Bekijk volle/desktop versie : stel dat...



06-10-2004, 09:15
Stel dat...


Je een man hebt maar je hebt tegelijkertijd ook een goede vriend waarvan je van hem houd als broer. Opeens komt er een dag dat je van je vriend anders gaat houden (dillema) wat zou je dan doen?

06-10-2004, 09:53



Citaat door Miss_Magrebia:
Als (getrouwde) vrouw behoor je geen mannelijke vrienden te hebben.
Inderdaad!


.:UcA:.

06-10-2004, 10:43
Neeh maar je kent hem al heel lang en je kan jullie contact niet te verbreken omdat jullie elkaar als broer en zussen beschouwen


en dan?

06-10-2004, 10:55
Sorry maar je snappen toch wel wat ze bedoelt?
"Een mannelijke vriend als broer beschouwen ? Nee dank je.. " Kom op je weet heus wel dat het kan alleen in de islam is dat verboden zoals ze hierboven al hebben gezegd!!!

Cheba Nassira ik denk dat je dan gewoon afstand moet nemen van die jongen.. T zou geloof ik zeker zwaar zijn maar ja je kiest voor je getrouwde man niet waaR?
Cheba nassira zulke relaties zijn echt niet gepast en al helemaaaaaaaaaaaaal als je een man heb.
Je hebt gekozen voor je man safie dan moet je het daarmee doen ( )
Gair insAllah ik hoop dat ik je hierbij beetje heb geholpen of degene waar je het voor vraag

06-10-2004, 10:59


neeeeeeeeeh het is niet bij mij. Zie je niet dat het een ' stel dat' vraag is?

elmohim bedankt

06-10-2004, 11:09
Ohhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Okay next time i will read very very good insAllah

Ag ja ik ging helemaal eropin dat ik het niet meer als een STEL -vraag zag


xxx too all my sissy`s

06-10-2004, 11:15

Citaat door Miss_Magrebia:
en omgekeerd natuurlijk!
Waarom niet als ik vragen mag?

06-10-2004, 12:01
Ik heb geen mannelijke vrienden en als ik getrouwd zou zijn al helemaal niet. Het is gewoon verkeerd.

06-10-2004, 20:14
het is gewoon niet gepast en de man mag dat ook niet en verder geen duscussie mogelijk,maar vaak vinden mannen het wel kunnen omdat ze man zijn maar een vrouw is gelijk een xxxx ,er wordt altijd gemeten met 2 maten....jammer....

06-10-2004, 20:25

Citaat door cheba_nassira:
Stel dat...


Je een man hebt maar je hebt tegelijkertijd ook een goede vriend waarvan je van hem houd als broer. Opeens komt er een dag dat je van je vriend anders gaat houden (dillema) wat zou je dan doen?
Nou weet je waarom het haram is om een mannelijke vriend te hebben,
zeker als je getrouwd bent.

Wat vind jouw man daar eigenlijk van