Bekijk volle/desktop versie : Palestina....Er is al zoveel gebeurd...



Pagina's : [1] 2

06-10-2004, 10:39
Oorlog zal nooit in Palestina stoppen, dat weet ik en dat weet de rest van de wereld ook. Er is inmiddels zoveel gebeurd, zo veel verdriet, zoveel mensen vermoord, kinderen die in de oorlog zijn geboren, kinderen die in de oorlog zijn opgegroeid.

De wereld kijkt rustig toe hoe de situatie in Palestina met de dag erger wordt.

En weten jullie waarom?
Amerika = Israël

Amerika steunt Israël met al die beslissingen die ze nemen tegen het Palestijnse volk in mom van het bestrijden van terrorisme.
Wie zijn hier de terroristen, de palestijnen....kom op nou. Die mensen hebben niks meer te verliezen, en ze verdedigen hun land (waar ze alle recht op hebben). En ja, ze blazen zichzelf op, omdat ze geen andere manier hebben om zichzelf te verdedigen. Israël heeft de Mosat, beste binnenlandse veiligheidsdienst ter wereld. Ze hebben de beste wapens, en die zijn keurig geleverd door de Amerikanen.
En dan wil ik niet eens over Sharon beginnen, hoe kan iemand zoals Sharon Israël regeren. Dat is toch niet normaal, hij was een oorlogsmisdadiger....zijn bijnaam was THE BUTCHER. Hij heeft ongelooflijk veel palestijnen in de Palestijnse vluchtelingenkamp afgeslacht.

Dus voordat Amerika met die shit komen, van Saddam is een oorlogsmisdadiger (wat hij ook was) Ik kom niet voor Saddam Hoessein op. Laten ze eerst Sharon arresteren, want hij is ook een oorlogsmisdadiger.

Voor de rest, we kunnen bidden voor de palestijnen, maar een oorlog zal altijd blijven.
En ik heb respect voor die mensen, ze hebben nog steeds de moed om verder te vechten. En het verschil tussen een Palestijn en Israëliër, Palestijnen zijn niet bang om dood te gaan. En daar heb ik respect voor.

Mvgr,
Lila

06-10-2004, 10:42



Citaat door mismuis:
eigenaardig
je hebt de berichten van atlasleeuw zeker niet gelezen.
Ik kom bijna nooit bij Marokkaanse jongeren en actualiteiten, maar 1 ding weet ik wel mismuis, jouw reacties zijn heel erg opvallend.
Niks mis mee, iedereen is vrij om denken wat hij/zij wilt.

06-10-2004, 11:44

Citaat door mismuis:
eigenaardig
je hebt de berichten van atlasleeuw zeker niet gelezen.
Maar hoezo, heeft hij dan een topic die er op lijkt.

06-10-2004, 12:06

Citaat door Lila:
Oorlog zal nooit in Palestina stoppen, dat weet ik en dat weet de rest van de wereld ook. Er is inmiddels zoveel gebeurd, zo veel verdriet, zoveel mensen vermoord, kinderen die in de oorlog zijn geboren, kinderen die in de oorlog zijn opgegroeid.

De wereld kijkt rustig toe hoe de situatie in Palestina met de dag erger wordt.

En weten jullie waarom?
Amerika = Israël

Amerika steunt Israël met al die beslissingen die ze nemen tegen het Palestijnse volk in mom van het bestrijden van terrorisme.
Wie zijn hier de terroristen, de palestijnen....kom op nou. Die mensen hebben niks meer te verliezen, en ze verdedigen hun land (waar ze alle recht op hebben). En ja, ze blazen zichzelf op, omdat ze geen andere manier hebben om zichzelf te verdedigen. Israël heeft de Mosat, beste binnenlandse veiligheidsdienst ter wereld. Ze hebben de beste wapens, en die zijn keurig geleverd door de Amerikanen.
En dan wil ik niet eens over Sharon beginnen, hoe kan iemand zoals Sharon Israël regeren. Dat is toch niet normaal, hij was een oorlogsmisdadiger....zijn bijnaam was THE BUTCHER. Hij heeft ongelooflijk veel palestijnen in de Palestijnse vluchtelingenkamp afgeslacht.

Dus voordat Amerika met die shit komen, van Saddam is een oorlogsmisdadiger (wat hij ook was) Ik kom niet voor Saddam Hoessein op. Laten ze eerst Sharon arresteren, want hij is ook een oorlogsmisdadiger.

Voor de rest, we kunnen bidden voor de palestijnen, maar een oorlog zal altijd blijven.
En ik heb respect voor die mensen, ze hebben nog steeds de moed om verder te vechten. En het verschil tussen een Palestijn en Israëliër, Palestijnen zijn niet bang om dood te gaan. En daar heb ik respect voor.

