Bekijk volle/desktop versie : Xavi: 'Vieze spelletjes van smerige coach hebben niet gewerkt'



28-04-2011, 13:40

Citaat door BroodjeIzan9:
Xavi Hernandéz is normaliter een speler die niet gauw zijn mond opentrekt. Na de 0-2 gisteren in het halve finale Champions League-duel in Bernabeu, na de 5-0 in de competitie de tweede vernedering voor Real Madrid, kon de middenvelder zich echter niet inhouden. 'Het recht heeft gezegevierd.'


© afp Voor Madrid-coach José Mourinho had hij nog wat steken onder water over. 'Al hun vieze spelletjes onder hun smerige coach hebben niet gewerkt', ging Xavi verder. 'Wij waren de enige ploeg die wilde voetballen en aanviel.'

'Ik wil niet verder praten over Mourinho. Ik wil het alleen hebben over Barcelona, dat er met kop en schouders bovenuit stak.'

Dat de miljoenenformatie van Real Madrid het grasmat extra had laten opdrogen om Barcelona te provoceren, vond Xavi niet meer dan lachwekkend. Om er daarna serieus aan toe te voegen: 'Het is Real en we hebben veel respect voor hen. We zullen proberen ze op hun plek te zetten in Camp Nou, op nat gras, met onze voordelen. We zullen niet falen.'

.

28-04-2011, 13:51


Mourinho haalt elke jodenstreek uit om te kunnen winnen. Prijsvechter

28-04-2011, 13:59
ik kan niet wachten om te zien hoe ze op hun plek zullen worden gezet.... prachtige woorden van Xavi.

28-04-2011, 14:00
mooie woorden van xavi!! wat heb ik genoten van hem zeg pfff die gast is niet normaal. altijd in beweging, 1keer raken als het moet, spel snel verplaatsen, handelingssnelheid beste middenvelder van de wereld!!

28-04-2011, 14:04


VISCA BARCA!! VAMOS AFELLAY!! VAMOSS MESSI!!

Camp Nou ''hel'' voor Madrid!!

28-04-2011, 14:09
Barca.!!! Barca.!!! Barcaaaaaaa.!!!

28-04-2011, 14:11

Citaat door abdoellah:
mooie woorden van xavi!! wat heb ik genoten van hem zeg pfff die gast is niet normaal. altijd in beweging, 1keer raken als het moet, spel snel verplaatsen, handelingssnelheid beste middenvelder van de wereld!!




Juist! gevaarlijk hoe balvast hij is en makkelijk wegdraait bij zijn tegenstander.

28-04-2011, 14:21
Hij bedoelt onze smerige jodenspelletjes hebben gewerkt.

Eigenlijk moet tangerino ons hiervoor behoeden met zijn jihad tegen joden. Maar wat doet hij, hij steunt de joden.

28-04-2011, 14:27

Citaat door Trissintie:
Hij bedoelt onze smerige jodenspelletjes hebben gewerkt.

Eigenlijk moet tangerino ons hiervoor behoeden met zijn jihad tegen joden. Maar wat doet hij, hij steunt de joden.



Jij bent grappig en zwaar triest tegelijk...
Hoe kun je na zon wanvertoning in eigenhuis...
De ploeg met meeste balbezit kan moeilijk zichzelf tackelen..

28-04-2011, 14:31

Citaat door Trissintie:
Hij bedoelt onze smerige jodenspelletjes hebben gewerkt.

Eigenlijk moet tangerino ons hiervoor behoeden met zijn jihad tegen joden. Maar wat doet hij, hij steunt de joden.


pff doe normaal man! jij altijd met je joden dit joden datt.. ja en nu?
de profeet vzmh had een joodse buurman waar hij gaat mee was.

28-04-2011, 14:31

Citaat door Trissintie:
Hij bedoelt onze smerige jodenspelletjes hebben gewerkt.

Eigenlijk moet tangerino ons hiervoor behoeden met zijn jihad tegen joden. Maar wat doet hij, hij steunt de joden.



Doe wat nuttigs in je leven.... dan alleen hier 24 uur rondhangen.

28-04-2011, 14:33
Liever dood dan Barcejood

28-04-2011, 14:39



Citaat door Trissintie:
Liever dood dan Barcejood


Ik vind je echt zielig letterlijk niets inhoudelijks te melden alleen onzin en domme uitspraken einstein.