Bekijk volle/desktop versie : guess who's back?



Pagina's : [1] 2

27-04-2011, 18:29
Anybody missed me?

27-04-2011, 18:32


Citaat door groove:
I



Ook niet stiekem een heel klein beetje

27-04-2011, 18:33

Citaat door sweetlady2010:
Ook niet stiekem een heel klein beetje


?
Dat zeg ik toch...

27-04-2011, 18:34

Citaat door groove:
?
Dat zeg ik toch...


Ok sweety

27-04-2011, 18:35


Citaat door sweetlady2010:
Ok sweety


Beter lezen jij.
Nu mis ik je ineens minder

27-04-2011, 18:37

Citaat door groove:
Beter lezen jij.
Nu mis ik je ineens minder


Sorry ben er niet helemaal bij,

heb een beetje liefdesverdriet.....

vergeef me....

27-04-2011, 18:37

Citaat door sweetlady2010:
Sorry ben er niet helemaal bij,

heb een beetje liefdesverdriet.....

vergeef me....


dan zitten we in hetzelfde schuitje.

Kom hier

27-04-2011, 18:42

Citaat door groove:
dan zitten we in hetzelfde schuitje.

Kom hier


Heb het even gehad met de mannen , bah, yakkie, ieuwwww

Het is ook nooit goed he, stel je je eigen eindelijk anders op, wil je eindelijk wat serieus beginnen dan steeds maar dat ge-ouwehoer en dan word je alsnog hard geflasht, heb heel wat meegemaakt maar dit..........................................

27-04-2011, 18:43

Citaat door sweetlady2010:
Heb het even gehad met de mannen , bah, yakkie, ieuwwww

Het is ook nooit goed he, stel je je eigen eindelijk anders op, wil je eindelijk wat serieus beginnen dan steeds maar dat ge-ouwehoer en dan word je alsnog hard geflasht, heb heel wat meegemaakt maar dit..........................................



Ja ik ken het...
Je schuift dingen aan de kant.
Probeert aan te geven dat je voor degene klaarstaat.
Puntje bij paaltje....
Adios!

Bad shiii, I know

27-04-2011, 18:45

Citaat door groove:
Ja ik ken het...
Je schuift dingen aan de kant.
Probeert aan te geven dat je voor degene klaarstaat.
Puntje bij paaltje....
Adios!

Bad shiii, I know


Adios heb ik wel zelf gezegd, wil je me laten gebruiken door 1 over andere idioot!!

Hoe is de situatie bij jouw dan

27-04-2011, 18:47

Citaat door sweetlady2010:
Adios heb ik wel zelf gezegd, wil je me laten gebruiken door 1 over andere idioot!!

Hoe is de situatie bij jouw dan


Ja bij mij ligt het ingewikkelder
Maar komt op hetzelfde neer, single life en pas een relatie als iemand voor je door het vuur gaat. Zo niet, is het prima zo.

27-04-2011, 18:52

Citaat door groove:
Ja bij mij ligt het ingewikkelder
Maar komt op hetzelfde neer, single life en pas een relatie als iemand voor je door het vuur gaat. Zo niet, is het prima zo.


Hoe ingewikkeld?

Moet eerlijk zeggen dat het voor mij erg moeilijk is om alleen (vrijgezel) te zijn/blijven.....

Voel me dan echt waardeloos/leeg en kan dat gewoon niet!

Heb echt wel een man nodig in mijn leven, en voor het eerst denk ik dat ik iets serieus wil en er klaar voor ben

27-04-2011, 18:54


Citaat door sweetlady2010:
Hoe ingewikkeld?

Moet eerlijk zeggen dat het voor mij erg moeilijk is om alleen (vrijgezel) te zijn/blijven.....

Voel me dan echt waardeloos/leeg en kan dat gewoon niet!

Heb echt wel een man nodig in mijn leven, en voor het eerst denk ik dat ik iets serieus wil en er klaar voor ben


Ingewikkeld genoeg haha. Ik ga niet hier in het openbaar spuien wat ik wel niet heb meegemaakt

Ik herken het gevoel, die leegte waar je het over hebt. Op een gegeven moment wil je houvast en dat delen met een partner. Samen toewerkend naar een toekomst. En als je niet zo iemand hebt, dan kan het als een leegte voelen ja. Maar ja, het is nu niet anders.

27-04-2011, 18:59

Citaat door groove:
Ingewikkeld genoeg haha. Ik ga niet hier in het openbaar spuien wat ik wel niet heb meegemaakt

Ik herken het gevoel, die leegte waar je het over hebt. Op een gegeven moment wil je houvast en dat delen met een partner. Samen toewerkend naar een toekomst. En als je niet zo iemand hebt, dan kan het als een leegte voelen ja. Maar ja, het is nu niet anders.



Ok daar heb ik begrip voor...

Weet je wat ik nu het liefst zou willen doen om alles ff te vergeten (ga ik niet doen hoor)..

Uitgaan, drinken en nog eens drinken en nog eens drinken en nog eens drinken en dan met iemand in een hotelletje belanden

Het zou werken op korte termijn, maar weet zeker dat ik me daarna bij het wakker worden nog ellendiger ga voelen

27-04-2011, 19:01

Citaat door sweetlady2010:
Ok daar heb ik begrip voor...

Weet je wat ik nu het liefst zou willen doen om alles ff te vergeten (ga ik niet doen hoor)..

Uitgaan, drinken en nog eens drinken en nog eens drinken en nog eens drinken en dan met iemand in een hotelletje belanden

Het zou werken op korte termijn, maar weet zeker dat ik me daarna bij het wakker worden nog ellendiger ga voelen


Wat lief, ze heeft toch begrip haha.

Ja ik ken dat gevoel. Ben er welbekend mee. Misschien helpt het wel. Wie weet belandt je wel meteen met je nieuwe partner.

Just do it!

Pagina's : [1] 2