Bekijk volle/desktop versie : Oh Oh Tirols Barbie aangehouden in wietplantage



Pagina's : [1] 2

27-04-2011, 20:25

Citaat door BroodjeIzan9:
- Oh Oh Cherso’s en Oh Oh Tirols bekendste deelnemer Barbie is woensdag tijdens een politie-inval aangehouden door de Haagse politie. Ze werd met nog vier anderen, waaronder haar vriend, meegenomen. Ze bracht afgelopen nacht door op het bureau.


Buurtgenoten zagen hoe agenten naar binnen gingen bij een woning aan de Johannes Camphuijsstraat in de wijk Bezuidenhout. Onder de arrestanten waarmee de politie vervolgens naar buiten kwam, zat één wel heel bekende stadsgenoot: Samantha de Jong, beter bekend als Barbie.

De blonde bewonderaar van de plastic kinderpop is sinds ruim twee maanden samen met haar nieuwe vriend Michael. Het zou ook zijn huis zijn waar de politie de wietplantage oprolde. Vorige week ging nog het gerucht dat Barbie zwanger zou zijn van haar nieuwe liefde, maar dit verhaal ontkende Barbie stellig. Over Michael zei Barbie eerder: ,,Hij is echt een schatje. Michael is de ware en ik wil hem nooit meer kwijt."

Samantha is niet de eerste Oh Oh Tirol ster die in contact met de politie komt. Ruim een week geleden werd bekend dat Tijgertje – echte naam Tatjana Liefhebber - binnen een maand tot twee keer toe is betrapt tijdens winkeldiefstal. Producent Eyeworks en RTL 5 besloten daarop dat Tijgertjes korte tv-carrière geen vervolg zal krijgen.

Tijgertje moet nog weken in de gevangenis blijven want haar voorlopige hechtenis is verlengd tot 90 dagen. Bij RTL 5 en Barbies management waren gisteravond niemand voor commentaar bereikbaar.

http://www.telegraaf.nl/prive/9644235/__Barbie_aangehouden_in_wietplantage__.html
.

27-04-2011, 20:28


Lekker voor ze,
de Nederlandse toekomst.

27-04-2011, 21:06
sinds die hollanders de kerk hebben verlaten komt er niks meer goeds uit,

toen wij pas in NL kwamen wonen spraken mijn ouders vol lof over de deugdzaamheid van NLers , daar is nu niks meer van over , bijmekaar geschraapt zooitje , ze beginnen steeds meer op marokkanen te lijken

27-04-2011, 21:11
Dat kan helemaal niet, want van wiet word je slim.

27-04-2011, 21:20



Citaat door shanfara:
sinds die hollanders de kerk hebben verlaten komt er niks meer goeds uit,

toen wij pas in NL kwamen wonen spraken mijn ouders vol lof over de deugdzaamheid van NLers , daar is nu niks meer van over , bijmekaar geschraapt zooitje , ze beginnen steeds meer op marokkanen te lijken

Je ouders zijn dus eigenlijk culturele vluchtelingen.

27-04-2011, 21:20
doe maar, ik word best nat van messi

27-04-2011, 21:22
Stuur die snol Barbie maar naar Singapore.
Met een kilo wiet en een flink stuk touw.

Dan zijn we ook weer mooi af van die stomvervelende mongool.

27-04-2011, 21:23

Citaat door Tunes27:
doe maar, ik word best nat van messi

Ik wist niet dat piemol een Spaans woord is...

27-04-2011, 21:24

Citaat door Tunes27:
doe maar, ik word best nat van messi

Ik dacht meer aan Kaká.

27-04-2011, 21:27

Citaat door schnitzelz:
Ik dacht meer aan Kaká.



dubbele woordspeling


neuke?

27-04-2011, 21:28

Citaat door fierljepper:
Ik wist niet dat piemol een Spaans woord is...


wat jij wil skattie

27-04-2011, 21:46
Nee, ik moet masturberen van de dokter.

27-04-2011, 21:48


Goed voor die dom wicht

27-04-2011, 21:49
Oh oh who

27-04-2011, 21:49

Citaat door schnitzelz:
Nee, ik moet masturberen van de dokter.



.

Pagina's : [1] 2