Bekijk volle/desktop versie : Cijfers van spelers : Afellay een 8 ..Messi een 10



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2011, 17:41
Messi een 10
Afellay een 8
Xavi een 7
Pujol een 7,5
Villa een 5,5

Guardiola een 8


cijfers van Real Madrid

Ronaldo heeft een 5 gekregen
Ramos een 4
Pepe een 3
beste bij Real was de keeper die had een 6

Mourinho een 4

28-04-2011, 17:42


ronaldo 5

28-04-2011, 17:44
Een 8 voor één voorzet? Afellay deed voor de rest niks speciaals, hoor. Hij mag zelfs van geluk spreken dat Marcelo uitgleed en Afellay er gemakkelijk langs kon, anders zou die voorzet corner gaan (of in ieder geval niet naar Messi) en wie weet zou die 0-2 daarna ook niet gevallen zijn.

Messi een 10 is overdreven, 8.5 of 9 is beter. 10 is zeldzaam, hij heeft betere wedstrijden gespeeld

28-04-2011, 17:53

Citaat door 3bdelilah:
Een 8 voor één voorzet? Afellay deed voor de rest niks speciaals, hoor. Hij mag zelfs van geluk spreken dat Marcelo uitgleed en Afellay er gemakkelijk langs kon, anders zou die voorzet corner gaan (of in ieder geval niet naar Messi) en wie weet zou die 0-2 daarna ook niet gevallen zijn.

Messi een 10 is overdreven, 8.5 of 9 is beter. 10 is zeldzaam, hij heeft betere wedstrijden gespeeld


marcelo 2 keer eruit gesprint, hij hapte naar adem miskien

28-04-2011, 17:53


LG moet weer liegen. Afellay heeft een 7 gekregen en Messi een 9. Ramos kreeg hoogste bij Real, namelijk een 7.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/9645464/__Dikke_voldoende_Afellay__.html?sn=voetbal

28-04-2011, 17:56

Citaat door Marokkino:
marcelo 2 keer eruit gesprint, hij hapte naar adem miskien

Hij deed het wel goed, wordt met de wedstrijd beter op die linksback. Jammer dat hij uitgleed bij die voorzet, want anders zou die 0-1 van Messi nooit gevallen zijn

28-04-2011, 18:01

Citaat door 3bdelilah:
Hij deed het wel goed, wordt met de wedstrijd beter op die linksback. Jammer dat hij uitgleed bij die voorzet, want anders zou die 0-1 van Messi nooit gevallen zijn


weet je wat het ook is, van de afbraakvoetbal van madrid wordt heel snel moe, en dat zag je bij madrid in de tweede helft van de wedstrijd. marcelo was vermoeid, vind je het gekk dat hij gleed en minder geconcentreerd de wedstrijd uitspeelt

28-04-2011, 18:02

Citaat door henry14:
LG moet weer liegen. Afellay heeft een 7 gekregen en Messi een 9. Ramos kreeg hoogste bij Real, namelijk een 7.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/9645464/__Dikke_voldoende_Afellay__.html?sn=voetbal



Ik kijk nooit naar Joodse kranten

ik heb echte kwaliteitskranten gelezen

28-04-2011, 18:03

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik kijk nooit naar Joodse kranten

ik heb echte kwaliteitskranten gelezen


van jou verwacht ik zulke uitspraken niet, je bent ookal mfeles geworden


28-04-2011, 18:04

Citaat door Marokkino:
weet je wat het ook is, van de afbraakvoetbal van madrid wordt heel snel moe, en dat zag je bij madrid in de tweede helft van de wedstrijd. marcelo was vermoeid, vind je het gekk dat hij gleed en minder geconcentreerd de wedstrijd uitspeelt

Nee nee, hij gleed niet uit omdat hij moe was. Die gozer heeft de conditie van een paard. Hij viel zomaar zonder reden, leek net een schijnbeweging

28-04-2011, 18:05

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik kijk nooit naar Joodse kranten

ik heb echte kwaliteitskranten gelezen


Een 10 krijg je meestal als je een hattrick hebt gescoord. Messi was eerste helft niks, kwam pas los na de rode kwaart omdat zijn directe mandekking weg was.

28-04-2011, 18:06

Citaat door Marokkino:
van jou verwacht ik zulke uitspraken niet, je bent ookal mfeles geworden




Hoezo ?

Telegraaf is een Joodse krant en ook nog eens een racistische krant

28-04-2011, 18:07



Citaat door 3bdelilah:
Nee nee, hij gleed niet uit omdat hij moe was. Die gozer heeft de conditie van een paard. Hij viel zomaar zonder reden, leek net een schijnbeweging


marcelo is geen uitzonderlijke speler hoor, gewoon izen degelijke voetballer met een normale conditie. af en toe heeft tie zijn momenten, maar echt geen real madrid waardige speler. lmohiem je bent een fan van madrid, je zult nooirt kritische naar madrid spelers kijken.

28-04-2011, 18:07
Zo slecht vond ik villa niet gisteren hoor?

28-04-2011, 18:08

Citaat door LaasteGeruchten:
Hoezo ?

Telegraaf is een Joodse krant en ook nog eens een racistische krant
jaa dat mag zo zijn,, zo een reactie had ik gewoon niet verwacht, ma goed

Pagina's : [1] 2 3