Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wanneer heeft een vrouw zin in sex

Pagina's : [1] 2

new
05-10-2004, 21:56

mannen zijn meestal blinde koeien de vrouw geeft ongveer 10 signalen lichaamstaal per keer als ze opgewonden is en zin heeft voor sex wat ontvangt de man nu van al die signalen 1 signaal kan hij ontvangen en begrijpen dat is zeer weinig voor de mannen onder ons ik zal jullie hier technieken leren om lichaamstaal van de vrouw te herkennen en te begrijpen neem alvast pen en papier om te noteren wanneer de vrouw heel zachtjes over haar haar strijkt met haar hand en tegelijk haar nekgedeelte bloot maakt wijst dit op beginnend opgewondenheid als de vrouw met zachte of harde voorwerpen begint te spelen bv een pen ze pakt het pen begint zachtjes mee te draaien en te bewegen zonder op te vallen dit geldt ook voor fruit een pruim zal ze heel zacht opeten er zijn er nog meer signalen maar dat is voor later

Evisu_girl_18
05-10-2004, 22:02
serieus!!!... nou dat let jij dan erg heel erg goed op :goedzo:

new
05-10-2004, 22:19
serieus!!!... nou dat let jij dan erg heel erg goed op :goedzo: ik weet wanneer een vrouw opgewonden is ik kan 9 signalen van de 10 herkennen en begrijpen maar de vrouw doet het zo subtiel dat het voor mannen moeilijk te herkennen is ook uit de stem van de vrouw herken je opgewondenheid

imanexxx
05-10-2004, 22:33
Deze ongegronde stellingen slagen op niks!! op wat baseer jij je? op wetenschappelijk onderzoek ofzo? zeg me dat eens...... Ik speel vaak met mijn pen, of andere voorwerpen, vaak tijdens de les, en dat is zeker niet omdat ik opgewonden ben.....het is eerder een teken van verveling, neurvositeit, enzoverder..... En die pruim waarover je het hebt, die eet ik zachtjes op om mijn lipgloss niet te "beschadigen" :D

imanexxx
05-10-2004, 22:34

En trouwens, is het niet zo dat seksuele opwinding van persoon tot persoon verschilt? Zoals het ook zo is dat sommigen van ruwe seks houden, en anderen weer van zachte seks.....

Miss_Wafae
05-10-2004, 22:35
Deze ongegronde stellingen slagen op niks!! op wat baseer jij je? op wetenschappelijk onderzoek ofzo? zeg me dat eens...... Ik speel vaak met mijn pen, of andere voorwerpen, vaak tijdens de les, en dat is zeker niet omdat ik opgewonden ben.....het is eerder een teken van verveling, neurvositeit, enzoverder..... En die pruim waarover je het hebt, die eet ik zachtjes op om mijn lipgloss niet te "beschadigen" :D :hihi: 10Tekens

imanexxx
05-10-2004, 22:38
:hihi: 10Tekens Durf hem niet tegen te spreken want hij weet er ALLES over hé :lol:

mohoetoe
05-10-2004, 23:52
mannen zijn meestal blinde koeien de vrouw geeft ongveer 10 signalen lichaamstaal per keer als ze opgewonden is en zin heeft voor sex wat ontvangt de man nu van al die signalen 1 signaal kan hij ontvangen en begrijpen dat is zeer weinig voor de mannen onder ons ik zal jullie hier technieken leren om lichaamstaal van de vrouw te herkennen en te begrijpen neem alvast pen en papier om te noteren wanneer de vrouw heel zachtjes over haar haar strijkt met haar hand en tegelijk haar nekgedeelte bloot maakt wijst dit op beginnend opgewondenheid als de vrouw met zachte of harde voorwerpen begint te spelen bv een pen ze pakt het pen begint zachtjes mee te draaien en te bewegen zonder op te vallen dit geldt ook voor fruit een pruim zal ze heel zacht opeten er zijn er nog meer signalen maar dat is voor later waarom zo moeilijk. voel gewoon of ze druppelt :rolleyes:

imanexxx
06-10-2004, 00:03
waarom zo moeilijk. voel gewoon of ze druppelt :rolleyes: hahahaa, zonder omwegen jek :D

mohoetoe
06-10-2004, 01:51
hahahaa, zonder omwegen jek :D zeer zeker dame :D

imanexxx
06-10-2004, 12:20
zeer zeker dame :D Dus als ge een vrouw ziet buiten, dan grijp je even naar haar poesje om te voelen of ze druppelt? Zeer merkwaardig...

Grover
06-10-2004, 12:37
Dus als ge een vrouw ziet buiten, dan grijp je even naar haar poesje om te voelen of ze druppelt? Zeer merkwaardig... nee hij kijkt of er dampen vanaf komen en calculeert dan de vochtigheidsgraad van haar doos :maf:

Karim_zuilen
06-10-2004, 14:11

Volgens mij lukt t niet zo 1,2 om te zien of er damp afkomt, ondertussen zal ze je wel doorhebben :hihi:

Khalid_zuilen
06-10-2004, 17:50
Volgens mij lukt t niet zo 1,2 om te zien of er damp afkomt, ondertussen zal ze je wel doorhebben :hihi: karimo alles oke.

Karim_zuilen
06-10-2004, 18:12
ewa.. welke straat woon je?

Pagina's : [1] 2