Bekijk volle/desktop versie : help mij!!!



28-04-2011, 14:28
Salaam ou aleikoum dames!

Ik ga binnenkort naar een bruiloft en ben 36weken zwanger, maar ik weet niet wat ik aan moet

Wat droegen jullie tijdens de zwangerschap op bruiloften?

Jelaba, lebsa of gewoon normale kleding?

Of is er toevallig iemand die een feestelijke zwangerschapsjurk of jelaba verkoopt of leent??

Ik hoor t snel van jullie!

P.S: Je krijgt er natuurlijk een groene puntje voor

28-04-2011, 14:32


Ik ben zelf nog niet getrouwd, dus geen kindjes. Maar wat ik wel veel zie op bruiloften dat vrouwen een jurk zonder riem dragen. Wat mijn tantes/zussen doen bijpassend satijne lintje om de buik strikken.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs

28-04-2011, 14:35
ja, dat heb ik ook vaak gezien, maar vindt dat niet mooi en mijn jurken die passen me niet, zitten strak.

Maar toch bedankt

28-04-2011, 14:37
Ik had een mooie satijnen maxijurk, daarboven een leuk colbertje en dan mooie assecoires en pumps...( had wel belgat mee, want kreeg dikke voete door het lange zitten)

Zelf feestelijk maken met mooie sieraden en je make up... was blij dat ik dat aan had ipv een takchita. Want met een bolle buik wil je toch comfort.

28-04-2011, 14:38



Citaat door shebekia80:
ja, dat heb ik ook vaak gezien, maar vindt dat niet mooi en mijn jurken die passen me niet, zitten strak.

Maar toch bedankt



Graag gedaan!! Veel succes

28-04-2011, 14:40
waar mensen zich druk om maken!

Ga niet zou ik zeggen. Blijf binnen tot je buik weg is.

28-04-2011, 22:26

Citaat door mother_to_be:
Ik had een mooie satijnen maxijurk, daarboven een leuk colbertje en dan mooie assecoires en pumps...( had wel belgat mee, want kreeg dikke voete door het lange zitten)

Zelf feestelijk maken met mooie sieraden en je make up... was blij dat ik dat aan had ipv een takchita. Want met een bolle buik wil je toch comfort.



Waar had je die jurk gekocht? Ik wil ook zoiets,maar weet niet of t gaat staan, omdat ik best een groot achterwerk heb door de zwangerschap

28-04-2011, 22:27

Citaat door beterdanjy:
waar mensen zich druk om maken!

Ga niet zou ik zeggen. Blijf binnen tot je buik weg is.



je hoeft niet te reageren hoor

28-04-2011, 22:39
Ik had toen een simpele mobra takchita aan zonder riem & met gouden lintje ; iedereen vond het schattig

of een mooie maxi jurk deze vind ik super mooi & simpel




29-04-2011, 10:59

Citaat door shebekia80:
Waar had je die jurk gekocht? Ik wil ook zoiets,maar weet niet of t gaat staan, omdat ik best een groot achterwerk heb door de zwangerschap



Als je vol bent zou ik het niet doen, door die maxijurken zie je dan niet meer dat je zwanger bent dan lijk je gewoon een tonnetje. Je kan een marokkaanse jurk aandoen met een riem van touwtjes , ken je die? Die zie ik zwangere vrouwen altijd dragen, heel mooi en comfortabel.

29-04-2011, 11:01
Ik heb morgen ook een bruiloft en heb een dikke toeter, ik ga een avond jurk aantrekken, takshita is mij te warm.

29-04-2011, 11:34

Citaat door shebekia80:
Salaam ou aleikoum dames!

Ik ga binnenkort naar een bruiloft en ben 36weken zwanger, maar ik weet niet wat ik aan moet

Wat droegen jullie tijdens de zwangerschap op bruiloften?

Jelaba, lebsa of gewoon normale kleding?

Of is er toevallig iemand die een feestelijke zwangerschapsjurk of jelaba verkoopt of leent??

Ik hoor t snel van jullie!

P.S: Je krijgt er natuurlijk een groene puntje voor



Een Mooie maxi dress. Kan ook een simpele zwarte zijn met goude of zilveren sieraden.

Ik zou iets aan doen dat lekker zit en lekker uitbundig doen met sieraden en me hoofddoek of haar

29-04-2011, 12:34



Citaat door shebekia80:
Waar had je die jurk gekocht? Ik wil ook zoiets,maar weet niet of t gaat staan, omdat ik best een groot achterwerk heb door de zwangerschap


Die had ik al ervoor een keer gekocht bij hm... Je had ze ook bij steps.
Hele mooie zwarte. Ik vind zo een lange jurk juist heel mooi vallen als je een dikke buik hebt.
laatst had je ze ook nog bij hm, feestelijk en mooivallen in het zwart en oudroze.

En zoals ik al zei ook, de sieraden en make up die kunnen het helemaal afmaken!

Het zit veel fijner..
Mijn takchita´s zijn meestal op maat dus dan zit t strakker bij mn borsten of er hoort een riem bij .. dan klopt de jurk niet..

Kijk even rond zou ik zeggen, ken je manzara die heeft ook weleens van die lange mooie avondjurken/maxijurken,
Laats had een vriendin voor mij daar wat gevonden... heel simpel en mooi( niet dat turkische)

succes

02-05-2011, 21:10
Heel erg bedankt allemaal!! Ik ga morgen gelijk even rond kijken, waar ik een leuke jurk kan vinden!

02-05-2011, 21:13

Citaat door missy_chanel:
Ik heb morgen ook een bruiloft en heb een dikke toeter, ik ga een avond jurk aantrekken, takshita is mij te warm.



Ik ben vandaag ook 36 weken zwanger, wat voor avond jurk? Heb je er een foto van? ben er wel benieuwd naar en ga je er nog wat bovenop aantrekken? Een colbert of vest?