Bekijk volle/desktop versie : Geld geven aan je ouders???



Pagina's : [1] 2

25-04-2011, 18:50
Wie van de GETROUWDE DAMES geeft geld aan zijn ouders?
Geef je elke maand ?
Hoeveel geef je?



Groetjes

25-04-2011, 19:22


niemand? geeft niemand iets aan zijn ouders dan??? Dames???

25-04-2011, 19:24
Ik geef elke maand gewoon een bedrag hangt vanaf hoeveel ik kwijt kan en boodschappen zijn zowiezo op mijn kosten en als ik met me moeder naar buiten ga betaal ik ook alles.

(ps! ben niet getrouwd)

25-04-2011, 19:33
Mijn ouders zullen het nooit accepteren, ze hebben zelf ook hun eigen inkomen en komen hmdl goed rond. Ik koop wel eens een cadeautje ofzo...

25-04-2011, 19:36


aan me schoonouders nooit
soms koop ik wel wat voor me schoonmoe of als ze naar marokko gaat koop ik wel dingen voor de familie om hun te helpen met die kosten

mijn moeder geef ik weleens geld en als we buiten zijn betaal ik ook weleens wat voor haar

25-04-2011, 20:07
@hogedrukreinige ik ben van België daarmee dat ik zo spreek

Je ouders hebben toch ook veel aan jou uitgegeven, waarom zou je hun dan niet maandelijks een bedragje geven? Is toch niks mis mee?

25-04-2011, 20:18

Citaat door tangeroise86:
@hogedrukreinige ik ben van België daarmee dat ik zo spreek

Je ouders hebben toch ook veel aan jou uitgegeven, waarom zou je hun dan niet maandelijks een bedragje geven? Is toch niks mis mee?


Helemaal gelijk meid,ik vind dat ook ik doe het al jaren en zal het altijd blijven doen zolang het kan.Mijn ouders komen niks tekort hamdoulilah maar hebben het ook niet heel breed,ik geef ze elke maand een bedrag en ze willen het nooit aannemen maar ze hebben geen keus ze moeten gewoon.Zolang ze leven wil ik alles voor ze doen wat ik kan.

25-04-2011, 20:24
Ik krijg juist geld als ik te kort kom

25-04-2011, 20:25

Citaat door tangeroise86:
@hogedrukreinige ik ben van België daarmee dat ik zo spreek

Je ouders hebben toch ook veel aan jou uitgegeven, waarom zou je hun dan niet maandelijks een bedragje geven? Is toch niks mis mee?

Rare denkwijze..

Is toch logisch dat ze veel aan je hebben uitgegeven. Je bent hun kind.
Je bent dan toch niet verplicht om ze later terug te betalen door maandelijks wat te geven

25-04-2011, 20:27
never dat mijn vader of moeder dat willen aannemen!

25-04-2011, 20:28

Citaat door EspaRanzAa:
Rare denkwijze..

Is toch logisch dat ze veel aan je hebben uitgegeven. Je bent hun kind.
Je bent dan toch niet verplicht om ze later terug te betalen door maandelijks wat te geven

Ik vind het ook maar raar.

Ik zou het later ook niet accepteren als mijn kinderen mij wat zouden geven.

25-04-2011, 20:31

Citaat door EspaRanzAa:
Rare denkwijze..

Is toch logisch dat ze veel aan je hebben uitgegeven. Je bent hun kind.
Je bent dan toch niet verplicht om ze later terug te betalen door maandelijks wat te geven



Idd! Mijn moeder zegt ook altijd dat het enige wat ze wil is,het geluk van hun kinderen. Ik zou eerder af en toe boodschappen doen of een leuk cadeautje kopen ofzo,ik denk dat ze zoiets meer zouden appreciëren dan geld.

Ik denk ook dat mensen het sowieso al moeilijk hebben om rond te komen,laat staan dan nog aan beide ouders (zowel ouders van de vrouw als de man) maandelijks een som geld geven.

25-04-2011, 20:35



Citaat door tangeroise86:
@hogedrukreinige ik ben van België daarmee dat ik zo spreek

Je ouders hebben toch ook veel aan jou uitgegeven, waarom zou je hun dan niet maandelijks een bedragje geven? Is toch niks mis mee?



Ja, mn ouders hebben veel aan mij uitgegeven daar zijn ze toch ouders voor? Mijn ouders vinden dat ik mijn geld zelf moet sparen, omdat zij alles al hebben (huis in Marokko, komen hier goed rond) opgebouwd. Dus het geld hebben zij niet nodig.

25-04-2011, 20:36

Citaat door Experience:
Ik vind het ook maar raar.

Ik zou het later ook niet accepteren als mijn kinderen mij wat zouden geven.


Citaat door naamloos321:
Idd! Mijn moeder zegt ook altijd dat het enige wat ze wil is,het geluk van hun kinderen. Ik zou eerder af en toe boodschappen doen of een leuk cadeautje kopen ofzo,ik denk dat ze zoiets meer zouden appreciëren dan geld.

Ik denk ook dat mensen het sowieso al moeilijk hebben om rond te komen,laat staan dan nog aan beide ouders (zowel ouders van de vrouw als de man) maandelijks een som geld geven.



Ja ik heb zoiets van als je wilt geven, tjah doe maar denya henya..
Maar als je als reden gaat gebruiken.. jah als kind hebben ze veel geld aan mij uitgegeven en nu paas ik het terug
Sorry maar dat is dan super vreemd, raar

25-04-2011, 20:40

Citaat door EspaRanzAa:
Ja ik heb zoiets van als je wilt geven, tjah doe maar denya henya..
Maar als je als reden gaat gebruiken.. jah als kind hebben ze veel geld aan mij uitgegeven en nu paas ik het terug
Sorry maar dat is dan super vreemd, raar



Dat laatste vind ik ook supervreemd. Als je ouders het financieel moeilijk hebben zou het uiteraard anders zijn,maar zeggen "ze hebben veel geld uitgegeven aan mij,dus nu moet ik het terug doen" is gewoonweg idioot. Jouw ouders geven geld aan je uit omdat je dan bv geen baan hebt,om je studies te betalen,kortweg opdat je het goed zou doen in het leven en het later goed zal hebben.

Dus NIET om dat geld terug te zien na een aantal jaren

Pagina's : [1] 2