Bekijk volle/desktop versie : Koranverbrander Jones uur in cel



Pagina's : [1] 2 3

23-04-2011, 05:58
Koranverbrander Jones uur in cel

23/04/11, 05:34


EPA


DETROIT - De controversiële predikant Terry Jones heeft vrijdag een uur vastgezeten in de Amerikaanse staat Michigan. Jones wilde een anti-islamdemonstratie houden bij een moskee in de stad Dearborn, maar een lokale rechter verbood dit omdat hij vreesde voor gewelddadigheden.

Tijdens de rechtszitting werd Jones met een metgezel veroordeeld tot het betalen van het symbolische bedrag van een dollar. Beiden weigerden dit en werden opgesloten. Na een uur brommen bedachten zij zich echter. Ze betaalden en mochten gaan.

Jones, leider van een groep conservatieve christenen in Florida, haalde het internationale nieuws nadat zijn symbolische koranverbranding vorige maand leidde tot geweldsuitbarstingen in Afghanistan waarbij enkele tientallen mensen omkwamen. (ANP)

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/1879586/2011/04/23/Koranverbrander-Jones-uur-in-cel.dhtml

23-04-2011, 06:24


uurtje in de cel kan je geen zeepjes gooien

23-04-2011, 06:29

Citaat door Denker:
uurtje in de cel kan je geen zeepjes gooien


of zeepjes oprapen

23-04-2011, 06:33

Citaat door munt-thee:
of zeepjes oprapen



23-04-2011, 06:36


Blijkbaar heeft ie een uurtje rondleiding gekregen.

23-04-2011, 06:41
Ik had gehoopt op bezinning zo met Pasen en vervolgens rituele zelfontbranding. Maar ja, wat ik hoop komt zelden uit.

23-04-2011, 09:20

Citaat door munt-thee:
of zeepjes oprapen


Die kaffers douchen toch niet zo vaak ... dus volgens mij was zelfs een week in de cel niet lang genoeg om naar de douche te gaan.

23-04-2011, 09:23
Die gek moet gewoon naar een gekkenhuis.

23-04-2011, 09:40

Citaat door munt-thee:
Koranverbrander Jones uur in cel

23/04/11, 05:34


DETROIT - De controversiële predikant Terry Jones heeft vrijdag een uur vastgezeten in de Amerikaanse staat Michigan. Jones wilde een anti-islamdemonstratie houden bij een moskee in de stad Dearborn, maar een lokale rechter verbood dit omdat hij vreesde voor gewelddadigheden.




In het beschaafde Westen worden moslims beschermd.

Hoe anders is dat in de islamitische wereld waar machthebbers de woede tegen niet-moslims aanmoedigen.

23-04-2011, 10:16

Citaat door F_Barbarossa:
In het beschaafde Westen worden moslims beschermd.

Hoe anders is dat in de islamitische wereld waar machthebbers de woede tegen niet-moslims aanmoedigen.

Als dit jouw idee van beschermen is, weten we alvast waar we niet heen hoeven als we in nood zijn.

Maar idd, in sommige islamitische landen is dat het geval, maar neem aan dat jij gezien de verontwaardigde manier van zeggen niet op die landen wil gaan lijken. Of wel soms?

23-04-2011, 11:04

Citaat door ToosTandloos:
Als dit jouw idee van beschermen is, weten we alvast waar we niet heen hoeven als we in nood zijn.

Maar idd, in sommige islamitische landen is dat het geval, maar neem aan dat jij gezien de verontwaardigde manier van zeggen niet op die landen wil gaan lijken. Of wel soms?



In enkele gevallen ben ik ook voor het standpunt "Oog om oog, tand om tand"

23-04-2011, 11:44
Ja, het is ook veels te warm om nu vuurtje te stoken...

23-04-2011, 11:57


Woooow een uurtje, niet een beetje te veel?

23-04-2011, 18:57

Citaat door F_Barbarossa:
In enkele gevallen ben ik ook voor het standpunt "Oog om oog, tand om tand"

De gedachtegang van een simpele ziel. Maargoed, simpel zijn kun je iemand niet kwalijk nemen.

23-04-2011, 18:58

Citaat door gekkeappie:
Die kaffers douchen toch niet zo vaak ... dus volgens mij was zelfs een week in de cel niet lang genoeg om naar de douche te gaan.


Nou klink je net als een generaliserend hatertje.

Pagina's : [1] 2 3