Bekijk volle/desktop versie : Wat is jullie smaak qua jurken?



27-04-2011, 10:09
Dag meiden,

Binnenkort wordt het weer tijd om nieuwe stoffen te kopen, nieuwe ideeën op te doen en nieuwe jurken te laten maken in Marokko.

Ik zelf hou van simpele jurken, met niet te veel poespas, maar ik merk dat juist veel meiden echt willen opvallen in hun jurken als ze naar een feest gaan. Om mijn collectie naar mee smaken te verbreden wil ik jullie vragen om wat foto's te plaatsen van modellen die jullie mooi vinden.

Ik ben erg benieuwd en bedankt alvast

27-04-2011, 10:42


Simpel, geen gekke mouwen, slepen etc

27-04-2011, 10:46

Citaat door Feministe_NO1:
Simpel, geen gekke mouwen, slepen etc



Ja hier hou ik ook van.. heb je misschien een leuk model die je me kan laten zien?

27-04-2011, 10:48

Citaat door LEBSA-SOFIA:
Ja hier hou ik ook van.. heb je misschien een leuk model die je me kan laten zien?

Ja dat heb ik wel. Ik zal je later foto's sturen ben nu @work en me chef loopt telkens rond

27-04-2011, 10:52


weten jullie waar ik mooie stoffen kan halen?
ik wil namelijk mijn eigen verlovingsjurken laten maken...

alvast bedankt

27-04-2011, 10:56
Yakhlaf op de albert cuyp markt heeft mooie stoffen die hindoestaanse vrou ook op de albert cuyp markt.

27-04-2011, 11:30

Citaat door LEBSA-SOFIA:
Yakhlaf op de albert cuyp markt heeft mooie stoffen die hindoestaanse vrou ook op de albert cuyp markt.



maar ik wil liever geen hindoestaanse stoffen.. gewoon marokkaanse stoffen

27-04-2011, 11:32

Citaat door senorita_L:
maar ik wil liever geen hindoestaanse stoffen.. gewoon marokkaanse stoffen



Hindoe stof is niet per se sari. Ik heb daar stof gekocht voor mijn verlovingsjurk destijds. Was echt super mooie witte stof.

Je kan dus ook naar Yakhlaf gaan.

27-04-2011, 11:37

Citaat door LEBSA-SOFIA:
Hindoe stof is niet per se sari. Ik heb daar stof gekocht voor mijn verlovingsjurk destijds. Was echt super mooie witte stof.

Je kan dus ook naar Yakhlaf gaan.


waar is dat?
en is er bij de albert kuip elke dag markt?

27-04-2011, 11:45
Ik hou van klassieke jurken, geen lange mouwen, geen decolleté, geen sleep en alsjeblieft geen brede riem. En giyata mag heel simpel zijn, maar de kwaliteit van de stoffen is belangrijk.


Ik zal proberen een aantal jurken te posten straks.

27-04-2011, 12:04

Citaat door senorita_L:
waar is dat?
en is er bij de albert kuip elke dag markt?


Als je op de albert kuyp markt bent dan vind je het heel makkelijk.
De markt is geopend van madag t/m zaterdag.

27-04-2011, 12:05

Citaat door anonymous20:
Als je op de albert kuyp markt bent dan vind je het heel makkelijk.
De markt is geopend van madag t/m zaterdag.


Dankjewel!
ga binnenkort daar even langs

27-04-2011, 16:23



Citaat door anonymous20:
Ik hou van klassieke jurken, geen lange mouwen, geen decolleté, geen sleep en alsjeblieft geen brede riem. En giyata mag heel simpel zijn, maar de kwaliteit van de stoffen is belangrijk.


Ik zal proberen een aantal jurken te posten straks.



Ik ben ook meer van deze stijl. Simpel maar wel mooi.

27-04-2011, 16:39

Citaat door LEBSA-SOFIA:
Ik ben ook meer van deze stijl. Simpel maar wel mooi.



Het lukt me niet om te posten, want ik heb al mijn jurken in een word document opgeslagen en als ik ze nu via paint wil opslaan dan komen de foto's er heel raar uit te zien. Net of de foto's met aquarelverf zijn gemaakt haha..