Bekijk volle/desktop versie : Gelukkig... Maar voor altijd?



26-04-2011, 17:41





Proloog:


Citaat:
Je hebt alles wat je hartje begeerd tot dat......? Dat is mij gebeurd: Anisha Roshdi. Ik ben 19 jaar en heb alles wat een mens wil hebben. Ouders die je liefde gunnen, broers die er altijd voor je zijn. Altans 2, Achmed vind anderen dingen belangrijk maar maurouan en Chafik zijn er altijd voor mij beschermen mij en leiden mij naar de goede pad. En om niet te vergeten mijn irritante snot broertje Khalid 16 jaar en bemoeid zich met alles..... Maar dan ook echt alles. Dan willen jullie zeker weten wat er zo perfect aan mijn leven is nou.......... dat is geheim. Wil je het weten lees dan binnenkort verder



Anisha roshdi, waar heel het verhaal over gaat.


Achmed roshdi, de broer van anisha en die anderen dingen belangrijker vind dan zijn zusje




Chafik roshdi, de broer van anisha en die er altijd voor haar is.




Khalid Roshdi, de irritante broertje van anisha.




maurouan Rosdhi, broer van anisha en is er altijd voor haar.



Selma Malika, Bff van Anisha en heeft een oogje op maurouan
©miss_maroc040 | 2010-2011.


Dit werk is auteursrechtelijk beschermd.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur.

26-04-2011, 17:41


Inhoudsopgave:


26-04-2011, 17:44
ik heb dit verhaal ook op een anderen site geplaatst maar daar kreeg ik geen reactie op ik hoop hier wel na 5 ups ga ik verder

26-04-2011, 17:53

Citaat door nnouraa123:
UuUupp



welkom!
check hoekje
na een paar ups ga ik verder

05-05-2011, 11:36


moet ik verder gaan?