Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie gebruikt glijmiddel

new
06-10-2004, 20:19

is dat ook aan te raden ook als men op een normale manier vochtig wordt kan het het genot bederven of juist stimuleren ik weet dat wat oudere (meestal bejaarden) het gebruiken omdat de natuurlijke glijmiddel niet goed wordt aangemaakt in de vagina ewa wees serius

new
06-10-2004, 20:56
Glijmiddelen Een ********glijmiddel is een hulpmiddel om vaginale droogheid op te heffen. Het bevat geen schadelijke stoffen en irriteert niet. Een glijmiddel is vetvrij en in water oplosbaar. Daardoor is het gemakkelijk af te wassen en geeft het geen vlekken. Een glijmiddel moet geur en kleurloos zijn. Het gebruik van een glijmiddel neemt de oorzaak van een droge vagina niet weg. Als de klachten blijven bestaan of regelmatig terugkeren, is het verstandig om een arts te raadplegen. Omdat de meeste glijmiddelen vrij lang werkzaam blijven, is het mogelijk ze enige tijd van te voren aan te brengen. Bij de vrouw moet het niet inwendig worden aangebracht, maar rondom de vaginale opening. Bij de man wordt het glijmiddel op de penis aangebracht. Maar bij gebruik van een condoom moet het glijmiddel daarop aangebracht worden. Het beste resultaat wordt verkregen als het glijmiddel door beide partners wordt gebruikt. Sensilube is het meest gebruikte glijmiddel en is verkrijgbaar in een 10ml en 40ml verpakking.

sweetjaoued
06-10-2004, 22:32
w88 je opent een topic en geeft antw op je eigen vraaag waarom open dan een topic ya illie

Grover
06-10-2004, 23:05
wat een onzin post jij zeg. wat voor gare vragen altijd die je hier stelt. vraag gewoon wie heeft een nauw gaatje of zo :hihi:

XxIlHeMXx
07-10-2004, 00:29

w88 je opent een topic en geeft antw op je eigen vraaag waarom open dan een topic ya illie hahahha :D

R0osje
07-10-2004, 02:08
is dat ook aan te raden ook als men op een normale manier vochtig wordt kan het het genot bederven of juist stimuleren ik weet dat wat oudere (meestal bejaarden) het gebruiken omdat de natuurlijke glijmiddel niet goed wordt aangemaakt in de vagina ewa wees serius Bejaarden? Welke soort bejaarden? Marokkanen denk ik niet... maar goed. Grote onzin dat glijmiddel, olijfolie is dan veel beter, en gezond en veel goedkoper!!

Grover
07-10-2004, 09:45
Bejaarden? Welke soort bejaarden? Marokkanen denk ik niet... maar goed. Grote onzin dat glijmiddel, olijfolie is dan veel beter, en gezond en veel goedkoper!! bij marokkanen gaat alles met olijfolie :hihi:

khouribgia20
07-10-2004, 10:10
bij marokkanen gaat alles met olijfolie :hihi: hahaha olijfolie en marokanen :maf:

Reqrouz
07-10-2004, 11:10
is dat ook aan te raden ook als men op een normale manier vochtig wordt kan het het genot bederven of juist stimuleren ik weet dat wat oudere (meestal bejaarden) het gebruiken omdat de natuurlijke glijmiddel niet goed wordt aangemaakt in de vagina ewa wees serius Is niet nodig , als je je meisje gewoon lekker klaar kan stomen met vorspel komt alles goed

tmazightmeisje
07-10-2004, 11:15
hahaha olijfolie en marokanen :maf: Bwahahahahahaha.....ik zie het al helemaal voor me....de geur alleen al!!

Bouyafa
07-10-2004, 11:24
zeit zitoen 4 ever hahahahahahahhahahahahahah olijfolie

R0osje
07-10-2004, 13:11
Zitoennnnnnnnnnnn powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :hoera: :hoera:

achermijnpc
07-10-2004, 15:31

w88 je opent een topic en geeft antw op je eigen vraaag waarom open dan een topic ya illie wollahila die is goed, ik moest hier even lachen, hij opend een topic en beantwoord die zelf hahahhahhaha

khouribgia20
07-10-2004, 17:36
Bwahahahahahaha.....ik zie het al helemaal voor me....de geur alleen al!! Khoop ook nie dat ze dit echt menen :p