Bekijk volle/desktop versie : Adres voor verhuur van exclusieve auto's..!!



Pagina's : [1] 2

26-04-2011, 23:21
Weet iemand waar ik exclusieve auto''s kan huren voor een paar maanden..

Zoals een mercedes C amg, bmw x6 etc,,

Alvast bedankt

26-04-2011, 23:56


Je weet dat het huren van die auto's zo'n €300 per dag kost, dat valt erg tegen als je het doorrekent.

4 maanden: 122 dagen x €300 = 36.600 exclusief brandstof.

Koop er dan 1 op afbetaling, betaal 30% aan en de rest binnen 3 jaar.

Mischien dat je hier iets aan hebt: ( heb er zelf geen ervaring mee) http://www.centraalautoverhuur.nl/verhuur

27-04-2011, 08:55

Citaat door Faridtrader:
Je weet dat het huren van die auto's zo'n €300 per dag kost, dat valt erg tegen als je het doorrekent.

4 maanden: 122 dagen x €300 = 36.600 exclusief brandstof.

Koop er dan 1 op afbetaling, betaal 30% aan en de rest binnen 3 jaar.

Mischien dat je hier iets aan hebt: ( heb er zelf geen ervaring mee) http://www.centraalautoverhuur.nl/verhuur


Heb hem voor 2 a 3 maanden nodig..Meestal hebben ze dan een speciaal tarief voor zo een tijd.. Centraalautoverhuur vroeg meer dan 300 euro per dag..had al contact met ze genomen..

Maar bedankt

27-04-2011, 11:47
http://www.sixt.nl

27-04-2011, 13:38


Bij centraal verhuur kan je voor 2 a 3 maanden leuk prijsje krijgen..

Ik zou echt goed praten met ze, ik heb vaak gehuurd daar !!

27-04-2011, 15:35

Citaat door Tropez:
Weet iemand waar ik exclusieve auto''s kan huren voor een paar maanden..

Zoals een mercedes C amg, bmw x6 etc,,

Alvast bedankt


hahaha....ga je op vakantie?? asahbi, je maakt die arme marokkanen in marokko gek....

27-04-2011, 18:15

Citaat door houbinno:
hahaha....ga je op vakantie?? asahbi, je maakt die arme marokkanen in marokko gek....




men vakantie auto staat in de garage met duitse platen het is voor hier in nederland

28-04-2011, 11:36

Citaat door Tropez:
men vakantie auto staat in de garage met duitse platen het is voor hier in nederland


a bsahtek agouya....ik gun het jou van harte

28-04-2011, 12:28

Citaat door stricktlybisnis:
laat hem maar hij komt marokko tog niet binnen met een huurauto van een hollander.
je moet een brief halen bij marokkaanse consulaat dat hij je toestemming geeft om ermee over grens te gaan en die geven zulke hollandse bedrijven nooit.
vroeger kon nog wel maar omdat marokkanen die autos in marokko als gestolen opgaven terwijl het niet zo was hadden ze een nieuwe bmw x6 erbij terwijl die hollanders hier zaten te stressen.
die spelletje hebben ze allang door




Begrijpend lezen lukt niet echt bij jou..waaruit concludeer jij dat ik er naar marokko wil..Het is juist alleen voor NL..Die regel dat ze niet meer naar Marokko of turkey verhuren was al voor dat de bmw x6 uitkwam.. kom met zinnige dingen of praat niet..

28-04-2011, 13:04
ik verhuur mijn mercedes voor als je naar marokko wilt. laat weten als je interesse hebt.

28-04-2011, 13:57

Citaat door antipro:
ik verhuur mijn mercedes voor als je naar marokko wilt. laat weten als je interesse hebt.



hij heeft hem voor hier in Nl nodig..

29-04-2011, 12:15
Ik was vroeger een vaste klant van Sixt Duitsland.

M3 cabrio nieuwe E92 voor 99 euro per dag.
Of een Porsche Panamera voor 200 euro per dag.

Bij een aanhouding kunnen ze moeilijk gaan doen en het op belastingontduiking gooien, het wil nog wel helpen als je de eerste paar keer zegt dat je auto pech hebt gehad in Duitsland en nu tijdelijk een huurauto van de ANWB hebt gekregen.

29-04-2011, 12:21



Citaat door stricktlybisnis:
ga weg man als ze je 1e keer pakken krijg je een waarschuwing en moet je die ding direct thuis leggen, pakken ze je de 2e keer heb je een probleem.


Begrijpend lezen is echt niet jouw vak he.

Ik heb het niet over tijdelijke export-kentekens!

29-04-2011, 16:03

Citaat door yassinjeweetzel:
Ik was vroeger een vaste klant van Sixt Duitsland.

M3 cabrio nieuwe E92 voor 99 euro per dag.
Of een Porsche Panamera voor 200 euro per dag.

Bij een aanhouding kunnen ze moeilijk gaan doen en het op belastingontduiking gooien, het wil nog wel helpen als je de eerste paar keer zegt dat je auto pech hebt gehad in Duitsland en nu tijdelijk een huurauto van de ANWB hebt gekregen.




je kan met een huurauto wel in NL rijden..2 weken lang.alleen moet je dat aangeven bij de belastingdienst.

zonder enkele kosten..alleen met sixt kan je niet mee naar marokko.

29-04-2011, 16:22

Citaat door Madusa:
je kan met een huurauto wel in NL rijden..2 weken lang.alleen moet je dat aangeven bij de belastingdienst.

zonder enkele kosten..alleen met sixt kan je niet mee naar marokko.


Dan loop je een grote kans op dat de belastingdienst lastige vragen gaat stellen.

De TS wenst niet naar Marokko te reizen, het is puur om er in NL mee rond te rijden.

Pagina's : [1] 2