Mvgr,
Lila
Het is jou zeker ontgaan dat er in Israel 1.200.000 Arabieren wonen, die daar gewoon leven en meedoen aan de verkiezingen. Ze leveren zelfs ministers.
Deze mensen zitten dus bijna dagelijks tegen Sharon aan te kijken.

In de praktijk blijkt het dus heel goed mogelijk te zijn om samen te leven en te werken met Israeliers.

06-10-2004, 14:10



Citaat door Dorian:
Hahahaha. Een uitstekende vorm van joodsch bedrog. Die 1,2 miljoen Arabieren worden in Pisrael behandeld als tweederangs-burgers. Zo is het voor hen verboden om een bouwvergunning aan te vragen en/of te trouwen met joodsche Pisraeli's, terwijl de joodsche grondwet beide groepen als ''Pisraelische burgers'' omschrijft. Op de Pisralische luchthavens worden de Arabieren steevast aan vernederende inspecties onderworpen terwijl joodsche Pisaëli's door de veiligheidsinspectie heen wandelen.

U schept bewust een prachtig doch misleidend beeld over de 1,2 miljoen Arabieren in de Zionistische Entiteit. Verder dan de uitoefening van het democratische kiesrecht, een paar onderministers en materiële vooruitgang zijn die Pisraelische Arabieren niet gekomen.

Verder draagt u met uw misleidende berichten bij aan de leugenachtige joodsche propaganda die haar gang maakt door de moderne wereld. U babbelt het hele forum door met het argument ''1,2 miljoen Arabieren'', ''1,2 miljoen Arabieren''', blablablaba. Wat u echter bewust of onbewust NIET vermeld, is dat die 1,2 miljoen Arabieren NIET allemaal moslims zijn, maar voor een groot deel CHRISTELIJK en sommigen ONGELOVIG. Het zijn dus GEEN ''1,2 miljoen moslims'', maar 1,2 miljoen etnische Arabieren, betaand uit Druzen,Monofysieten, Nestorianen en Fransiscaner-christenen en een grote groep ongelovigen. Deze Arabische christenen zijn trouw aan de Zionistische Entiteit en volgen maar al te graag dienst in het Pisraelische leger, dat geldt voor de atheístische Arabieren.

Daarom is uw argument van ''1,2 miljoen Arabieren'' compleet nutteloos en gaat het niet op. Pisrael houdt van de christelijke clubjes in de regio en andersom. Als die ''1,2 miljoen Arabieren'' allemaal moslims waren, dan zou Pisrael ze allang op de trein hebben gezet en gedeporteerd.
He Adolf, ik had het over Arabieren, niet over moslims. Ik ben trouwens blij te horen dat het hier om Arabische broeders gaat, die Israel niet afwijzen maar 'hun oudste broeder' accepteren.

Israel heeft trouwens nog meer bondgenoten in de regio: De Koerden en de Turken.

06-10-2004, 14:14

Citaat door Dorian:
U schept bewust een prachtig doch misleidend beeld over de 1,2 miljoen Arabieren in de Zionistische Entiteit. Verder dan de uitoefening van het democratische kiesrecht, een paar onderministers en materiële vooruitgang zijn die Pisraelische Arabieren niet gekomen. .
Dat is meer dan van de meeste Arabische landen gezegd kan worden, daar heerst meestal rechteloosheid, dictatuur, corruptie, armoede en achterlijkheid. Het is zelfs zo dat Palestijne Homo's naar Israel vluchten om hun leven te redden.



Citaat door Dorian:

Daarom is uw argument van ''1,2 miljoen Arabieren'' compleet nutteloos en gaat het niet op. Pisrael houdt van de christelijke clubjes in de regio en andersom. Als die ''1,2 miljoen Arabieren'' allemaal moslims waren, dan zou Pisrael ze allang op de trein hebben gezet en gedeporteerd.
He Adolf, ik had het over Arabieren, niet over moslims. Ik ben trouwens blij te horen dat het hier om Arabische broeders gaat, die Israel niet afwijzen maar 'hun oudste broeder' accepteren.

Israel heeft trouwens nog meer bondgenoten in de regio: De Koerden en de Turken.

07-10-2004, 09:50
Dorian, bedankt voor je reactie. Verbaasd me niet dat de Mosat die aanslag in Istanbul heeft gepleegd....precies zoals de honderden joden die niet kwamen werken op 11 september...

07-10-2004, 09:54



10 tekens

07-10-2004, 09:57

Citaat door Mysticalia:



10 tekens
10 tekens?? Ik vat 'm niet....

