



Wij zitten op een lijn qua smaak. De eerste foto is leuk.

Ik had dat ook al in gedachten, de kapsel op de tweede foto. Een leuke variant daarop is een rechte lange pony.

28-04-2011, 18:59

Citaat door Misz_Eendje:
Het is nu redelijk lang (naar mijn gevoel).. Ik wil het niet kort gaan knippen.. doe juist mijn best om voor de verandering een lang kapsel te hebben.

Maar.. kort haar is mannelijk? Ik heb als klein kind niets anders gehad dan zo'n korte bob..

Als je er verandering in wilt brengen, knip je er gewoon een pony bij. Een rechte had ik een lange tijd, een schuine is ook leuk..

Ik heb het over vrouwen. Als klein kind had ik ook altijd kort haar, alleen omdat ik nooit wou kammen..

28-04-2011, 19:02

Citaat door Romy_:
Zo gemeen, jij mag altijd! Haha. Nee man geen knoflook erin, wilde afgelopen weekend doen maar niet van gekomen.


Ik ben de jongste he zussie..


Is ook niet meer voor herhaling vatbaar dat knoflook gedoe.. Ik heb het helemaal gehad met henna. Ik vind het niet leuk om weg te halen.. Mijn mama deed het elke keer nog voor mij ..


Citaat door femmedualgerie:
Ik heb lang half stijl/ half krullend haar, ik word er gek van dus geen optie.. Kijk anders op google voor leuke kapsels


Hoezo wordt je er gek van? Ik zou wel krullen willen hebben.


Citaat door Kleine-Ster:
Helpt dat echt tegen kale plekken en haaruitval??


Ik zou het niet weten meid. Daarom heb ik het niet gedaan en heb d'r geen last van. Een vriendin van mij ma doet knoflook bij de Henna en daarom heeft ze het uitgeprobeerd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5