Bekijk volle/desktop versie : Mannen met ballen....



Pagina's : [1] 2

25-04-2011, 13:07
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen mannen met ballen meer bestaan.

Het zijn allemaal mietjes die niet durven te zeggen dat ze een meid wel willen of niet willen.

De mannen van tegenwoordig zijn net vrouwen geworden. Ze zeggen bij elk conflict 'Ik heb er gemengde gevoelens bij. '

Waar zijn de mannen gebleven die zeggen :

Nee, ik wil jou niet, omdat jij zo en zo bent.
Nee, ik bel je niet de hele dag door, omdat ik druk ben en ik liever heb dat je naast me bent.

Nee, ik trek mijn nike air max aan, omdat ik ze lekker vind zitten. Zodra ik erop uitgekeken ben mag jij nieuwe sneakers voor me zoeken.

Nee, ik wil niet op vakantie naar Indonesïe, maar op vakantie naar Zuid-Afrika. Maar we kunnen ze ook allebei doen.

Nee, ik wil jou, maar weet niet waar ik moet beginnen om de stap te nemen om te trouwen met jou. (ipv tijd rekken en voor niets ruzies zoeken)


WAAR ZIJN JULLIE MANNEN? IK ZIE IN MIJN OMGEVING ALLEEN MIETJES.

25-04-2011, 13:09


Van mijn air-max blijf je af.

25-04-2011, 13:15

Citaat door newhighlighter:
Van mijn air-max blijf je af.



Als jouw Nike-AIr Max heilig voor je zijn, dan moet je ze blijven dragen.
En niet eens je 'karakter'(lees: voor mij is karakter alles wat je als persoon maakt) gaan veranderen, omdat toevallig je partner dat tegen je zegt.

Zo blijf ik trouwe fan van de Smurfen en wil ik nog altijd Smurfen op tv zien als deze draait.

Zo blijf ik de wc-rol met de bolle kant naar buiten zetten, ook al draait een ander deze weer om.

Ik blijf ik, want dat maakt me tot mij.

Blijf jezelf, verander niet.

25-04-2011, 13:38
ik ben eerlijk dus ik vertel wel aan dat meisje dat ik haar graag wilt maar heb geen geluk in liefde jammer maar ik geloof er zijn

25-04-2011, 13:40



Citaat door DiaBoLisch:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen mannen met ballen meer bestaan.

Het zijn allemaal mietjes die niet durven te zeggen dat ze een meid wel willen of niet willen.

De mannen van tegenwoordig zijn net vrouwen geworden. Ze zeggen bij elk conflict 'Ik heb er gemengde gevoelens bij. '

Waar zijn de mannen gebleven die zeggen :

Nee, ik wil jou niet, omdat jij zo en zo bent.
Nee, ik bel je niet de hele dag door, omdat ik druk ben en ik liever heb dat je naast me bent.

Nee, ik trek mijn nike air max aan, omdat ik ze lekker vind zitten. Zodra ik erop uitgekeken ben mag jij nieuwe sneakers voor me zoeken.

Nee, ik wil niet op vakantie naar Indonesïe, maar op vakantie naar Zuid-Afrika. Maar we kunnen ze ook allebei doen.

Nee, ik wil jou, maar weet niet waar ik moet beginnen om de stap te nemen om te trouwen met jou. (ipv tijd rekken en voor niets ruzies zoeken)


WAAR ZIJN JULLIE MANNEN? IK ZIE IN MIJN OMGEVING ALLEEN MIETJES.


Volgens mij heb je net de ideale man gevonden

25-04-2011, 13:45
Lijkt me niet, maar verklaar je nader...

25-04-2011, 13:46

Citaat door DiaBoLisch:
Lijkt me niet, maar verklaar je nader...


je zocht naar een man met ballen. Ik kan je een ding vertelle, ik heb van die grote ballen, je zal helemaal in de wolken zitte als je een ritje hebt gehad van mij

25-04-2011, 13:53

Citaat door mocrogangster55:
je zocht naar een man met ballen. Ik kan je een ding vertelle, ik heb van die grote ballen, je zal helemaal in de wolken zitte als je een ritje hebt gehad van mij



Je bewijst nu gelijk wat voor type jij bent.

Zoals een ander zojuist heeft gezegd. Jij behoort tot het type dat opgehaald moet worden door de vuilnisman.

Opegruimd staat netjes.

25-04-2011, 13:53

Citaat door DiaBoLisch:
Je bewijst nu gelijk wat voor type jij bent.

Zoals een ander zojuist heeft gezegd. Jij behoort tot het type dat opgehaald moet worden door de vuilnisman.

Opegruimd staat netjes.


Volgens mij verwar je mij met je vader

25-04-2011, 13:55

Citaat door mocrogangster55:
Volgens mij verwar je mij met je vader



Nu bevestig je het al helemaal. Blijf doorgaan, ware aard komt naar boven.

25-04-2011, 13:55

Citaat door anabdo:
ik ben eerlijk dus ik vertel wel aan dat meisje dat ik haar graag wilt maar heb geen geluk in liefde jammer maar ik geloof er zijn



Zooo liefff.

25-04-2011, 14:02
nee... het is klaar met de man!!!

geen mannen meer met ballen, maar vrouwen met tieten!!!!


WOOHOOWWW

25-04-2011, 14:05



Citaat door Zemmita:
nee... het is klaar met de man!!!

geen mannen meer met ballen, maar vrouwen met tieten!!!!


WOOHOOWWW


plastische chirugie doet wondere

25-04-2011, 14:07
-' Goedgesproken.

25-04-2011, 14:58
Je hebt gelijk meid. Walgelijk die van tegenwoordig.

Pagina's : [1] 2