Bekijk volle/desktop versie : kijk...



06-10-2004, 09:21
Er is een collega van mij ze heeft een Marokkaanse vriend, zelf is ze een Spaanse. Ze wil dolgraag met hem trouwen. Hij is een Muslim en zij een Khatoliek. Ze wil wel Muslima worden maar ze weet niet of haar vader dat goed zo vinden. Haar vader is namelijk al 4 jaar overleden. Toen haar vader gestorven was heeft ze hem beloofd om voor haar hele leven Khatoliek te blijven.


Ze vraagt mij om advies maar ik weet gen advies. Dus vraag ik jullie advies om haar advies te geven. En als ik van jullie advies heb gekregen kan ik haar jullie advies geven

koesies nassira

06-10-2004, 09:33


Haar vader was er van overtuigd dat het Christendom de waarheid was en wilde het beste voor zijn kind. Maar nu is ze er achter gekomen dat de Islam de enige waarheid is en moet ze daar voor gaan InshAllah. Alle respect voor de ouders maar je kan geen gehoorzaamheid bieden als ze vragen om shirk te plegen. Als ze moslim wordt betekent dat niet dat ze minder van ze houdt. Ze kiest alleen haar eigen weg omdat iedereen voor zichzelf verantwoordelijk is.

06-10-2004, 10:45
Das waar. Maar wat moet ik nu tegen haar zeggen? dat wil ik horen

06-10-2004, 10:51

Citaat door cheba_nassira:
Das waar. Maar wat moet ik nu tegen haar zeggen? dat wil ik horen
dit zou ik zeggen

06-10-2004, 11:00


Ooh oke

djazak Allah wa gajer inshaAllah a oegty fi dien

koes Nassira

06-10-2004, 11:08

Citaat door Crazy_Yas:
Haar vader was er van overtuigd dat het Christendom de waarheid was en wilde het beste voor zijn kind. Maar nu is ze er achter gekomen dat de Islam de enige waarheid is en moet ze daar voor gaan InshAllah. Alle respect voor de ouders maar je kan geen gehoorzaamheid bieden als ze vragen om shirk te plegen. Als ze moslim wordt betekent dat niet dat ze minder van ze houdt. Ze kiest alleen haar eigen weg omdat iedereen voor zichzelf verantwoordelijk is.
beter kun je het niet zeggen!!

06-10-2004, 11:09
wa djazaki, InshAllah...

:blauwkus:

06-10-2004, 11:10

Citaat door maghrebia_4ever:
beter kun je het niet zeggen!!
waarom niet als ik vragen mag?

06-10-2004, 11:10
ik weet het ook niet schatju

06-10-2004, 11:13
ahha je moet niet verkeerd begrijpen!!!
ogtie ik bedoelde ze3ma dat je het mooier dan hoe jij het had gegzed niet kan zeggen!!!
fhamti?

06-10-2004, 11:22

Citaat door maghrebia_4ever:
ahha je moet niet verkeerd begrijpen!!!
ogtie ik bedoelde ze3ma dat je het mooier dan hoe jij het had gegzed niet kan zeggen!!!
fhamti?
o zo bedoel je chokran ik dacht misschien had ik iets beter anders kunnen zeggen ofzo

06-10-2004, 11:48

Citaat door cheba_nassira:
Er is een collega van mij ze heeft een Marokkaanse vriend, zelf is ze een Spaanse. Ze wil dolgraag met hem trouwen. Hij is een Muslim en zij een Khatoliek. Ze wil wel Muslima worden maar ze weet niet of haar vader dat goed zo vinden. Haar vader is namelijk al 4 jaar overleden. Toen haar vader gestorven was heeft ze hem beloofd om voor haar hele leven Khatoliek te blijven.


Ze vraagt mij om advies maar ik weet gen advies. Dus vraag ik jullie advies om haar advies te geven. En als ik van jullie advies heb gekregen kan ik haar jullie advies geven

koesies nassira
is ze lekker?

06-10-2004, 11:59



Citaat door Crazy_Yas:
Haar vader was er van overtuigd dat het Christendom de waarheid was en wilde het beste voor zijn kind. Maar nu is ze er achter gekomen dat de Islam de enige waarheid is en moet ze daar voor gaan InshAllah. Alle respect voor de ouders maar je kan geen gehoorzaamheid bieden als ze vragen om shirk te plegen. Als ze moslim wordt betekent dat niet dat ze minder van ze houdt. Ze kiest alleen haar eigen weg omdat iedereen voor zichzelf verantwoordelijk is.
Precies!

06-10-2004, 12:00
whauwhauwhauhwuah ze is heel erg lekker ik bedoel...Haar hart is lekker :P