Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen door de jaren heen....inclusief foto's



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-04-2011, 11:45
JAREN 1970-1980
Nederland maakt kennis met de eerste generatie Marokkanen. Man man man wat waren dit harde werkers, zoals mijn achterkleinoom van mijn halfzusterskant 7midou bin Omdar Boutsjienkla ook wel zegt; "In die tijd had je nog mannen van staal en houten boten, tegenwoordig heb je alleen nog maar houten mannen en stalen boten...".
20 uur werken in een slecht geventileerde fabriek ver weg van familie in het koude Nederland. Dat was het leven van deze mannen, en aan het eind van de maand stuurde ze trouw het geld dat met bloed, zweet en tranen was verdiend naar het thuisfront in Marokko. Dit waren echte mannen, dit waren de mannen die de naam Fabrieksoldaten verdiende.
PS; kijk die kledingstijl, gewoon meesterlijk. Dit waren de mannen die schapen slachten in de douche, en met het hele gezin van minimaal 14 kids opgewvouwen in een afgekeurde Mercedes de weg naar Marokko aflegde. Dikke snorren met stalen gezichten, een hoedje en een stropdas, hoge broeken en gelakte schoenen.



JAREN 1980-1990
het begon bergafwaarst te gaan met de Marokkaan. De fabrieken werden massaal ingeruild voor de straat en cafeetjes. In plaats van de dochters van hun eigen land te trouwen, ging de Marokkaan massaal er van door met een Hollandse Anita of een Debora. Wolle truitjes met alle kleuren van de regenboog, zogenaamde lange leren jassen en een donssnorretje kweken op de bovenlip; deze generatie deed er alles aan om toch nog een beetje man te lijken....tevergeefs.



JAREN 1990-2000
De fabrieksoldaat werd de straatsoldaat. Waar de Marokkaan in de jaren 80 nog een hoop werk verzette, zorgt de Marokkaan in deze tijd voor veel werk in de vorm van boetes, overvolle vacatures bij de politie en ordediensten die overuren draaien. Hicham en Rafik hebben besloten dat er belangrijke dingen in het leven zijn dan werken, namelijk dealen, stadions slopen en winkels leegroven. Waarom betalen als je gewoon heel hard weg kan rennen?


JAREN 2000-2010Het einde van de Robuuste Marokkaan is definitief in zicht. Marokkanen kleden zich als negers, met grote petten en veel te grote sportkleding. Er wordt gesproken over die Leipe Mocro Flavour (wat dat dan ook mag betekenen?????). Alles wordt gedaan om maar zo Hollands mogelijk te lijken.


JAREN 2030-2040Geen tekst en uitleg nodig lijkt mij, plaatje spreekt voor zich.



ROPET U MAAARRRRRR!!!!!!!

27-04-2011, 11:51


ufffffff

27-04-2011, 11:51
Ho ho ho wacht even, dit waren de heren he, ik heb ook nog over de dames

27-04-2011, 11:52
dat laatste layhfed

27-04-2011, 11:53



Citaat door sweetmocrogirl:
dat laatste layhfed
Kwestie van tijd

27-04-2011, 11:54
Hahah, je hebt het echt geweldig omschreven. Hilarisch!



Maar eigenlijk, toch niet. Kijk wat een verandering en het is allemaal dichtbij. Soubhane'allah, zo zie je maar hoe snel youm el qiyama naderd. Nu is het als grap neergezet, dat gayparade. Maar er komt een tijd waarbij wij moslims aan zullen deelnemen. Kijk alleen al naar hoeveel Marokkaanse meiden op het net staan met seksfilmpjes. Ya rabbi ya7fedna.

27-04-2011, 11:54

Citaat door Frits_uit_Nador:
Ho ho ho wacht even, dit waren de heren he, ik heb ook nog over de dames



Graag. Maar dan wel fotos met KLEINER formaat. Mijn hele werk-pc loopt vast a 3ibadAllah

27-04-2011, 11:55

Citaat door PareltJe_Nr1:
Putain
verklaar je nader?

27-04-2011, 11:55
hahaa

Die laatste afbeelding klopt als een bus.. epileren,zonnebanken,strakke kleding ,uit de kast komen etc daaar zijn ze al mee bezig dus ja mij zou het niet eens verbazen

27-04-2011, 11:55
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaha die laatste is gewoon goed!!!!!!

27-04-2011, 11:55
ahahahahhahaha putain die laatste foto ahahhaha te erg

idd eerste generatie dat zijn de echte mannen incl zware taste in kleding!

27-04-2011, 11:58
Die 2e foto is van de documentaire:Ik ben Mohamed.

Wel grappig hoe de kledingstijl met de jaren veranderd.

27-04-2011, 11:59


nee man, die foto is daar niet van

27-04-2011, 11:59

Citaat door Frits_uit_Nador:
verklaar je nader?


Is best triest als je zo terug gaat kijken, soms dan denk ik ook bij mezelf van waar gaat het heen met deze wereld, eigenlijk zou het zo moeten zijnd dat je met mate de jaren betere vooruitzichten moet hebben in plaats van alleen maar nog meer ellende en verotheid.. Maar ach dat wil dan ook maar 1 ding zeggen...

27-04-2011, 12:00
Doe er is eentje met de marokkaanse dames, ik heb al een idee hoe ze eruit zien op de laatste foto

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6