07-10-2004, 10:05

Citaat door Lila:
10 tekens?? Ik vat 'm niet....
Dat zijn het aantal minimale tekens die je moet plaatsen wil je een reactie plaatsen. ( nieuwe regels en terecht )

07-10-2004, 10:10
Btw : Dorian , jou reactie's zijn top en naar waarheid gebaseerd.
In tegenstelling tot de pro-israeli's hier op het forum.

07-10-2004, 10:54

Citaat door FAITHLESS128:
Btw : Dorian , jou reactie's zijn top en naar waarheid gebaseerd.
In tegenstelling tot de pro-israeli's hier op het forum.
Ik ben ook blij met de reacties van Dorian, want zo zie ik het ook.

Alleen mensen die een andere mening hebben die moeten we ook respecteren, het is tenslotte een forum, en op een forum moet gediscusseerd worden.

07-10-2004, 11:06



Citaat door Lila:
Oorlog zal nooit in Palestina stoppen, dat weet ik en dat weet de rest van de wereld ook. Er is inmiddels zoveel gebeurd, zo veel verdriet, zoveel mensen vermoord, kinderen die in de oorlog zijn geboren, kinderen die in de oorlog zijn opgegroeid.

De wereld kijkt rustig toe hoe de situatie in Palestina met de dag erger wordt.

En weten jullie waarom?
Amerika = Israël

Amerika steunt Israël met al die beslissingen die ze nemen tegen het Palestijnse volk in mom van het bestrijden van terrorisme.
Wie zijn hier de terroristen, de palestijnen....kom op nou. Die mensen hebben niks meer te verliezen, en ze verdedigen hun land (waar ze alle recht op hebben). En ja, ze blazen zichzelf op, omdat ze geen andere manier hebben om zichzelf te verdedigen. Israël heeft de Mosat, beste binnenlandse veiligheidsdienst ter wereld. Ze hebben de beste wapens, en die zijn keurig geleverd door de Amerikanen.
En dan wil ik niet eens over Sharon beginnen, hoe kan iemand zoals Sharon Israël regeren. Dat is toch niet normaal, hij was een oorlogsmisdadiger....zijn bijnaam was THE BUTCHER. Hij heeft ongelooflijk veel palestijnen in de Palestijnse vluchtelingenkamp afgeslacht.

Dus voordat Amerika met die shit komen, van Saddam is een oorlogsmisdadiger (wat hij ook was) Ik kom niet voor Saddam Hoessein op. Laten ze eerst Sharon arresteren, want hij is ook een oorlogsmisdadiger.

Voor de rest, we kunnen bidden voor de palestijnen, maar een oorlog zal altijd blijven.
En ik heb respect voor die mensen, ze hebben nog steeds de moed om verder te vechten. En het verschil tussen een Palestijn en Israëliër, Palestijnen zijn niet bang om dood te gaan. En daar heb ik respect voor.

Mvgr,
Lila


you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je hebt helemaal gelijk ik denk dat deze oorlog zo gaat escaleren dat er een 3de wereld oorlog komt westerse wereld tegen de moslimwereld. met als slagveld palestina/israel in de gaza. maar ik hoop het niet

07-10-2004, 11:10

Citaat door Reqrouz:
you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je hebt helemaal gelijk ik denk dat deze oorlog zo gaat escaleren dat er een 3de wereld oorlog komt westerse wereld tegen de moslimwereld. met als slagveld palestina/israel in de gaza. maar ik hoop het niet
Als het zo doorgaat, dan komt er zeker een 3e wereldoorlog, en het zal in het midden oosten beginnen, maar of wij dat zullen meemaken...is nog maar de vraag...

07-10-2004, 12:23

Citaat door Spinazo:
Ga vooral door met je bewondering voor deze nazi.

Maar dan niet vreemd opkijken als de nazi's, mochten ze weer aan de macht komen, de treinen naar de gaskamers weer laten rijden.......nu met moslims erin.
Spinoza, van dat gas hebben al genoeg moslims geproefd tijdens de gifgasaanvallen op Marokko tijdens de jaren twintig door Spanje, tijdens de gifgasaanvallen op Lybie tijdens de jaren dertig door Italie en tijdens de gifgasaanvallen op Irak tijdens de jaren twintig door Engeland.

Dat gas boezemt geen angst in Spinoza. Denk eraan dat het ons Marokkanen koud laat of er nazi's of communisten aan de macht komen, we zijn noch links noch rechts maar moslim-soennitisch en hebben met Europese ideologische bullshit niets te maken. Dus jouw statement is net een vlieg die voorbijzoemt.

Pagina's : [1] 2