Bekijk volle/desktop versie : Ontmaagd ( na huwelijk



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2011, 15:40
Okay dit is een rare vraag en in een verkeerde area , maar ik wilde snel aan reacties komen en dat is dan liefdes en relaties onderwerp snel te krijgen. Ik weet da ert hier vaak rare reacties tegenmoet komen..


Ik ben pas getrouwd, momenteel 6 dagen ik bak er niks van tijdens seks ik ben evaringloos. Tijdens seks wil mijn man binnen gaan maar dat doet ontzettend zee pijnr ik duw hem heel snel terug. Hij wordt dan weer boos omdat ik hem niks laat doen, maar paar keer heb ik hem laten doen maar het brand binnen bij mij heel erg zeer.... eerste keer dacht ik okay maar dat pijn wil maar niet ophouden, mijn nicht zegt het is normaal mijn man zegt ga naar de dokter je stelt je aan.. je laat me niks doen hij moppert telkens ...elke avond gaat hij dan chagreinig weg ... maar hij doet het dan telkens.. ik weet niet wat ik met hem moet doen.. hij is best wel aardig maar tijdens seks is hij gewoon niet respectvol.

24-04-2011, 15:41


tjaah..

24-04-2011, 15:43
Wat voorspel zou handig zijn of ander naar een dokter.

24-04-2011, 15:45
Moge Allah swt jullie huwelijk doen zegenen.

Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het zou misschien wel fijn zijn voor jou als je man wat meer geduld heeft. Het huwelijk draait niet alleen maar om s--s. Misschien kun je het best advies vragen bij de huisarts. InshAllah komt het goed.

24-04-2011, 15:46


Hij moet je eerst goed nat maken dan ben je ontspannen en beneden gaat het dan wat gemakkelijker.

24-04-2011, 15:51
meid als jullie geen voorspel doen is het logisch dat het pijn gaat doen en minder lekker is of helemaal niet lekker is
sommige mannen denken alleen aan hun eigen behoeftesdat is de reden
praat er goedmet hem over
of gooi hem het huis uit

24-04-2011, 15:53

Citaat door samira1991:
meid als jullie geen voorspel doen is het logisch dat het pijn gaat doen en minder lekker is of helemaal niet lekker is
sommige mannen denken alleen aan hun eigen behoeftesdat is de reden
praat er goedmet hem over
of gooi hem het huis uit

Ga jij eerst leren hoe je mensen moet adviseren

24-04-2011, 15:56
Jammer dat je man zo doet; hij zou je moeten kiefkozen en op je gemak moeten stellen.

24-04-2011, 16:02

Citaat door Barbieee:
Okay dit is een rare vraag en in een verkeerde area , maar ik wilde snel aan reacties komen en dat is dan liefdes en relaties onderwerp snel te krijgen. Ik weet da ert hier vaak rare reacties tegenmoet komen..


Ik ben pas getrouwd, momenteel 6 dagen ik bak er niks van tijdens seks ik ben evaringloos. Tijdens seks wil mijn man binnen gaan maar dat doet ontzettend zee pijnr ik duw hem heel snel terug. Hij wordt dan weer boos omdat ik hem niks laat doen, maar paar keer heb ik hem laten doen maar het brand binnen bij mij heel erg zeer.... eerste keer dacht ik okay maar dat pijn wil maar niet ophouden, mijn nicht zegt het is normaal mijn man zegt ga naar de dokter je stelt je aan.. je laat me niks doen hij moppert telkens ...elke avond gaat hij dan chagreinig weg ... maar hij doet het dan telkens.. ik weet niet wat ik met hem moet doen.. hij is best wel aardig maar tijdens seks is hij gewoon niet respectvol.




hey meid..

zoiets had mijn nicht ook ze is naar de dokter gegaan ze heeft een spul gekregen en toen ze dat heeft gebruikt was het meteen bingoo!! je moet mischien ook wat meer ontspannen want anders werkt het ook niet want je spieren hou je dan dicht dan gaat het zeker pijn doen.. maar inschallah komt het goed op het begin is altijd ff lastig.. success

24-04-2011, 16:05

Citaat door samira1991:
meid als jullie geen voorspel doen is het logisch dat het pijn gaat doen en minder lekker is of helemaal niet lekker is
sommige mannen denken alleen aan hun eigen behoeftesdat is de reden
praat er goedmet hem over
of gooi hem het huis uit


jij bent grappig.!
Hem het huis uitschoppen? Volgens mij is het nog altijd zijn huis. En los daarvan uitelkaar gaan is echt het laatste optie.

@ toppicstarter, het komt wel goed inshaAllah .! Wat de meeste al hebben aangegeven mischien ligt het idd aan hem dat hij je niet goed bevredigd . Is dat het niet dan zou ik gewoon even een bezoekje brengen bij een dokter.

24-04-2011, 16:11

Citaat:
De profeet waarschuwde zijn mannelijke metgezellen voor ongevoeligheid tijdens de seksuele daad. Door Anas Ibn Malik is overgeleverd dat de profeet vzmh zei: " Niemand van jullie moet op zijn vrouw vallen (zijn vrouw penetreren) zoals vee dit doet en laat tussen hen een boodschap zijn." Zij (de aanwezigen) zeiden: " En wat is die boodschap? Hij (de profeet) zei: " De kus en communicatie."
-

24-04-2011, 16:12
snij zijn ballen eraf.

24-04-2011, 16:23


Dat krijg je als je sinds jaar nul heb meegekregen dat seks ieeww en viess is...

24-04-2011, 16:25

Citaat door Barbieee:
Okay dit is een rare vraag en in een verkeerde area , maar ik wilde snel aan reacties komen en dat is dan liefdes en relaties onderwerp snel te krijgen. Ik weet da ert hier vaak rare reacties tegenmoet komen..


Ik ben pas getrouwd, momenteel 6 dagen ik bak er niks van tijdens seks ik ben evaringloos. Tijdens seks wil mijn man binnen gaan maar dat doet ontzettend zee pijnr ik duw hem heel snel terug. Hij wordt dan weer boos omdat ik hem niks laat doen, maar paar keer heb ik hem laten doen maar het brand binnen bij mij heel erg zeer.... eerste keer dacht ik okay maar dat pijn wil maar niet ophouden, mijn nicht zegt het is normaal mijn man zegt ga naar de dokter je stelt je aan.. je laat me niks doen hij moppert telkens ...elke avond gaat hij dan chagreinig weg ... maar hij doet het dan telkens.. ik weet niet wat ik met hem moet doen.. hij is best wel aardig maar tijdens seks is hij gewoon niet respectvol.

'
Je hebt gewoon iemand nodig kom te oefenen, iemand met ervaring zoals ik

24-04-2011, 16:56
Waarom maak je dit niet bespreekbaar met jouw man? Jullie zijn net getrouwd en die zwakkeling loopt nu al met een chagrijnig hoofd weg.

Pagina's : [1] 2 3