Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel budget heb jij maandelijks beschikbaar voor jezelf?



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2011, 12:35
Dan heb ik het echt over: kleedgeld, maandverband, verzorgingsproducten etc.


Vierkantenborden of huishoudelijke producten tellen niet mee.



Ik begin niet, want ik ben gierig en dus niet representatief.

28-04-2011, 12:36


ik pin gewoon tot er staat max bereikt dan ga ik door op het andere pasje van gezamelijke rekening

28-04-2011, 12:39
Dat hangt van maand tot maand af. Ik gooi niet onnodig met geld, maar gun mezelf wel alles. Je bent maar één keer jong! Ik heb twee bankkaarten, een waar een vast bedrag en spaargeld op staat en de rest waar ik alles van mag uitgeven. Dan weet ik waar mijn grens ligt. (Alhoewel, overschrijven is zo geklaard:hihi

28-04-2011, 12:40

Citaat door Nushi:
ik pin gewoon tot er staat max bereikt dan ga ik door op het andere pasje van gezamelijke rekening



hahahahah me 2, alleen heb ik geen man en geen andere pas

28-04-2011, 12:43


ik heb maar 1 pas en elke keer moet ik een nieuwe vragen omdat hij TE VAAK door de pinautomaat heen gaat
ik heb vandaag weer teveel gekocht voor mezelf, ik ga zo weer ff om wat shorts te kijken voor mijn man, anders krijg ik gezeur dat ik niks voor hem koop

28-04-2011, 12:43

Citaat door Nushi:
ik pin gewoon tot er staat max bereikt dan ga ik door op het andere pasje van gezamelijke rekening




Wat vind je man daarvan dan?


Citaat door Sfinks:
Dat hangt van maand tot maand af. Ik gooi niet onnodig met geld, maar gun mezelf wel alles. Je bent maar één keer jong! Ik heb twee bankkaarten, een waar een vast bedrag en spaargeld op staat en de rest waar ik alles van mag uitgeven. Dan weet ik waar mijn grens ligt. (Alhoewel, overschrijven is zo geklaard:hihi


Oooooh wat erg. Ik zie het al, prijsbewuste leden hier.



Citaat door LELLA_YASMINA:
hahahahah me 2, alleen heb ik geen man en geen andere pas


Dan is het heerlijk om single te zijn he?

28-04-2011, 12:44
Wat ik trouwens heb opgemerkt is dat als ik moet "sparen" ik nog meer geld uitgeef

Moet na een half jaar nog steeds een zeker bedrag sparen

28-04-2011, 12:45
Mijn maandelijkse inkomen is mijn budget..

28-04-2011, 12:45

Citaat door Sfinks:
Wat ik trouwens heb opgemerkt is dat als ik moet "sparen" ik nog meer geld uitgeef

Moet na een half jaar nog steeds een zeker bedrag sparen



eyemaaaaa I know what Yu mean...dat beloof ik mezelf ook altijd, maar waloe..

28-04-2011, 12:47
O ik ben heel erg. Heel mijn salaris stel ik elke maand beschikbaar. Ik doe nooit aan budgetteren, dat vind ik zo NIET nodig als ik iets leuks zie of ergens luxe wil eten. Dan denk ik altijd, ik heb niets voor niets gewerkt Ik heb geen kinderen, geen man, geen huis. Voor wie moet ik sparen en hup ik begin met pinnen.

28-04-2011, 12:47

Citaat door Respectvol_25:


Wat vind je man daarvan dan?



Oooooh wat erg. Ik zie het al, prijsbewuste leden hier.




Dan is het heerlijk om single te zijn he?

van tijd tot tijd krijg ik een preek en dat de gezamelijke pas voor iets anders bedoelt is dan een kappersbezoekje

28-04-2011, 12:56

Citaat door Magrabia01:
O ik ben heel erg. Heel mijn salaris stel ik elke maand beschikbaar. Ik doe nooit aan budgetteren, dat vind ik zo NIET nodig als ik iets leuks zie of ergens luxe wil eten. Dan denk ik altijd, ik heb niets voor niets gewerkt Ik heb geen kinderen, geen man, geen huis. Voor wie moet ik sparen en hup ik begin met pinnen.


Hier ben ik het niet mee eens (in mijn normale denkwijze dan he ) Een appeltje voor de dorst komt altijd goed uit. Als je een wagen wil aanschaffen of deze mss moet repareren, als je op reis wil gaan, als je iets specifiek wil aanschaffen wat je echt echt moet hebben maar waar je maanden op moet sparen (stel je voor, dat je dan ook echt maanden moet wachten) en ga zo maar verder....

28-04-2011, 13:00


Héééél weinig

28-04-2011, 13:08
mijn salaris minus 500 euro, min boodschappen, min uitgaven voor de kinderen en het huis en dat kleine beetje dat overblijft is van mij elhamdoellilah.

28-04-2011, 13:15

Citaat door Sfinks:
Hier ben ik het niet mee eens (in mijn normale denkwijze dan he ) Een appeltje voor de dorst komt altijd goed uit. Als je een wagen wil aanschaffen of deze mss moet repareren, als je op reis wil gaan, als je iets specifiek wil aanschaffen wat je echt echt moet hebben maar waar je maanden op moet sparen (stel je voor, dat je dan ook echt maanden moet wachten) en ga zo maar verder....



Ik heb al heel veel spaargeld. Mijn ouders hebben tot mijn 18de jaar voor mij gespaard en ik heb zelf ook een aantal zomervakantie zoveel gewerkt en het geld allemaal apart gelegd. Dus hamdoeillah spaargeld heb ik wel gewoon (en ik weet niet wat ik er momenteel nog mee moet dus lekker sparen)


Maar daarom heb ik de laatste tijd als ik mijn salaris krijg gestort, waarom zou ik het weer opsparen heb toch geen plannen voor komende maanden. Dan geef ik het liever uit een mooi horloge of prachtige schoenen.

Pagina's : [1] 2 3