Bekijk volle/desktop versie : ALLEEN VROUWEN TOEGESTAAN IN DEZE TOPIC..bij voorbaat dank.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

27-04-2011, 14:07
[SIZE="3"]aangezien hier tot mijn grote verbazing ook mannen rondhuppelen en gezellig meekletsen heb ik voor die titel gekozen.

Ik wil hier echt geen mannen zien en al helemaal niet reageren. dit moet een topic worden voor dames om mekaar te steunen en helpen.

Wie net als mij veel bezig is met gezondheid en uiterlijke verzorging en innerlijke schoonheid..

mag zich hier melden. aub mods laat deze topic hier staan want deze topic zal erg uitgebreid gaan worden..die in geen enkel hoekje zou passen dan alleen hier.

De reden van deze topic is dat ik ergggg veel onderzoek gedaan heb naar heel veel dingen betreft uiterlijke verzorging waarbij je jezelf een volledige metamorfose kan geven, gewoon thuis zonder onder het mes te hoeven wat haram is.
Gelukkig heeft Allah heeeeeeeeeeel veel andere mogelijk heden gegeven waarbij we ons lichaam kunnen trainen enz om te krijgen wat je wilt.

ik heb enorm veel tips en trics met jullie te delen maar wat vooral de bedoeling is van deze topic is dat we van mekaar zullen leren en mekaar hier met respect zullen behandelen.

Ook op innerlijk vlak wanneer je een metamorfose wil ondergaan ben je hier aan het goede eind. zoals afleren om te schelden of met woede om te gaan. en natuurlijk alles met een islamitisch tintje.

Ik heb al een aantal dingen gedaan waardoor ik mijn ervaringen met jullie kan delen, ik probeer niks te verkopen want de meeste dingen die je nodig hebt kun je gewoon in winkels kopen.

Alle goede HUISHOUDtips daar bedoel ik mee kom niet aan met loreal voor je haar is goed maar echt mixjes die je in elkaar zet en zo optimaal resultaat kunt krijgen.

Wat mij erg opvalt hier op dit forum is dat mensen heel bot tegen mekaar zijn en mekaar op alles aanvallen en snel oordelen over een ander.
en nooit op mekaar reageren alleen hun eigen zegje willen doen.
in deze topic hoop ik dat anders te zien dat we hier als volwasse vrouwen met mekaar om kunnen gaan en mekaar kunnen respecteren.

wie openstaat voor wat ik hier allemaal boven geschreven heb mag zich hier aanmelden en vertel ook even wat je graag aan jezelf zou willen veranderen..

denk hieraan aan

innerlijk
islamitisch
schoonheid/uiterlijk

ik ben een freak wat betreft schoonheids tips en geheimen en zoek alles tot de bodem uit tot ik iets kan vinden en veel dingen met succes!
nou lady's beetje vaag misschien nog allemaal maar het wordt straks allemaal duidelijk.

ik stel ook voor dat wanneer hier een man toch onrespectvol en brutaal is om toch hier te reageren hem te negeren. [/SIZE]





Pag. 13 staan de links.

27-04-2011, 14:08


zou graag mooie krullen willen hebben

27-04-2011, 14:12

Citaat door sara_casa:
zou graag mooie krullen willen hebben


oke meid welkom hoop dat we hier van mekaar kunnen leren.

Citaat door Bronwater2liter:
Waarom typ je lichtroze? Is pijnlijk voor me ogen


surry
ik zal het veranderen maar t is een mooie kleur niet

27-04-2011, 14:13
Andere kleurtje graag

27-04-2011, 14:13



Citaat door Maintenant:
oke meid welkom hoop dat we hier van mekaar kunnen leren.


surry
ik zal het veranderen maar t is een mooie kleur niet

Mooi maar niet voor leesmateriaal, haal het weg please dan haal ik mij overbodige reacties weg

27-04-2011, 14:14
mooi egale huid zonder mee-eters etc, bestaat daar een wondermiddel voor?

27-04-2011, 14:14
leuke topic, yallah, begin maar!

27-04-2011, 14:18
Ik zou graag een leesbare topic willen. Why centreren in het midden en zo'n raar lettertype?

27-04-2011, 14:19
Gezellig hoor, ben benieuwd :-)

Wat ik bij mezelf graag zou zien:

Uiterlijk: een mooiere, gezondere, egalere huid (heb geen acne-kop ofzo hmdl, maar wel vaak kleine oneffenheden her en der).

Innerlijk: minder koppig en wat meer uitspreken als iets me dwars zit (ipv opkroppen).

27-04-2011, 14:20
Leuke topic!! Ik doe mee..

27-04-2011, 14:22

Citaat door Google:
Gezellig hoor, ben benieuwd :-)

Wat ik bij mezelf graag zou zien:

Uiterlijk: een mooiere, gezondere, egalere huid (heb geen acne-kop ofzo hmdl, maar wel vaak kleine oneffenheden her en der).
Innerlijk: minder koppig en wat meer uitspreken als iets me dwars zit (ipv opkroppen).



hezb ik dus ook. Altijd al last van gehad, maar sinds ik ben overgeschakeld naar een andere pil, heeft mijn gezicht nog nooooooiiiit zo gestraald en zo gezond uitgezien!

27-04-2011, 14:23
present!! Ik denk echter dat er sowieso ooit wel een man opduikt, ondanks de titel

27-04-2011, 14:23



Citaat door lalabuya:
Andere kleurtje graag


Citaat door Bronwater2liter:
Mooi maar niet voor leesmateriaal, haal het weg please dan haal ik mij overbodige reacties weg

het is veranderd hoop dat het beter leesbaar is nu

Citaat door mo_amin:
mooi egale huid zonder mee-eters etc, bestaat daar een wondermiddel voor?

je zult verbaasd staan dat bijna overal wel een middel voor is alleen is het soms heel goed zoeken en wat we niet moeten vergeten is dat iedere huid anders is. komt goed inshallah

Citaat door pride_bride:
leuke topic, yallah, begin maar!
ik vraag me af hoe dit nu aan te pakken misschien dat jullie dames mee willen denken? ik wil graag eerst 1 onderwerp bespreken en daarna verder naar het volgende..anders wordt het denk ik veel te rommelig!
is dat een idee?

Citaat door Surfster:
Ik zou graag een leesbare topic willen. Why centreren in het midden en zo'n raar lettertype?

ik heb het veranderd.

27-04-2011, 14:24
Moet je deze trouwens niet bij 'mode en uiterlijke verzorging' neerplanten?

27-04-2011, 14:25
Leuke topic

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35