Bekijk volle/desktop versie : gisteren zat ik dus..



Pagina's : [1] 2

24-04-2011, 17:31
[ Ik was gisteren met mijn ouders boodschappen aan het doen. maar we reden naar kanaalstraat om fruit enzo te gaan halen. dus ik parkeer mijn auto in een van die zij straatje ik stap uit. ik winkel rustig met mijn ouders. mijn vader was naar moskee gegaan en ik en mijn moeder lopen naar een groenteboer voor zbib(rozijnen) voor de couscous. ik reken af en ik hoor achtermij vieze kankerhoer wat denk je wel niet. ik draai om ik zie een nederlandse dikke vrouw met een marokkaansevrouw ruzie maken.
die nederlandse vrouw schreeuwt de hele winkel bij elkaar mijn moeder hoor ik du3a opzeggen, ik kijk naast die nederlandse vrouw ik zie een marokkaanse man rond de 30 jaar hij zag er niet uit. echt een tokkie. met een jongen in zijn hand. die man was de ex man van die marokkaanse vrouw, hij is vreemd gegaan met die nederlandse vrouw dit kreeg ik te horen van een andere vrouw die in de groenteboer te vinden was.]

ik vond het zo zielig voor die marokkaanse dame.
een mooie dame, al zeg ik het zelf.
die dame hoort juist boos te zijn en niet die nederlandse vrouw.
ik zou mezelf amper kunnen vertonen als ik dat was.

24-04-2011, 17:32


Gingen ze niet vechten?

24-04-2011, 17:33

Citaat door Mocrolady_030:
[ Ik was gisteren met mijn ouders boodschappen aan het doen. maar we reden naar kanaalstraat om fruit enzo te gaan halen. dus ik parkeer mijn auto in een van die zij straatje ik stap uit. ik winkel rustig met mijn ouders. mijn vader was naar moskee gegaan en ik en mijn moeder lopen naar een groenteboer voor zbib(rozijnen) voor de couscous. ik reken af en ik hoor achtermij vieze kankerhoer wat denk je wel niet. ik draai om ik zie een nederlandse dikke vrouw met een marokkaansevrouw ruzie maken.
die nederlandse vrouw schreeuwt de hele winkel bij elkaar mijn moeder hoor ik du3a opzeggen, ik kijk naast die nederlandse vrouw ik zie een marokkaanse man rond de 30 jaar hij zag er niet uit. echt een tokkie. met een jongen in zijn hand. die man was de ex man van die marokkaanse vrouw, hij is vreemd gegaan met die nederlandse vrouw dit kreeg ik te horen van een andere vrouw die in de groenteboer te vinden was.]

ik vond het zo zielig voor die marokkaanse dame.
een mooie dame, al zeg ik het zelf.
die dame hoort juist boos te zijn en niet die nederlandse vrouw.
ik zou mezelf amper kunnen vertonen als ik dat was.


Peace eh barther

24-04-2011, 17:34

Citaat door Cry_Baby:
Gingen ze niet vechten?

Nederlandse dame wou haar bijna aanvallen.
met haar strakke jurkje dat net over haar kont komt met te hoge pumps durft ze zichzelf daar te vertonen en dat terwijl die winkel van een lhadj was.
die lhadj meskien.

24-04-2011, 17:35


Jij ging met zbibi gooien??

24-04-2011, 17:35

Citaat door mocrogangster55:
Peace eh barther

echt erg wollah.

24-04-2011, 17:36

Citaat door Mocrolady_030:

echt erg wollah.


Je had naar hun toe moeten gaan

24-04-2011, 17:36
iewl 30 jaar

24-04-2011, 17:36

Citaat door DEUGNIET:
Jij ging met zbibi gooien??

waar lees jij dat?

24-04-2011, 17:36
Tfoe, echt niet normaal

24-04-2011, 17:37

Citaat door Mocrolady_030:

waar lees jij dat?


Lezen is 1
Begrijpen is 2

24-04-2011, 17:37
tfoe 3la omgekeerde wereld

24-04-2011, 17:38


Ga naar ze toe, en ga ze preken. Dat helpt

24-04-2011, 17:38
[B]
Citaat door mocrogangster55:
Je had naar hun toe moeten gaan

Waarom? die jongens die daar werkte liepen naar ze toe.
zij is vier keer mij.
ze leek wel dronken. gekwijf dat ze is.
en dat allemaal voor een man.
gadverredamme zeg![/B]

24-04-2011, 17:39

Citaat door Mocrolady_030:
[B]
Waarom? die jongens die daar werkte liepen naar ze toe.
zij is vier keer mij.
ze leek wel dronken. gekwijf dat ze is.
en dat allemaal voor een man.
gadverredamme zeg![/B]


Dikke wijven zijn poep, mohiem maak je niej zoveel druk. Het is jou niej overkome ofniej. Ga gewoon verder met je leven, en als je hulp nodig hebt, ik sta altijd voor je klaar

Pagina's : [1] 2