Bekijk volle/desktop versie : Serieuze dames 19 t/m 21 jaar..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-04-2011, 12:47
Ik ken iemand, iemand met een stel hersens, zn hart op de goede plaats. Iemand die godvrezend is en een geweldige dosis humor heeft.

Eentje waar er maar weinig van zijn, we zijn goed bevriend en ik zoek een leuke dame voor hem, om te leren kennen en daarna zn leven mee te delen.. maar dat komt voort uit het leren kennen als alles goed gaat.

Wil je weten wat hij je te bieden heeft? Alles wat je je maar wensen kan!

Het is een knappe jongeman van 1.80m lang, bijna afgestudeerd en woont in het midden van ons land, heb het eea hierboven beschreven, ben je geinteresseerd, pm me dan! Hij is nogal kieskeurig, dus het gaat via mij, maar nadat ik jullie in contact heb gebracht blijf ik buiten beeld!

Ik zet geen namen openbaar in deze topic van mensen die reageren via pm, dus wees gerust voor de dames die misschien niet durven.

26-04-2011, 12:48


Als hij knap was had je hem wel voor je zelf gehouden .. waarom smeer je hem aan een ander als jij vind dat hij niet goed genoeg is voor jou?

26-04-2011, 12:49

Citaat door _mohammmeddddd:
Als hij knap was had je hem wel voor je zelf gehouden .. waarom smeer je hem aan een ander als jij vind dat hij niet goed genoeg is voor jou?


26-04-2011, 12:51

Citaat door _mohammmeddddd:
Als hij knap was had je hem wel voor je zelf gehouden .. waarom smeer je hem aan een ander als jij vind dat hij niet goed genoeg is voor jou?


Ik weet niet wat jij als vriendschap ziet, maar ik kijk anders tegen mijn vrienden aan. Ik ben geen egoist, ik gun hem het geluk van de wereld, dat verdient ie, dubbel en dwars!

Tussen ons is geen chemistry, wij zijn als broer en zus !

PS: Ik ga niet met lelijkers om !

26-04-2011, 12:52



Citaat door Meid_:
Ik weet niet wat jij als vriendschap ziet, maar ik kijk anders tegen mijn vrienden aan. Ik ben geen egoist, ik gun hem het geluk van de wereld, dat verdient ie, dubbel en dwars!

Tussen ons is geen chemistry, wij zijn als broer en zus !

PS: Ik ga niet met lelijkers om !



Wedden dat je zijn piemeltje hard kan toveren?

26-04-2011, 12:55
mannelijke vrienden hebben is halal en sex hebben haram jek?

26-04-2011, 13:08

Citaat door _mohammmeddddd:
mannelijke vrienden hebben is halal en sex hebben haram jek?


Hoor je mij dat ergens zeggen? Of zie je dat ergens staan?

Dat ik mannelijke vrienden heb, wil niet zeggen dat ik geen zelfrespect heb.
Ik kan namelijk héél goed onderscheid maken tussen vriendschap en liefde, dat kan niet iedereen, met name marokkanen niet met hun bekrompen denkwijze, jij bent nummer 1!

26-04-2011, 13:12
Nou, dan wens ik je alvast succes hier op marokko.nl

26-04-2011, 13:14

Citaat door _mohammmeddddd:
Als hij knap was had je hem wel voor je zelf gehouden .. waarom smeer je hem aan een ander als jij vind dat hij niet goed genoeg is voor jou?

+1.

Dit wou ik al tikken, maar je bespaart mij getik.

26-04-2011, 13:14
En stroomt je PM box al vol?

26-04-2011, 13:15

Citaat door _mohammmeddddd:
Als hij knap was had je hem wel voor je zelf gehouden .. waarom smeer je hem aan een ander als jij vind dat hij niet goed genoeg is voor jou?


26-04-2011, 13:16
Ik hou niet van jongens met vrouwelijke vrienden.

26-04-2011, 13:16


Riklame ow mooie dames riklame! Wees der snel bij!

26-04-2011, 13:16

Citaat door honnybunny:
Riklame ow mooie dames riklame! Wees der snel bij!


26-04-2011, 13:17

Citaat door honnybunny:
Riklame ow mooie dames riklame! Wees der snel bij!

hahahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6